Mitä olit kattanut rakkaalle miehellesi tänään ateriaksi,
Kommentit (17)
spagettia ja jauhelihakastiketta ;)
mies oitti töistä ja sanoi haluavansa tänään mättöä ettei tarvi tehdä ruokaa. Tulee mäkkärin kautta siis kohtapuoleen.
jääkaapista saa lämmittää ihan itse omin voimin eilistä ruokaa :)
Ei ole vielä ehtinyt syömään, jumppiali tuossa hetken ja nyt on suihkussa, kohta syö. On se mulle mun oma rakas kulta vaikken sitä olekaan pilalle passannut, mulla on kolme lasta ja onneksi osaava aikuinen elämänkumppanina :))
tänään minulle jauhelihakastiketta ja perunaa :)
Klo 18 tarjolla olisi valkoviinillä höystettyä parsarisottoa, raastesalaattia ja tuoretta ruisrouheleipää. Harmi vaan, että mies soitti ilmoittaakseen, että tänään menee taas myöhään töissä. :(
menee kotiin. Itselläni on iltavuoro töissä.
Ukolla ei ikävä kyllä ole normiaikaa. Ennen kuutta turhaan odottaa kotiin. Toiset tekee työt tässä yhteiskunnassa ja toiset elävät toisten työllä.
sillä rakas mies vie mut ulos syömään. Eilen katoin tatakilohta ja salaattia.
en siis iltamyöhällä ole aikeissa kattaa hänelle ruokaa, kun tulee kotiin. :)
nojuu, me muutenkin valmistamme omat ruokamme tässä taloudessa.
päivällä tein spaghettia ja kastiketta ja sitä riittää illaksikin. mies ei ole vielä tullut kotiin emmekä ole vielä syöneet.
mies ei halua tuota ruokaa niin saa tehdä itse jotain ruokaa itselleen kun tulee. me muut syömme spaghetin.
Mies oli hakenut lapsen hoidosta ja täällä odottelivat että tulen laitamaan kana-wokkia..
Olin tehnyt sen valmiiksi jo eilen.
mä olen vielä töissä.. Lapsi kaverilla ja miehestä en edes tiedä missä on.
koska mies ei ensinnäkään käy töissä. Teimme kyllä yhdessä lihapullia, itse otin vielä pastaa niiden kanssa.
mutta kun tulee, niin saa lämmittää eilistä lasagnea.
ja siihen kaikki höysteet lisäksi
Kokataan rauhassa ja syödään seitsemän jälkeen.