Alle 2v lasten eronneet vanhemmat!
Äidit!
Kuinka usein lapsenne isä näkee lastaan?
Meillä poika 1v 5kk, isällä joka toinen viikonloppu ja kerran viikossa yhden yön (jos työt antaa periksi) ja jos itsellä menoa tulee kyllä lasta katsomaan.
Ei voi kysyä onko tarpeeksi.. mutta ns "normaalin" verran kun eri osoitteissa asumme?
Kommentit (4)
lasten huolto sovitaan työvuorolistojen kanssa. Suunnilleen puoliksi menee molemmille. Meillä on myös isompia lapsia.
mis tapaa lasta n. 3 kertaa viikossa ja n. 3 tuntia kerrallaan. Yökyläilyjä ei ole vielä ollut.
itse menin lasten mukana hänen luonaan käymään. Mies kiristi joka kerta jatkamaan suhdetta.
Pari kertaa vuodessa. Lopulta välit katosivat kokonaan. Nyt tuo mies on kuollut ja lapset 16-20
ja niiden kokemusten perusteella tuonikäisen lapsen isäksi exäsi hoitaa velvollisuutensa ja oikeutensa yllättävän hyvin! Joskus mietin että jos meille olisi jotain tapahtunut, kun poika oli tosi pieni (esim. alle 1,5-vuotias), niin luulen että poika olis mulle jäänyt "lopullisesti", ts. välit varmaan olisi vähitellen etääntyneet isällä ja pojalla. Mutta nyt kun ollaan jo päästy eteenpäin ja poika on jo 2v8 kk ja puhuukin jo paljon, niin luulen että enää mies ei luopuisi oikeudestaan lapseensa kirveelläkään, enää kun lapsi ei ole mussa niin kiinni ja isäkin on jo oman arvonsa pojan silmissä ymmärtänyt. Meille tulisi kyllä aikamoisen surullinen tilane, koska eron sattuessa päätyisimme varmaankin miehen kanssa asumaan eri maissa, enkä tiedä miten asiat sitten pojan kanssa parhaiten hoituisivat. Huh, onneksi sellaista ei ole näköpiirissä ja vain toivoa saattaa että avioliittomme pysyy yhtä onnellisena jatkossakin.