Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat: miten nesteytätte itsenne lenkillä?

Vierailija
27.04.2012 |

Erikoisesti muotoiltu kysymys siis tarkoittaa suomeksi, onko teillä mukana vesipullo tm.? Jos on, missä se on juostessa? Se kädessä tuskin on kiva mennä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lantivyö, jossa on paikka juomapullolle. Niitä on tarjolla useaa eri mallia urheilukaupoissa.

Vierailija
2/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi on juomavöitä, johon laitetaan "käsisaippuapullon" näköisiä (tulevat siis paketissa mukana) pikkupulloja.

Minulla on tuollainen pullovyölaukku, mutta en käytä sitä kuin pahimmilla helteillä kesällä ja silloinkin pidemmillä lenkeillä. Yleensäkään ei alle tunnin lenkillä tarvitse lenkin aikana nesteytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juokse kovilla helteillä. Jos olisi pakko ottaa, hommaisin lantiovyön.

Vierailija
4/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tarvi juomista mukaan.

Vierailija
5/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyö, jossa neljä pikkupulloa. Urheiluliikeet myy. Siinä myös pussi geeleille. Mut juomat mukana vaan pitkillä, yli 25km lenkeillä.

Vierailija
6/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankkaan ennen lenkkiä ja lenkin jälkeen. 1 -1 ½ h menee ongelmitta ilman nesteytystä (helteitä lukuunottamatta).

Pitkiä lenkkejä varten minulla kuitenkin on sekä "saippuapullo"vyö ja juomareppu. Itse pidän enemmän juomarepusta. Olen myös juossut vesipullo kädessä -ja siihenkin tottuu. Mutta mukavin on tosiaan (hyvä) juomareppu.

Vierailija
7/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkillä lenkeillä. Vähän kelin mukaan, mutta rauhallisen tunnin/puoli toista hölkkäilen näillä keleillä kyllä kantamatta vettä mukana. Ennen lenkille lähtöä puolisen litraa urheilujuomaa kitusiin ja lenkin jälkeen toinen mokoma joko urheilujuomaa tai vettä.

Kesällä lähtee sitten tunnin lenkeille pullo mukaan, mutta usein sitä ei tule juotua vaan kuluu sitten jäähdyttelykävelyn aikana. Ennen tapahtumaa kannan pulloa mukana lyhyemmilläkin lenkeillä ja opettelen hörppimään säännöllisesti. Paljoa ei voi kerralla juoda, joten maratonilla ei paljon kannata janoa odotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi