Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saan 20v lapsen, näytänkö ulkonäöllisesti huonommalta kuin ikäiseni joilla ei ole vielä lasta?

Vierailija
26.04.2012 |

Eli tuommoinen painaa mieltä.

Mä oon pitkään kärsinyt jo "vauvakuumeesta", ei siis silleen et kauhee vouhotus. Mut ylä-aste iästä jo aatellut et ompa nuo pikkuiset ihania. Joskus 13-vuotiaana kuvittelin, et mulla ois jo 18-vuotiaana vauva! Onneks ei sentään. Koska emmä nyt ala-ikäisenä haluais alkaa vielä edes odottamaan. Mut ehkä jos parikymppisenä tulis äidiks, ois ihan realistinen ajatus...

Kaikella muulla tapaa siis oisin sillon varmasti kypsä äidiksi ja elämäntilannekin ihan ok, toivon mukaan sellainen et vauva siihen kävisi. Mut nää on kuitenkin vielä ihan haaveita, saa nähdä et miten kaikki menee sit elämässä

Mut se miksi näkisin tuon loistavana ikänä, niin kuitenkin kun on kerennyt aikuiseksi tulla ja sit kun muuttuu ikäkausi 2-numerolla alkavaksi, niin siihen voisi kuulua jotain uutta ja se voisi nimenomaan olla tuo äitiys! eikä toisen lapsen tarvitsisikaan tulla sitten niin heti perään, kun tuon ensimmäisen on kuitenkin saanut nuorena, muttei liian nuorena ja minusta ihan sopivassa iässä katsoen myöskin naisen hedelmällisyyttä ..

Kuitenkin tottakai mietityttää vaan se, et varmasti on myös monia niitä joilla ei oo vauvaa tuossa iässä mun kavereista. Tähän asti minä oon aina ollut se, joka on omannut tosi hyvän kropan ja sitä on kadehdittu! Poikia kyllä pyöri aikoinaan ympärillä joka sormelle jne... :D älkää käsittäkö väärin, emmä koskaan mikään jako ole ollut, vaan ihan kiltti tyttö mut kuitenkin poitzujen suosiossa tullut oltua ... ;D niin haluaisin silti kokea et vaikka oon saanu lapsen et oisin kaunis! mun rinnat, vatsa ja alapää ja kaikki ois vielä haluttavan näköistä ...

Tiedän tää vartalon muuttuminen on tosi yksilöllistä. Ja onhan mussa ihan kauniit kasvotkin, mut kyllä se kroppa määrittää myös paljon!

Niin en tiedä... vastatkaa mitä haluutte...

Kanssa pelkään et saan jonkun virtsausvaivan et laskeskelen alleni jne lopun ikääni.........................

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena palautuu hyvin. Mitään vammoja et todennäköisesti saa. Rinnoille ei välttämättä tapahdu yhtään mitään. Hiuksia saattaa lähteä, mutta ne kasvaa takaisin. Mun vastasta ei ikinä uskoisi, että olen kahden äiti: 66 senttinen vyötärö ja sikspäkki :)

Vierailija
2/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vanhempana kroppa, mutta toki ei voi taata ettet saa raskausarpia mahaan ja tisseihin, ettei alapäähäsi tule arpia mahdollisen episiotomian takia, tai jopa isoa keisarileikkausarpea vatsaan, tai että tissisi imetyksen jälkeen eivät tyhjene lättänöiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut mitään elämäntavoistasi? Urheiletko tai liikutko tai ylipäätään teetkö mitään sen upean kroppasi eteen?

Itse oon aina liikkunut, noin 18-kesäsestä asti treenannut kuntosalilla oikeesti KOVAA, enkä syö mitään einespaskaa. Sain lapset 22v ja 25vuotiaana, eikä "näy misään", koska en anna sen näkyä. Moni täysin liikkumaton ikäiseni on sellanen "laihaläski".

Eli ei se kroppa pilalle mee niistä raskauksista jos et itte anna itsesi rupsahtaa! Tämän kun moni ymmärtäisi. Toki sektioarvet yms voi tulla, mut nekin on vaan elämää, ja jos on muuten timmissä kunnossa ei pikku "naarmut" mitään haittaa :) Ja saahan noita raskausarpiakin häivytettyä, kiitos lääketieteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi