Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tätä bloggaajaa!!!

Vierailija
27.04.2012 |

Onko tää bloggaaja http://heltsun.blogspot.com/

teistä jotenkin erityisen näkönen? Olen ite jonkun aikaa seuraillu kyseistä blogia, ja ärsyttää kun ton heltsun ulkonäköä kehutaan jatkuvasti ja sen kroppaa kanssa... mun mielestäni ihan tavallisen näkönen tyttö ja tavallinen kroppa!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkisi perusteella mä ihmettelen eniten, että jaksat seurata sitä...

Vierailija
2/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia yms. halutessaan olla ystävällisiä ja kohteliaita. Ehkä se johtuu siitä, että nykyään vanhammat kehuu vuolaasti lapsiaan, lapset jatkaa perinnettä kehumalla muita. (Erikseen on sitten nämä kiusaamistapaukset, joissa sitten haukutaan toisten ulkonäköä yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. mun mielestäni ihan tavallisen näkönen tyttö ja tavallinen kroppa!

Mun mielestä on ihan tavallista, että ihmiset on nättejä. Miksei siis saisi tavallisen nätille naiselle sanoa, että hän on nätti?

Ehkä sinun kannattaisi kehittää omaa itsetuntoasi, jos sinua oikeasti ÄRSYTTÄÄ, että jonkun ulkonäköä kehutaan. Parempi paikka tämä maailma on, kun ihmiset ennemmin kehuvat, kiittävät ja ovat positiivisia, kuin että haukuttaisiin ja oltaisiin negatiivisia.

Vierailija
4/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsä, mauton ja ulkoasu on järkyttävän ruma.. Missä neidin tyylitaju ihan niikun muutenkin?

Mutta kroppa on kyllä kieltämättä hyvässä kunnossa.

Herää kysymys oletko sä kateellinen tälle likalle?

Vierailija
5/72 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minunkin mielestä enemmän saisi olla huolissaan jos äiti ilmoittaa harrastuksekseen ''bailauksen'' kuin ulkonäköasioista. nätti tyttö, ei mitään vikaa. onneksi tein itse päälle 30v lapsen niin eipähän ole lapselta pois minun aikaa, jos tässä vielä baarissa pitäis laukkoa. varsinkin kun lastenvalvojakin suosittelee että alle 1-vuotias ei olisi missään hoidossa ainakaan yötä.

Lässynlää. Se on ihme ja kumma miten ihmiset eivät ymmärrä sitä että jotkut tarvitsee enemmän aikaa kun toiset. Ei kai kukaan oppikirjojen mukaan lastaan kasvata? Parempi minusta on viedä lasta sillon tällön hoitoon kun se että lapsi ei koskaan mene mihinkään ja sitten kun vanhempana käy yökylässä niin koti-ikävä on niin suuri ettei siellä voi edes olla. Ja eipä tuo bloggaajakaan kauhean usein käy ulkona ilman lasta, 1-2 kertaa kuussa ei todellakaan ole paljon kun miettii montako päivää hän on Jasperin kanssa kuukaudessa.

Vierailija
6/72 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera bitch

[/quote]

what's my age again? joku teiniäiti ilmeisesti :)teksteistäkin pystyy päättelemään.

Vierailija
7/72 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin niin että ei ollutkaan kyse etteikö kaikilla äiteillä saisi omaa aikaa olla. kyse on vaan miten sen käyttää. kännääkö ja tappeleeko baarissa (näky olevan sellaistakin tuolla blogissa)vai tekeekö jotain muuta mielummin. moniko on sähäkkänä lasta hoitamassa seuraavana päivänä jos on neljään asti ollu baarissa päissään?

Vierailija
8/72 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä yritys saada lisää lukijoita omalle blogilleen :D

Vierailija
9/72 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tätä oli pakko käydä kattomassa, kun täällä haukuttiin. Mitä ihmettä te haukkujat tuolla haette. Nätti tavallinen tyttö, jolla näyttää olevan hyvä parisuhde, kivoja kavereita ja söpö lapsi. Mitä sitten jos tyyli on sellainen, joka teitä ei miellytä. Pääasia että ite tykkää.

Ihan sitä mä en tässä blogissa- niin kuin en muissakaan- aina ymmärrä, että onko elämä pakko jakaa näin julkisesti? Mutta sekin on hänen tyylinsä. Toivottavasti on muistanut hakea luvan kuvien julkaisemiseen kaikilta kuvissa esiintyviltä henkilöiltä, muutenpa kai se on ihan sama, joten lopettakaa haukkuminen ja keskittykää omiin lapsiinne sekä parisuhteeseenne.

Vierailija
10/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkäähän jo itteenne.

Vierailija
11/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala:D Lapsiraukka on kunnon geenit saanut...

Järkyttävää:D Ja ihan karsee "tyyli" myös tolla miehellä. Hyh...

Tässä tapauksessa hankala sanoa, kumpi näistä olisi edes ns. edustavampi!

Vierailija
12/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkäähän jo itteenne.

kirjoittaa tänne? :)

Vierailija
13/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tyttö, ja jos kropasta on puhe niin samanlaisen mielelläni ottaisin kiitos. Suloinen on lapsukainenkin ja sou what miltä isä näyttää? Lienee pääasia että äiti tykkää isistä ja toisin päin.

Vierailija
14/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö hätiköityä ja ihan loppuun asti mietittyä koko homma..

Vierailija
15/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee noi poseeraukset. Yksikin kuva jossa poika temmeltää vieressä ja äiti poseeraa, toi menee vähän yli mun tajustani. Siitä tulee todella pinnallinen kuva.

Eikö ne ole yhtään normaaleja, vai onko tämä heidän normaaliutta?

Ehkä mä olen vaan liian vanha jo tajuamaan tällästä pelleilyä, ikää kuitenkin reilu 30 vuotta.

Kauanko mamma meinaa noita kuvia lapsen kanssa ottaa jossa poseerataan niinkuin niitten samanlaisten kavereitten kanssa?

Vierailija
16/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää tuollaisia farkkuja? Todella, todella mauttomia lähiöpubin kantikšen kledjuja.

Vierailija
17/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti aikuisia vai kirjoitteleeko vauvapalastallekin keskenkasvuiset teinit? Toivottavasti kasvatatte lapsenne käyttäytymään paremmin kuin itse käyttäydytte, muuten teidän suvussanne sikiää koulukiusaajien sukupolvi.

"kommentoin anonyymisti ilkeyksiä sen ulkonäöstä koska mua ärsyttää se". Onko aloittaja 14-vuotias? Haukutko töissäkin selän takana ihmisiä, jotka ärsyttää sua? Tervetuloa aikuisuuteen ja tosielämään, semmosta se kuule on, että jotku ihmiset ärsyttää. Hyvin ja aikuismaisesti käyttäytyvät fiksut ihmiset vain pitävät sen ärsytyksen sisällään. Tollanen nimettömänä haukkuminen kertoo aina enemmän haukkujasta kuin haukuttavasta. Sä et ole tässä se fiksumpi osapuoli, kuten varmasti itsekin tajuat, jos sinne peiliin katsot.

Pukeutumistyylistä saa jokainen toki olla mitä mieltä tahtoo, mutta tuskin teidän omakaan tyylinne kaikkien silmää miellyttää. Jokainen pukeutukoon niihin vaatteisin, joissa itse viihtyy ja joista itse pitää. Jos tää blogin kirjoittaja tykkää Onlyn farkuista, niin mikä oikeus teillä on halveksia häntä sen vuoksi? Tekeekö se hänestä huonomman ihmisen kuin teistä? Mä kyllä luulen, että näin ei ole.

On suorastaan sairasta tehdä tällaisia topiceja toisesta ihmisestä vain pahoittaakseen hänen mielensä, koska "ärsyttää". Toivottavasti ymmärrät itsekin, aloittaja, että jos käyttäydyt myös live-elämässä näin, olet monien mielestä varmasti hyvin ikävä ihminen. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi joku varhaisteinien ilkeily, mutta aikuisilta ihmisiltä tää on oikeasti jo sen tasoista, että kannattaisi miettiä mikä siinä omassa elämässä on niin surkeaa, että pitää sen sijaan puuttua toisten elämään.

Mielestäni tää Heltsu on ihan tavallinen nuori äiti, joka mitä ilmeisemmin hoitaa lapsensa hyvin yhdessä miehensä kanssa. Lapsi on suloinen ja kuvissa iloisen ja onnellisen näköinen ja sehän on pääasia. Mitä Heltsun ulkonäköön tulee, hän sievä ja erittäin hyvin synnytyksestä palautunut. Hoikka toki, mut niin varmasti meistä monet on nuorena olleet ja mahdollisesti ollaan edelleen. Mitä sitten? Se ei ole keltään pois.

Olisi todella mielenkiintoista nähdä teidän mammojen kuvia, oletteko tekin yhtä hyvin palautuneita synnytyksestä? Oletteko kaikki todella klassisen kauniita, että on varaa arvostella toisia? Onko teidän tyylinne niin mahtava ja suoraan Ellestä kopioitu, että voitte haukkua toisia? Jos näin on, miksi useimmat pienten lasten äidit kulkee täysin räjähtäneenä verkkarit jalassa pitkin Prisman käytäviä huutava vauva kärryissä? :) Sekö on sitä tyyliä, vai?

Vierailija
18/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haukkujat olette kyllä ihan alinta kastia!

Vierailija
19/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti aikuisia vai kirjoitteleeko vauvapalastallekin keskenkasvuiset teinit?

pari teiniä suoraan Demiltä, tai vaihtoehtoisesti bloggaajan tuttavia. En jaksa uskoa, että ko. blogi herättäisi tällaista kiinnostusta aikuisten keskuudessa.

Vierailija
20/72 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö näytti nuorelta mikä tarkoittaa että häne n blogista on kiinnostuneet toiset parikymppiset, jotka taas on kiinnostuneita ulkonäöstä. Ja jos yksi kehuu jotain niin ehkä toisetkin, tai jos joku manipuloijamielipidevaikuttaja kehuu.

Ihan tavisparikymppinen oli taviskroppakin, mielestäni.

Oletko samaa ikäluokkaa?