Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, että

Vierailija
26.04.2012 |

vaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joukossa kuitenkin monia jotka tarkkaan pitävät huolta ulkonäöstään.

Että ei niitä KAIKILLA ole...

Vierailija
2/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereillani tai ystävilläni ei yhdelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä feikkikynsiä. Jostain syystä en voi sietää niitä. Tulee olo, että mitä ihminen kätkee kaiken tuon feikkipidennysten, hiukset kynnet ripset, alle. Herää myös kysymys, että ei kai miehet oikeasti tykkää noista kaikenmaailman feikkihommista naisilla??! Mä tykkään kyl muutenki luonnollisesta, kevyt raikas ehostus ja huolitellut kynnet. Thats it.

Vierailija
4/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ylipitkät ripset on todella ällöttävät.

Itselläni on pitkät, muttei kuitenkaan mitkään överit. Feikkirusketus+feikkiripset+hiustenpidennukset on kyllä pahin mahdollinen yhdistelmä ja antaa ihmisestä wt-vaikutelman

Vierailija
5/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennykset, geelikynnet, hiusten pidennykset ja suihkurusketus. Muut kaverit onkin sitten "ihan luonnollisia".

Huoliteltu voi olla ilman feikkiripsiä, todellakin :)

Vierailija
6/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoatakaan, jolla olisi ripsienpidennykset. Geelikynsiäkään ei ole kuin jokunen kokeillut silloin kun olivat muotia. Minusta huoliteltu tarkoittaa ihan jotain muuta kuin pitkiä ripsiä ja kynsiä.

Vierailija
7/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti!! Elämän ruuhkavuodet menossa, pieniä lapsia, rankka vuorotyö jne, niin on yksi murhe pois (aamusta) kun ei tartte silmämeikkiä laittaa ja silti on aina siistin ja huolitellun näköinen.

Vierailija
8/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleat ripset, jotka muuttavat silmäni ns. nukkemaisiksi heti kun ne värjätään. Tosi moni on luullut niitä feikeiksi.

Vierailija
9/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole, mutta täytyy myöntää että tekokynnet näyttävät paljon siistimmiltä kuin nämä omani.

Huvittavinta on muuten aina, kun jossain kysellään, miten näyttää helposti siistiltä ja vähentää meikkaamista - aina annetaan neuvoksi "värjää ripset ja kulmat". No entäs kun on luonnostaan tummanruskeat kulmat ja mustat ripset, mutta ei silti näytä mitenkään ihmiseltä?

Vierailija
11/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA on feikkiripset - onko nykyään niin, ettävaikuttaa huolittelemattomalta jos ei ole ripset ja kynnet feikattu?

Enkä aio tekoripsiä laittaa, kun olen täältä lukenut mitä osalle laittajista on käynyt.

Vierailija
12/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee jo aika paljon huolittelun suhteen.

Ja kynnetkin voi laittaa siisteiksi ilman tekokynsiäkin, viilaus samanpituisiksi ja samanmuotoisiksi ja neutraalin väristä lakkaa muutama kerros päälle.

Vierailija
13/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kaupan kassoilla taas niitä näkyy...

Vierailija
14/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin on joskus väittänyt, et ei oo muuten sun omat ripset. Nämä tapaukset sattui noin kymmenen vuotta sitten, kun tekoripset ei edes olleet in.

Rakennekynnet ei innosta, mutta hiuksiin olis kiva saada pidennykset. Minkähän hintaisia pidennykset nykyisin suunnilleen on?

Vierailija
15/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sulla on vain omat ripset joilla on tuplasti pituutta.

t. irtoripsiä (pidennyksiä) inhoava Revitalashin käyttäjä

Vierailija
16/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidin niistä paljon. Sitten aloin käyttää Revitalashia aamuin illoin ja kuukaudessa omat ripset olivat aivan järjettömän pitkät!!! Se puteli maksaa 150€ mutta on jokaisen euron arvoinen. Olen 35v. akateeminen nainen ja monella ystävälläni on ripsipidennykset ja osalla myös geelikynnet.

Vierailija
17/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidin niistä paljon. Sitten aloin käyttää Revitalashia aamuin illoin ja kuukaudessa omat ripset olivat aivan järjettömän pitkät!!! Se puteli maksaa 150€ mutta on jokaisen euron arvoinen. Olen 35v. akateeminen nainen ja monella ystävälläni on ripsipidennykset ja osalla myös geelikynnet.

Vierailija
18/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittujen lisäksi silikonit,sekä rasvaimu,merkkivaatteet,uusi merkkiauto ja napakoru. Pitää asua kaupungissa ökyalueella omakotitalossa,hymyillä aina. Lisäksi on vielä täydelliset lapset,mutta niistä ei sen enempää.

Itselläni on kaapissa tekoripset(silmät allergiset,en voi käyttää),hiuspidennykset(liian vähän ja toisiinsa sopimattomat värit,ei voi käyttää),tekokynnet(liima loppu,vauvanhoito ja työnteko tietokoneella hankalaa ne sormissa)

Olen kai lumppu,mutten,kauheasti ajattele. Kunhan en haise,niin ei haittaa.

Vierailija
19/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä feikkikynsiä. Jostain syystä en voi sietää niitä. Tulee olo, että mitä ihminen kätkee kaiken tuon feikkipidennysten, hiukset kynnet ripset, alle. Herää myös kysymys, että ei kai miehet oikeasti tykkää noista kaikenmaailman feikkihommista naisilla??! Mä tykkään kyl muutenki luonnollisesta, kevyt raikas ehostus ja huolitellut kynnet. Thats it.

Mun silmiin on alkanut näyttää kaikki feikkijutut ihan hirveän rumalta.

Vierailija
20/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttujeni tekokynnet on kyllä todella rumat.. Muutenkin musta antavat helposti vähän amiksen vaikutelman.. Jos tosi neutraalit ja laadukkaat niin sitten menevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi