Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä moka! Varattu mies luulee että olen ihastunut siihen!

Vierailija
26.04.2012 |

Miten ihmeessä selviän häpeästä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies LUULEE että olet ihastunut siihen? Eikö se ole sen miehen ongelma?

Vierailija
2/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et luulet vain. En oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu mies ihan pokkana selittämään kuinka hän on huomannut, että olen ihastunut häneen. Ahahaha, en kehdannut kuitenkaan päin naamaa nauraa. Olin ollut normaalin (vielä aika etäisen) ystävällinen häntä kohtaan, enkä kyllä ikinä heittänyt mitään flirttiin päinkään hänelle. On kaikin puolin kaukana mielestäni viehättävästä miehestä.

Erikoista, miten ihmiset tulkitsevat kanssaihmisiään. Epämukavaa yhä nähdä tuota ko. äijää missään.

Vierailija
4/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on sun moka että joku luulee jotain? Oletko sanonut jotain siihen suuntaan tai antanut ymmärtää? Miten se ilmenee että mies luulee sinun ihastuneen häneen?

Vierailija
5/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut ystävällinen. Sanoin sitten että hän on mahtava ihminen ja tosi tärkeä tuki ollut ja että hänelle on niin helppo puhua. Sen jälkeen hän on muuttunut pidättyväisemmäksi ja alkanut puhua paljon perheestään. En ikinä haluaisi hänelle mitään ongelmia kotona vaan pidän hänestä ihan vilpittömästi ystävänä. Toivon nyt vain, että hän ymmärtää, että kyse on avoimesta persoonallisuudestani ja tavastani osoittaa tykkäämiseni avoimesti. En voinut kuvitellakaan, että hän kuvittelisi minun ihastuneen. Hän itse on halaillut minua ja hakeutunut lähelleni, siksi kuvittelin että hänkin välittää minusta ihmisenä. Ahdistaa.....!!!

Vierailija
6/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa noin. Olen ystävällinen, tervehdin, hymyilen, katson silmiin puhuessani niin miehille kuin naisille. En tee sukupuolen mukaan eroa silloin, kun kyse on kaveruus- tai työkaveruussuhteesta. Minun on helppo olla ystävällinen kaikille. Ne miehet, joihin oikeasti ihastun, eivät varmaan huomaa sitä. En puhu heille, jännitän heidän seuraansa, en kykene katsomaan silmiin jne.

Miehet vaan jostain syystä kuvittelee, että jos nainen on ystävällinen, kyselee kiinnostuneena heidän asioistaan ja katsoo puhuessaan silmiin, hänen täytyy olla perin ihastunut.

Vierailija
7/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin säilyttää ystävyytemme.

ap

Vierailija
8/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että mies luulee sinun ihastuneen sinuun? Siinä tapauksessa jatkaisin ihan normaalia kanssakäymistä niinkuin ennenkin. Mihin se ystävyys siitä katoaa jos kumpikaan ei tee mitään harkitsematonta?

Vierailija
9/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jos olet noin ulospäinsuuntautunut kuin miten sanot tuohon tilanteeseen joutuneesi, niin eiköhän se samalla tavalla hoidu. Puhumalla. Otat vaan puheeksi asian ja teet pelin selväksi.

Vierailija
10/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako varatulle miehelle sanoa noin kuin mä sanoin? Hölmöä vauhkota näin, mutta mua oikeasti nolottaa, koska ei olla tämän miehen kanssa vielä kauaa tunnettu ja musta tuntuu, että olen itse ymmärtänyt hänet väärin. Olen avautunut hänelle, vaikka hän on halunnut olla vain hyvän päivän tuttu. Ehkä seuraavaksi hankin elämän...

ap

Vierailija
11/11 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako varatulle miehelle sanoa noin kuin mä sanoin? Hölmöä vauhkota näin, mutta mua oikeasti nolottaa, koska ei olla tämän miehen kanssa vielä kauaa tunnettu ja musta tuntuu, että olen itse ymmärtänyt hänet väärin. Olen avautunut hänelle, vaikka hän on halunnut olla vain hyvän päivän tuttu. Ehkä seuraavaksi hankin elämän...

ap

saa. mitä sä sekoilet? ootko oikeesti kiinnostunu siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän