Haluatko ilmaiseksi näkkileipää ja hapankorppua postitse kotiin?
http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=4214&sha=1ea7876a5f2fea3cdd120…
Niin rkisteröity ylhällä olevan linkin kautta ENNEN kello 14.00-silloin alkaa Vaasan hapankorppujen ja näkkileivän testauskampanja:) Kerkeet mukaan! Koko ajan on mielenkiintoisia kampanjoita, itse esim. täällä hetkellä odotan postitse saapuvia hiusvärejä:) Kaikki testituotteet saapi pitää toki ja niitä suositelemalla kasvokkain, sosiaalisessa medissa-saa pisteitä! Pisteillä saa taas palkintoja:), mitkä ovat rahan arvoisia!!!
Kommentit (29)
hoono soomi?
Koka olen muutanut virota tänne 12v sitten-rehellinen vastaus tähän!
Buzzadori ja hopottajat toimii ERI periaattella!
Ja tässä uudellen vastaus PISTEISTÄ:Uusi hopottaja kuka liitty, saa heti 500 pistettä tilille ja jokainen kuka on tullut uuden hopottajan kautta, saa uudesta 200 pistettä:)
ELIKKÄ siihen annoin vastaukse jo ajat sitteen:)!!! Jos jaksaa vaan lukea:)
Eipä kestä-näinkin saa ja voi ja tunnetusi pitäkin:) Ja sit alkaa samanlainen ruljanssi:)
Ja en saa näkkäreitä vaan saan osallistua tv--ohjelmien katsomiseen ja johonkin muuhun..
Ja en saa näkkäreitä vaan saan osallistua tv--ohjelmien katsomiseen ja johonkin muuhun..
Kello 14.00 tulee näkkärikampanja näkyviin aktiiviset-alle:)
klo 14.00 siis paikalle
Jompi-kumpi linkki oli joko uudet, tai aitiiviset, mutta ne ovat vierekkäin:)
samaa periaatetta noudattaa myös BUZZADOR, eli sinne vaan kaikki kaltaiseni köyhät jotka ottaa ilolla testipakkauksia vastaan. Enkä edes kerro nimimerkkiäni siellä koska toisin kuin ap, mä en tarvi muiden pisteitä. T:20