Voiko nainen kokoa 38 mahtua poikien koon 188 shortseihin?
Kommentit (12)
itse olen 180 pitkä ja painan 85 kg ja käytän lasten osaston 170 cm tyttöjen vaatteita. ovat jopa aika reiluja. Icepeakin tyttöjen vaatteet varsinkin sopii hyvin isommallekkin.
on koossa 152, 164, 176 ja 188.
poikien uimashortsit!
mietin että mahdunko minä niihin vaikka olen nainen ja kokoa 38. lantio on kuitenkin leveämpi kuin pojilla. haluaisin ne shortsit!
ap
vaikka olen kokoa 44! Joten etköhän ihan varmasti mahdu.
No mikset vain yksinkertaisesti mee ja sovita niitä shortseja?
on koossa 152, 164, 176 ja 188. poikien uimashortsit! mietin että mahdunko minä niihin vaikka olen nainen ja kokoa 38. lantio on kuitenkin leveämpi kuin pojilla. haluaisin ne shortsit! ap
minä olen alaosasta kokoa 34/36 ja minulla on yhdet farkut kokoa 158 (!!) ja toppahousut kokoa 164. 170 oli noissa toppiksissa todella iso (minulla pituutta 162).
poikien koon 182 lantionympärysmitta on 98/95 (en tiedä miksi oli kaksi lukua). Eli koko 188 on vielä vähän isompi.
kauppa on niin kaukana että tilaisin mieluummin netistä. mutta en ole varma saako uima-asuja palauttaa jos ei sovikaan... siksi kyselen teiltä kivat mammat :)
t. ap
kauppa on niin kaukana että tilaisin mieluummin netistä. mutta en ole varma saako uima-asuja palauttaa jos ei sovikaan... siksi kyselen teiltä kivat mammat :) t. ap
kaupat eivät vaihda yleensä alusvaatteita ja uima-asuja (jos siis ylipäänsä mitään vaihtavat, pakkohan ei ole virheetöntä vaihtaa), mutta postimyynnissä on pakollista.
kokolapussa luki 158-170 senttiselle.
Itse käytän ala-osissa kokoa 38 ja nää housut oli mulle aivan sopivat, mulla kyllä todella kapea lantio. Pituus mulla 173cm.
...Luultavasti sulle mahtuu 170 cm shortsitkin.
Mutta jos postimyynnissä vaihtaa niin eihän se haittaa :)
ap