Maisa Torppa: "Oikeasti olen ruskeahiuksinen, poliittisesti erittäin tiedostava ja älykäs."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012042515490399_vi.shtml
AHAHhhaahhahahah, lukekaa noi kaikki, ah niin älykkäät vastaukset. :D Ulvon vieläkin naurusta.
Siis miten toi bimbo kehtaa edes kuvitella olevansa älykäs?
Kommentit (39)
Tälläisiä ajatuksia oli Maisalla vuosia sitten......
Vierailija kirjoitti:
artikkeli oli kyllä minusta hieman ala-arvoinen ilkkumista tavoitteleva. Ihan kuin olis otettu vastauksia asiayhteyksistään irrallaan jne.
Jep, aika noloa toimittajalta. Työ pitäis ottaa aina työnä, vaikka ei kirjoitettavasta itse pitäisikään.
mies53v
Kyllä se vaan on ollut koko elämänsä bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on ollut koko elämänsä bimbo.
No on, mutta arvaas moniko tälläkin palstalla on samaa luokkaa, raivoamisesta päätellen? Ulkonäkö vaan ei vastaa maisalla olevaa.
mies53v
Maisaa en tunne ja harvoin seuraan iltapäivälehtiä, joten kokonaiskuvaa naisesta en tiedä. Silti tulee näitä juttuja lukiessa mieleen, että useimmat naurajat vaikuttavat ilkeydessään itse hieman yksinkertaisilta arvioimaan, mikä hänen roolissaan on todella oikeaa ja mikä ei. Se, että on blondi ja näyttää bimbolta niin ei suoraan sulje pois älykkyyttä. Toisaalta itselläni on useita äo:tään älykkäitä ystäviä joiden sosiaaliset taidot sekä muu arjessa pärjääminen vaatii avustajaa, joten usein loksahtaa auki oma suu kuinka niinkin älykäs tyyppi ei osaa hoitaa täysin edes arkisin ihmiskontakteja. Älykkyys näkyy työssä, mitä voi puurtaa yksin, muttei sitä ulkopuolinen huomaa. Heidän imagonsa on sellainen aika kovastikin nörtihkö ja hieman hompsuinen.
Vertaan siis näihin ääripäihin tällaista perustyyppiä, joka pärjää elämässään suht ok joka suhteessa, muttei ole erityisen hyvä missään. Eli tavallinen, ja todennäköisesti normi älykkyyskin - toki sitä nyt voi arvailla.
Moni nainen on uskomattoman m***nkipeä, sillon äly unohtuu ja pistetään silarit yms, mitä ikinä tarviikaan .
Idiootit, otsikko oli Maisan ELÄMÄN AAKKOSET, joten vastauksetkin sen mukaisia. Mitkä on teidän elämän aakkoset?
Lukiota ei ole käynyt, peruskoulussa ei pärjännyt muiden joukossa, lähihoitajakoulussa kopsasi tehtävät muilta? Missä se älykkyys näkyy?
Kannattaisiko sen palata siihne ruskeaan hiusväriin, kun tuo kovan näköinen tuksublondaus tekee siitä yli viiskymppisen näköisen?
Maisa on aika tyypillinen "perustuslaillinen" 😅
Maisa on upea ja älykäs. Voisi keskustella vaikka maailmanpolitiikasta ja ratkaista ongelmat.
Joko hän on lähdössä politiikkaan?
Ei tuo itsestänsä mitenkään älykkyyttä esiin. Sanoo että ei pitäisi haukkua mutta se kuitenkin haukkunut sen Saanan. Jos haukkunut myös naisten rintoja niin sehän silloin haukkunut itsensäkin. On ja käyttäytyy kuin silikonibimbo.
Mieluummin nätti-Maisa kuin raivo-Sanna :)
Pikkulinnut lauloivat minulle, että Maisa on eduskuntavaaleissa ensi keväänä.
.