Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.♥*PUOLUKOIDEN*♥.Sunnutaisupattelut

20.11.2005 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun näissä ei tarvitsisi laittaa otsikoita ollenkaan, niitä on niin vaikea ja ikävä keksiä

mies mutustelee " vauvapipareita" , hyvä niin. Kyllä mä sen vielä aivopesen ihan oikeisiin vauvoihin, se vie vaan aikaa.

tänään siivottiin oikein kunnolla, kannettiin huoneista vuorotellen kaikki huonekalut pois ja siivottiin ja pestiin lattiat aina listoja ja kattoja myöten. on sitten niin puhdasta! :)

Nyt voisin taas alkaa tekemään sitä mekkoa, jos vaikka saisin väännettyä sen pitsireunuksen valmiiksi... nyt kun merineito on sitä ohjetta mulle selventänyt.

tänään tulee taas idols...ehtiiköhän katsoa, tai sitten lukea tenttiin ja illalla tulee vielä amazing race, se on kiva

mikä sen kirjan nimi muuten oli, mistä monet on puhunut, se vauvakuumekirja????? tahtoo lukea!

G: en ole koskaan polttanut, enkä aio.

Ja niin, miten oli ne tapaamiset, oliko meitä muita TUrusta tai jostakin läheltä???? Olis kiva mennä vaikka jonnekin glögille ja pipareille... :)

nyt mies tuleekin kotiin, ei oikein tykkää tästä...yritän siis vältellä avointa vauvakuumetta ja harrastaa sitäkin enemmän manipulointia ja piilovauvakuumetta, tuntuu toimivan.

Ilona

Vierailija
22/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Voi ei, koko asunto haisee ihan vauvalta ja mä haisen ihan vauvalta ja meillä on vauvan ruoka-astia lavuaarissa... kylläpä oli kummityttö taas valloittava. sillä paha vierastuskausi nyt, mut mua ei vierastanut yhtään, nauro vaan, miestä sit pelkäs senkin edestä....

ISO HUOKAUS...

Mitäs sit piti kommentoida, menin ihan sekaisin, kun pien ihminen kannetttiin ovesta sisään =)

Galtsu: kyllä se nivuskipu on nyt just sitä mitä arvelitkin, munasolu lähtee matkustaa kohti kohtua ja huomenna eiku rojut ränniin vaan...(kuulostaapa kamalalta...=) nyt jos tikuttaisit saisit kaks viivaa testiin ja siitä 24-48 h oot hedelmällisimpänä... tuohon neulalla kortsuun hommaan en suna kyllä välttämättä lähtis, kun mies kuitenkin niin ihana ett suostuu jo melkein nyt tai sit kokonaan ens kuussa, jaksathan toki sen aikaa odottaa.

Hansu: kiva ett sillai mukava viikonloppu. välillä ryyppäys vaan voipi mennä vähän överiks... kyllähän se sun viesti vähän huvitti meitä =)

Lumiinalle ja Galtsulle mukavaa ja rauhallista työyötä, pitäkäähän pino kasassa. Eilen tuli kyllä varmaan ennätys pinon pituudessa =)

Tuun vielä kurkkimaan myöhemmin.

Golda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun antaa sulle taas BB raporttia.

Eilen juttelin serkun kanssa ja oli puhetta niistä pertun voittojuhlista vihdissä ja ett mennään sinne sillo. sit serkku vaan sano, ett ne on järkännyt jo kaikki valmiiks, ett niistä bileistä tulee miesten juhlat, eli ei naisia ollenkaan... Hyvä homma kun perttu etumus kovana talossa ja naista tekis mieli...no pitää sit lähtee samaan baariin notkumaan niiden kans =)

Vierailija
24/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galtsu, minkälaisen setin sää tilasit niitä ovistestejä? Pitäisköhän ittekin? Tän vauvakuumeen myötä on kyllä alkanut postiluukusta tilpahtelemaan jos jonkinmoista, mies aina että " mitä sää nyt oot menny tilaamaa?!?"

Mies on ollut kiltti, antanut jo kaks kertaa ilman kumia tai muuta. Niin ja toinen kerta sen jälkeen kun selvensin tossa äsken että meillä on ehkäsy nyt päättynyt! No kun se kerta noin kiltti on niin annoin sille kaks vaihtoehtoa: ehkäsy kokonaan pois, tai sitten muuten ei ehkäsyä mutta ovispäivinä kyllä. Enkö olekkin reilu?!? Ei vastausta vielä. Ton jääräpään tuntien mulle voi tulla vielä pettymys tässä asiassa mutta niin kauan kun sitä ei tuu, on mieli korkealla!

Ilona, jos tarkotit sitä kirjaa minkä minä lainasin (josta oon lukenu vasta muutaman eka sivun ja ihan hyvältä vaikuttas ne muutamat sivut), niin sen nimi on Pieniä Maanjäristyksiä. Takakannessa luki tosiaan että " oikeaa täsmäherkkua vauvakuumeisille!"

Voi Golda, varmasti sulonen tuo kummityttö. Mullakaan ei tosiaan vauvakuume hellitä vaikka kuin toisten lapsia hoitelis. Tänäänkin herätys itkuun ja kiukutteluun. Mies oli tyytyväinen ja kyseli että no oliko mukava herätä semmoseen?!? Luuli tietysti että olisin aivan hermona muta päin vastoin... Valitettavasti tosiaan nuo siskon lapset on sen verran sulosia että ne ei tosiaan vauvakuumetta lievennä...

Kohta alkaa Idols, jipii! Ai niin siitä mun tän päivän eka kertomuksesta varmaan selviskin vastaus tuohon JennaJaneten kysymykseen polttamisesta, en oo koskaan polttanut enkä voi yhtään polttaa sitä kun mies kännissä polttelee. Niin ja montaa kaljaa ei tarvi niin kuulemma voi jo polttaa (kun sillon kun lopetti anto ittelle luvan että kännissä voi...)

Vierailija
25/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paljonko sää tilasit niitä ovistestejä?

Vierailija
26/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Niin sitä pitää:) Kyllä niitä vauvoja on vaan ruvettava tekeen jos niitä meinaa saada, niin oon pähkäillyt. Tilasin kaksi erilaista pakettia, toisessa ovistikkuja 20, toisessa 15+kaksi raskaustestiä ja tuolta mammaksi.fin kautta tilasin.

Golda, oma bb-reportterini:)! Kiitos kun viitit pitää ajantasalla, nyt kun on vielä tuo pitkä jaksokin. Tiedän tuon hullaannuttavan tunteen minkä pinet kummitytöt saa aikaan, on ne niin suloisia♥ Meen huomenna katsomaan omaani, 7-kuista hymytyttöä. Se kans vierasti yhessä vaiheessa kovasti, mutta sama juttu, ei mua ollenkaan. Kai se vaistosi kummitädin kovan vauvakuumeen;)

-Lumiina työn touhussa

Vierailija
27/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen jo työmaalla, hetkeksi pääsen koneelle ;O)

Hannele: en kommentoinut sun kiukkupäivää, kun mies poltti ja ryyppäs sukulaisten kanssa, mutta mitä voisinkaan sanoa.. Toivottavasti sulle nyt oikeesti tuli hitusen parempi fiilis ku luit mun myrskyisän viestin Haukuinhan mä loppujen lopuksi miehiä ihan yleisessä muodossa :) Mä tilasin sellaisen setin jossa on 10 ovis- ja 2 rask.testiä..

Tänään ku kävin veskissä niin huomasin kyllä sen muutoksen limoissa.. Ja samalla sitten puuhailtiin, mua ei kyllä yhtään kiinnostanut ku olin niin väsynyt, mutta oli jotenkin pakko.. Sitten mies sanoi jälkeenpäin että tais olla hyväksikäyttöä tuo temppu, kun virallisesti tänään ois viimeinen ehkäisytön päivä, mä hymyilin ja se hymyili takas eikä sanonut mitään.. Täytyy kyllä piakkoin aloittaa greippimehun juontia ;O) Jos tulee tarvis. Nyt on kyllä niin hyvä fiilis... Taas luulen että kyllä tässä kierrossa on pakko onnistua. Toivottavasti täti ei tuu ainakaan vuoteen käymään

Niin Hannele siitä huijaamisesta: mä oon miettinyt kyllä niitä keinoja ja muuta, mutta en oo koskaan uskaltanut. Meidän suhde perustuu luottamukseen ja mies on sanonut että jos mä huijaan niin tästä ei tuu mitään.. Luottamus menee. Joskus epätoivon hetkillä olen ollut todella valmis. Eiköhan ne kaks vaihtoehtoa kannattais kokeilla ennen ku ryhdyt isompaan projektiin. Siinä mielessä voit vähän huijata että lasket vaikka ne varmat päivät hieman väärin (mitä nyt päivän parin heitosta).. tai jotain tällaista harmitonta (esim ehkäisyn kaa ootte 5 pv eikä 6 tms), ettet kauheen helposti jäis kii.. Miten pitkä kierto sulla on? Jos on kovin lyhyt niin munasolu voi irrota melkein heti menkkojen jälkeen.

GOLDA:olet kyllä oikeassa ton mun miehen suhteen, se on ollut nyt niin kiltti. On vaan niin jännä olo koko ajan ettei malttais oottaa sekunttiakaan.. mutta kyllä se siitä.

Pikkupiru: ei sulla varmaan niin paljoa työtä oo enää jäljellä noitten tehtävien kanssa. Koeta jaksaa ja säästää hermoja..

Kertokaa sitten miten idolsissa kävi?

Nyt pitää mennä vähäks aikaa hommiin

Vierailija
28/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Tupakasta:[/b] koskaan ei oo polttanut, itseasiassa en ole koskaan edes maistanut tupakkaa.

Olipas pitkät pinot, sain juuri kahlattua kaikki läpi, en vaan taida muistaa mitä pitäisi kommentoida.

[b]Dorindalle[/b] hyvää jatkoa! Käy toki kertomassa kuulumisiasi!

Katselen kyllä pipoja ja muita neulottuja luomuksia tuolla kulkiessani.

[b]Luumuhillo:[/b] tekstiiliteollisuuden sivulla on tollainen lista. Noissa liikkeissä pitäsi olla valikkoimissa niita Sadnesgarnin lankoja

Jyväskylä Neulevaatteita Marjaana Marin Kilpisenkatu 9 (014) 613891

Onnenliinat Vasarakatu 29 050 3400635

Popper design Oy Kauppakatu 19 (014) 616766

Sisustus Pikkulinna Kauppakatu 17 (014) 212270

Taitokeskus Tourulantie 12 (014) 617536

taitokeskus@aivia.fi

Taito Shop Aivia Kauppakatu 25 (014) 3385116

merineito

Vierailija
29/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut koko viikonlopun liesussa eli hyvin ois ollut aikaa palstailla, mut jotenki en oo saanu aikaseks vaikka monta kertaa oon käyny katteleen teidän juttuja.

hannele, kurja että oli riitaisa viikonloppu, mutta onneksi loppui hyvin.. mielenkiinnolla jään odottamaan tjottailupäätöksesi toimeenpanoa.

G: oon entinen tupruttelija, yritin lopettaa huonolla tuloksella useasti, mutta onnistuin vasta kun tapasin oman kullan joka sopivan hienotunteisesti paheksi polttamista ja kannusti ymmärtävästi.

vieläkin välillä poltan vähän jos juon, tosin juon tosi harvoin.

G2: enpä juurikaan katsele toisen kutimia, sen sijaan vauvoja ja vauvamahoja niinkuin joku muukin, oisko ollut lumina..

tässä viikonlopun aikana on kuume pitkästä aikaa noussut huippulukemiin ja nyt olo on sellainen että en millään jatka odottaa että saan töitä ja plaaplaa.. tahdon sen vauvanalun mahaani nyt ja heti.

haluun meille kanssa sellassen pienen kääryleen. voi itku.

palaan sohvan nurkkaan kutomaan niitä haalareita, josko niihin joskus sais täytettäkin..

Vierailija
30/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun oma reportteri oli nyt liian hidas ja merineito ehti tiedottaa BB talon kuulumiset. Oli kyllä tosi tasainen skaba, mika sai 37 % äänistä ja terhi vissiin jotain 34 ja perttu vähiten =) mut kolmisenkymmentä kuitenkin... Antti on kyllä pirun paha vastus siinä lopussa. sehän on ihan selvää ett A ja P on finaalissa. sit kun vielä muistais kattoo sen kun tuleekin jo torstaina, siis 1.12...pitänee laittaa puhelimeen muistutus...

Vierailija
31/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

idolsista tippu RONI...oli kyllä yllätys, kun ollut pikkutyttöjen suosikki. mut veti tänään tosi paskasi Cooperin poisonin... Hyvä ettei katri tippunut. sit kun spekuloitiin yks päivä sitä agnesin lasta... niin ollut kuulemma puolassa vaan suojassa julkisuudelta ja tulee nyt lähiaikoina suomeen...näinköhän siinä koko totuus...eipä tuo Agnes vielä niin valokehässä oo.

Mies oli äsken koneella ja rupes nauraa ihan hillittömästi, heti tuli mieleen, ett hitto onko se lukemassa näitä juttuja...no ei vaan skrollas tuolta ylhäältä kun jää muistiin toi www.vauva-lehti.fi/.....jotain ja siellä on keskustelujen avausotsikot ja yks oli ett greippimehu !?? sillä oli hillittömän hauskaa kun sai selville mitä varten sitä juonkaan... heitti vaan heti ett ai ett muka käytä sitä hedelmällisyyden vuoksi... hassu mies... selvispähän sekin. vielä se ei kuitenkaan löytänyt mun foolihappo kätköä *naurua* =)

Juu tänäänkin meinas oikeesti tulla taas itku kun puin sille ihanalle 5 kk tytölle vaatteita päälle ja se naureskeli mulle niin nätisti. Tulee tosi omituisia fiiliksiä nyt, ja sama hommahan oli siellä tupareissa sillo, kun seurustelin sen 2 kk pojan kans... voiko suloisempaa asiaa maa päällään kantaa, kuin pieni lapsi. tulee järkkyjä hellyyskohtauksia kun kattoo toisten lapsia, mitä sitten kun on omia, niin on varmaan ihan haltioissaan

taas se kävi tossa kurkkimassa ja naureskelemassa...en saa kuulemma kirjoittaa siitä mitään tänne, ei oo kuulemma antanut lupaa...=)

Golda

Vierailija
32/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille yks nätti vauvansyntymäilmoitusruno. tuolla odotuspuolella kyselivät jossain vaiheessa hyviä runoja ja laitoin sitten korteni kekoon sinnekin.

[color=darkviolet]Oman lapsen pienen linnun

kannoin alla sydämen.

Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen.

Tunnen käden pienen hennon, tunnen posken pehmeän.

Voisko olla kauniimpaa kuin alku uuden elämän.

Vierailija
33/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselevät ett miten tehdään poikia ja miten tyttöjä, mun mielestä aika loistavasti sanottu, ett poikia tulee tarkkuusammunnalla ja tyttöjä sarjatulella... mut kyllähän tuo siittiöiden elinikä tosiaan vaikuttaa paljon asiaan. se että vaikuttaako reikäleivät sängyn alla ett saapi tyttöjä, en ota kantaa =)

lainaus " tyttöjä pitäis tulla isommalla toennäkösyyellä, ku siittiöitä uiskentelee suunnilleen koko ajan hollilla, eli parin-kolmen päivän välein tarvis puuhailla ainaki keskikierron ajan. Ja joskus oon korvaani kuullu semmosenki, että GREIPPIMEHU LISÄÄ TYTTÖJEN TODENNÄKÖISYYTTÄ (siis tulevan äitin juomana).

JIPII, JIPII... tahtoisin niin kovasti tytön tähän poikavoittoiseen katraaseen... toivottavasti ois viime kierron juomingeista hyötyä ;)

Galtsu: luitko muuten sen ovislima jutun jonka osoitteen laitoin?? koititko testata sitä liman koostumusta? tosi ällöä mut kiinnostaa, kun itse en tuosta noin tarkkaan vielä tiennyt sillo viime oviksen aikaan, mut ens kerralla pitää kyllä ehd. testata =)

Vierailija
34/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn pötköttää, ettei unirytmi enää enempää sekoittuis. huomenna iltavuoro, tuun aamupäivällä kirjoittelee

rauhallista yötä yökyöpeleille =)

G

Vierailija
35/35 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kävin niillä sivuilla (ja mun mieskin kävi).. ja testailin tänäänkin.. Tottahan ällöä se on, mutta voi kuinka paljon iloa siitä sain kun oli " hyvät limat" ..

Ihanan runon laitoit, oikein liikutuin..

Kiitti myös idols-raportista.. niin ja selväähän se on että Roni tippui, myös senkin takii etten usko ulkomaalaisten pärjäävän tällaisissa kilpailuissa. Ja agnesista-> kyllä ollaan ehkä oltu liian tiukkoja, en kyllä usein arvostele jos en tiedä paljoa asiasta, mutta tällä kertaa vaan järkytyin..

Hyvää yötä