Vastatkaa suoraan naiset !
Kommentit (12)
alapäävarustuksen kokoa. Kyllä se on ihan muut asiat kun ratkaisee.
Se on miehille kummallinen pakkomielle.
Miehet puhuu vehkeidensä koosta. Naiset eivät vaivaudu puhumaan, eikä kuuntelemaan.
Että ei se koosta ole kiinni vaan siitä miten sitä käyttää!!!
Että ei se koosta ole kiinni vaan siitä miten sitä käyttää!!!
Jos muna on todella pieni niin ei sitä voi käyttää kovin hyvin. Puhun kokemuksesta ja ei, en ole mikään ämpärireva. Olin miehen kanssa jolla ei edes kortsu pysynyt päällä eikä siitä ollut yhtään mihinkään. Huonoon seksiin se suhde sitten lopahtikin.
Vastaus: kyllä koolla ON väliä.
Kaikki "normaali"pienestä "normaali"suureen ovat ok. Käyttöosaaminen ratkaisee.
Mutta jos on aivan mitätön, ettei sitä edes tunne, niin huono siinä on nauttia. Tai niin iso, ettei siään mahdu ja sattuu, niin ei sellaisellakaan oikein mitään tee.
Kaikki muuta kelpaa. Pääasia on se, kuka mies on munassa kiinni.
Koolla on väliä, jos muna on aivan mitätön tai liian suuri
Kaikki "normaali"pienestä "normaali"suureen ovat ok. Käyttöosaaminen ratkaisee.Mutta jos on aivan mitätön, ettei sitä edes tunne, niin huono siinä on nauttia. Tai niin iso, ettei siään mahdu ja sattuu, niin ei sellaisellakaan oikein mitään tee.
Kaikki muuta kelpaa. Pääasia on se, kuka mies on munassa kiinni.
Tärkein on se mies munan ympärillä.
Sen jälkeen, jos ollaan keskimitoissa, niin käyttökyky ratkaisee.
Poikkeamissa on sitten koollakin väliä. Huippuiso antaa anteeksi käyttäjän kykypuutteita ja minimuna ei vaan tunnu missään vaikka miten jynssättäisiin.
noin 10cm ja meillä on ihanaa seksiä. mutta kyllä muutama sentti lisää pituutta ja paksuutta olis kiva juttu.
Varsinkin jos sitä seksiä on pakko kovin usein jaksaa harrastaa. Tosin mulle käy vaikkei sitä olisi ollenkaan. Mutta pienimunainen vonkaaja, no thanks.
miehellä pieni, eikä oikein osaa käyttääkään. ei hyvä :(
pienimunaisen kanssa ei tee mieli niin usein seksiä. Paksuudella on enemmän väliä kylläkin, sillä sellainen todella ohut ja pitkä ei myöskään tunnu hyvälle. Paras on keskimittainen ja paksu kulli. Se on kuten joku jo sanoi niin, ettei kovin pienimunainen pysty käyttämään sitä munaa "oikein" ja tulee sormifiilis tms.vaan.
Minusta seksi on parasta rakastamasi ihmisen kanssa. Parhaalta se tuntuu kun tunnet itsesi rakastetuksi. Rakastamani miehen kanssa seksi oli parhaimmilaan, ja hänellä kokoa se 13cm. Kuoli 2009, ja kaipaan olen jo "löytänyt uuden" vaan ei vedä vertoja.
Kaikki "normaali"pienestä "normaali"suureen ovat ok. Käyttöosaaminen ratkaisee. Mutta jos on aivan mitätön, ettei sitä edes tunne, niin huono siinä on nauttia. Tai niin iso, ettei siään mahdu ja sattuu, niin ei sellaisellakaan oikein mitään tee. Kaikki muuta kelpaa. Pääasia on se, kuka mies on munassa kiinni.
Se keskiverto-mitta on paras. Karkaravusta tai sellaisella ylisuuresta joka on kivulias ottaa sisään, ei paljon iloa naiselle ole.
Treenaan itse (kuulat käytössä) alapäänlihaksia, joten otteen saan vaikka hieman pienemmästäkin.
ei ole koskaan ollut pitempää suhdetta liian pienimunaisen kanssa. Nykyisellä "keskimittainen".