Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, että

Vierailija
26.04.2012 |

vaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset överit, vaan kauniit.

helpottaa arkea ja aamullakin kun herää, ei todellakaan ole seinästä repästyn näköinen.

Mun työ on myös sellainen, että tavallinen meikki suttaantuu ja haluan kuitenkin näyttää huolitellulta.

Mitä pahaa siinä on?

Aikaa säästyy ja näyttää hyvältä.

Vierailija
42/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kehultakaan kuulosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parillakin lääkärillä on ripsienpidennykset, olisi varmaan kynnetkin, jos voisivat työssä niitä pitää.

Itse olen juristi ja minulla on ollut vuosia kynnet ranskalaisella manikyyrilla, ilman en enää osaisi olla. Monella juristinaisella on koko setti; kynnet, ripset ja pidennykset. Ne on tehty vaan niin hillitysti ja laadulla, että eivät pistä silmään.

Vierailija
44/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ihan samaa kuin joku tuossa aikaisemmin, että eihän geelikynnet tai ripsien/hiustenpidennykset tarkoita mitään silmiinpistävää äveriblingiä. Geelit voi olla vaikkapa ihan hillitty ranskis ilman mitään koristeluja, se vain pysyy siistinä pidempään kuin tavallinen lakkaus. Samoin ripset tai hiukset voi olla ihan hillityn pituiset.

Itse tykkään ripsistä ja kynsistä, koska haluan näyttää huolitellulta ja nämä säästävät aikaa kauheasti. Mulla on hyvä ripsienlaittaja eikä moni ole edes tiennyt että mulla on pidennykset, ovat vain ajatelleet että se on hyvä meikki. Eikä ne meikatutkaan silmät tai lakatut kynnet nyt mitenkään "luonnolliset" ole.

Vierailija
45/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole.

Vierailija
46/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kehultakaan kuulosta

Mun mielestä täällä ei ole mollattu yhtään ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan