Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, että

Vierailija
26.04.2012 |

vaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, ettävaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Enkä aio tekoripsiä laittaa, kun olen täältä lukenut mitä osalle laittajista on käynyt.

Vierailija
22/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sulla on vain omat ripset joilla on tuplasti pituutta.

t. irtoripsiä (pidennyksiä) inhoava Revitalashin käyttäjä

Muistaakseni toi Revitalash (+monet muut ripsiseerumit) sisälsi jotain lääkeaineen jäämiä, jotka voi olla haitaksi terveydelle tai tehdä immuuniksi itse sille lääkkeellee, jos sitä nyt joskus sattuisi tarvitsemaan. Tarkemmin en muista, enkä nyt jaksa googletella. Mutta suosittelisin ottamaan tökötistä selvää ennen kuin innostutte... Korjatkaa toki jos olen väärässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi, minusta ne on rumia. Miehenikin nauraa niille "hämähäkin koiville" mitä teineillä nykyään silmissä roikkuu.

Minulla on aika paksut ja tuuheat ripset itselläni, niin ei onneksi ole niin tarvettakaan.

Tuo tuuheuttava aine vaikutti mielenkiintoiselta. Mutta jos 150 puteli kestää vain 6kk, niin aika kalliiksi tulee sekin, jos ihan jatkuvasti pitää levitellä? Ja entös sitten kun levittelyn lopettaa? Tippuuko kaikki ripset?

Vierailija
24/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi, minusta ne on rumia. Miehenikin nauraa niille "hämähäkin koiville" mitä teineillä nykyään silmissä roikkuu.

Minulla on aika paksut ja tuuheat ripset itselläni, niin ei onneksi ole niin tarvettakaan.

Tuo tuuheuttava aine vaikutti mielenkiintoiselta. Mutta jos 150 puteli kestää vain 6kk, niin aika kalliiksi tulee sekin, jos ihan jatkuvasti pitää levitellä? Ja entös sitten kun levittelyn lopettaa? Tippuuko kaikki ripset?

Olen käyttänyt joka ilta. Ja kun käytön lopettaa niin omat ripset kasvaa samanlaisina takaisin kuin ennen Revitalashia. Ripset uusiutuvat 6 vkon välein muutenkin!!!

Vierailija
25/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ne on hillityt. Eli ts. näyttävät jokseenkin aidoilta. Sellaiset ylipitkät ja liikaa koristellut ovat etovan näköisiä. Sama ripsissa ja hiuksissa: liika on liikaa ja näyttää kamalalta. Hiuksissa varsinkin monelle ne jatkeet erottuvat selkeästi, ja vaikutelma on enemmän "peruukki" eikä "oikeat hiukset".

Omassa tuttavapiirissä on moni kokeillut noita, osalla edelleen kynnet/ripset/pidennykset. Lähinnä kahdelle jäänyt "pakkomielteeksi", toinen on akateeminen varsin menestynyt sinkku, joka treenaa tosissaan koko ajan, eli timmi kroppa, lisäksi suihkurusketus koko ajan sekä pidennykset, kynnet, ripset. Uskon että salilta saatu "malli" ja "miehen metsästys" sekä se että aikaa ja rahaa laittaa itseään pääsyyt miksi panostaa niin paljon ulkonäköönsä.

Toinen taas matalasti koulutettu useamman lapsen yh, jonka elämässä ne ainoat tähtihetket ovat kun "kerran vuodessa" saa laitettua itselleen kynnet/ripset/pidennykset.

Vierailija
26/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sulla on vain omat ripset joilla on tuplasti pituutta. t. irtoripsiä (pidennyksiä) inhoava Revitalashin käyttäjä

Ostin ja käytin sitä vuosi sitten, mutta luomeni tulivat aineesta punaisiksi ja kutisivat. Sitkeästi yritin käyttää ja teho oli mahtava, mutta en voinut jatkaa oireiden takia. Lopettamisen jälkeen kasvaneet ripset olivat taas omia lyhyitä:(

Vierailija
27/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Revitalash sellainen aine, joka on tehty lääkkeestä, jota käytetään yleensä jonkun silmäsairauden vuoksi? Eikös tuo keksitty Amerikassa ihan nyt viime vuosina, olikohan nimi Latisse tai jotain?

Onko tuo tehokas, mitä haittavaikutuksia ja mistä tuota saa?

Vierailija
28/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä teen niitä ripsiä, joten kuinka ollakaan..

Minun mielestäni voi näyttää kauniilta ja huolitellulta sekä pidennyksien kanssa että ilman. Omat kynnet ovat ihan tyngät, koska olen myös liikunnanohjaaja ja tarvitsee välillä kiipeillä kalliolla jne. Mutta sydämen rumuudelta kuulostaa tuo että ihminen olisi joku white trash tms. jos tuollaista haluaa.

Yleensä kaikki tuollaisiin hoitoihin rinnastettavat jutut antavat jotain hemmottelua arkeen ja jotain ylellisyyden tunnetta, mitä ehkä normaalin keskituloisen on vaikea saavuttaa kun ei tule kutsuja linnanjuhliin tai muihinkaan kekkereihin. ;D

Joten jätetäänkö nimittelemättä ihmisiä vaikka aiheesta voikin muuten keskustella. =) Ihanaa päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
29/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin työssä jossa ulkonäölläkin on merkitystä. mitä se "feikki" susta tarkoittaa?

eikö ripsivärikin ja kynsilakka ole feikkiä jollain tavalla?

Vierailija
30/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on kokeillut noita ripsiä, eikä tykännyt. Ne syö omia ripsiä.

Mitä mä olen noita nähnyt, niin kyllähän sen heti näkee, että ovat feikit. Mä ymmärrän nuo ripset kuitenkin paremmin kuin kynnet. Nuo kynnet on aivan hirveitä :(.

Vierailija
31/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LähiAlepan kassa taitaa olla ainoa, jolla olen sellaiset nähnyt elinpiirissäni.

Vierailija
32/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella on ihan liian pitkät ja överit, sellaiset lähiökuningtar-tyyppiset. Toisella oli vähän aikaa, mutta kun omat ripset kärsivät niistä niin paljon niin hän lopetti noitten käyttämisen.

Vierailija
33/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi luonnostaan pitkät ripset niin ei tarvitse näyttää feikiltä. On meinaa todella rumannäköiset feikkiripset ja yli pitkät tekokynnet. Hyi olkoon.

Muuten kyllä tykkään laittautua, paljonkin. Mutta feikiksi en rupea.

Vierailija
34/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että ovat yleensä nuoria tyttöjä, joita sellainen fake-laittautuminen vielä kiehtoo ja heillä on siihen aikaa ja rahaa (ei lapsia, ei asuntolainaa yms.).

Itsestäni pitkät kynnet ja varsinkin tekosellaiset ovat ällöttävät. Mahtavat olla kauheat bakteeripesätkin.

Liian pitkät ripsetkin näyttävät huvittavilta, sopisivat enemmän bilelookkiin kuin tavalliseen arkipäivään. Mutta makuja on monenlaisia.

Vierailija
35/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että ovat yleensä nuoria tyttöjä, joita sellainen fake-laittautuminen vielä kiehtoo ja heillä on siihen aikaa ja rahaa (ei lapsia, ei asuntolainaa yms.). Itsestäni pitkät kynnet ja varsinkin tekosellaiset ovat ällöttävät. Mahtavat olla kauheat bakteeripesätkin. Liian pitkät ripsetkin näyttävät huvittavilta, sopisivat enemmän bilelookkiin kuin tavalliseen arkipäivään. Mutta makuja on monenlaisia.

Ja sama ripsien pidennykset=todella pitkät ja selvästi feikit?

Itselläni ei ole ripisen pidennyksiä, enkä sellaisia haluakaan. Ystävälläni on, tai pitäisikö sanoa että tuuhennus paremminkin. Minusta ne on ihan nätit, ei överit ollenkaan. En edes huomannut että on laittanut sellaiset, kysyin onko joku uusi ripsiväri.

Itselläni on rakennekynnet, koska en tykkää/jaksa/halua käyttää aikaa viikottain kynsien viilailuun ja lakkaamiseen. En saa kynsistä itse siistin näköisiä. Käyn huollossa 3-4 vkon välen ja kynteni ovat aina mahdollisimman lyhyet ja luonnolliset. Joku luonnollinen väri tai ranskalainen manikyyri. Pidän kyllä käteni ja kynteni puhtaina, tuskin on mikään bakteeripesä.

Niin, ja on lapsia ja asuntolainaa. Silti käytän rahaa kynsien laittamiseen. Toisaalta en käytä rahaa polttamiseen, alkoholiin tms.

Vierailija
36/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsipidennyksiä ovat ammatiltaan kampaajia tai myyjiä. Ainoallakaan hammaslääkäri- tai juristituttavalla ei näitä ole. No, hammaslääkärille nyt ei rakennekynnet kyllä käy missään nimessä. Ripsienpidennykset on hassunnäköiset jos ottaa harvasti ja tosi pitkiä haivenia. Kivemmat on tuuheat ja vähän lyhyemmät, niistäkin tosin näkee etteivät ole aidot.

Itselläni on ollut joskus 10 v sitten rakennekynnet, olihan ne nätit mutta en jaksanut sitä huoltamista. Ne murtui loppujen lopuksi tosi herkästi jos sormi tökkäsi jonnekin.

Vierailija
37/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, ettävaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Enkä aio tekoripsiä laittaa, kun olen täältä lukenut mitä osalle laittajista on käynyt.

ja vienyt mukanaan omia ripsia niin, että ripsiin jää kaljuja kohtia. Kaverilla kävi näin eikä ollut kaunis näky.

Vierailija
38/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään noista, enkä siltikään menisi haukkumaan ihmistä, jolla on vaikka ripsienpidennykset tai jatkot hiuksissa. Jokainen varmaan itse päätää mihin rahansa laittaa ja miltä haluaa näyttää. Saa sitä rahansa menemään moneen muuhunkin "turhuuteen", ei pitäisi kuulua muille tippaakaan.

Vierailija
39/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla huoliteltu ilmakin, ja myös ilman näkyvää meikkiäkin!

Mustakin se on enemmän kaupan myyjien ja nuorten tyttöjen juttu. Omassa akateemisessa tuttavapiirissäni en tiedä kuin yhden jolla oli jossain vaiheessa feikkiripset. Feikkikynsiä on muutamalla, musta nekään ei ole kivoja. Hiustenpidennykset tiedän yhdellä.

Silikoneista en tiedä, eivät ole mainostaneet jos ovat ottaneet. En kyllä ole huomannut kenelläkään.

Vierailija
40/46 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mollaamista taas koko ketju täynnä. Mulla ei ole mitään noista, enkä siltikään menisi haukkumaan ihmistä, jolla on vaikka ripsienpidennykset tai jatkot hiuksissa. Jokainen varmaan itse päätää mihin rahansa laittaa ja miltä haluaa näyttää. Saa sitä rahansa menemään moneen muuhunkin "turhuuteen", ei pitäisi kuulua muille tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä