38 vuotias luuseri mies tässä hei! En saa naista, en saa töitä, en saa rahaa. Mt-diagnooseja on vaikka muille jakaa. Missä vika?
38 vuotias luuseri mies tässä hei! En saa naista, en saa töitä, en saa rahaa. Mt-diagnooseja on vaikka muille jakaa. Missä vika?
Kommentit (17)
Kopio-Konalako se siellä perseilee?
Evoluutiolla ei ole tiettyä suuntaa. Tärkein eliöitä muuttava asia on luonnonvalinta. Luonnonvalinta= ympäristöön parhaiten sopeutuneet yksilöt tuottavat eniten jälkeläisiä. Parhaiden yksilöiden ominaisuudet siirtyvät eteenpäin seuraavalla sukupolvelle geenien (DNA) avulla.
Allu saanut potkut elinikäisestä pestistään?
Peniksen pituus. Muuten olisi naisia vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
185 pituus paksu tukka omistuskämppä... mitä näitä teillä naisilla on listalla.
Sosiaalisista taidoista se taitaa olla kiinni. Hyvillä sosiaalisilla taidoilla saa työpaikan ja kun on töissä, niin itsetunto kohenee. Naiset eivät lämpene epätoivoisille miehille, joilla on huono itsetunto ja heikot sosiaaliset taidot.
Sosiaalisia taitoja voi harjoitella siinä missä muitakin taitoja. Ei tarvitse tyytyä kohtaloonsa, jos ei ole sattunut syntymään seuramieheksi.
Luepa niitä diagnooseja. Sieltä löytyy vika.
Sanoitkin sen itse: LUUSERI.. jos olet, naiset ei halua luusereita.
Mt-ongelmat kuulostaa juurisyyltä
Mä olen 37v samanlainen työtön ja diagnosoitu ja hoitamaton looserinainen. Viinaakin vedän kuin sieni sillon kun sille päälle satun.
Mitä diagnooseja sulla on? Mä varmaan rakastuisin suhun.
Väkivaltaista en tosin mäkään ottaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185 pituus paksu tukka omistuskämppä... mitä näitä teillä naisilla on listalla.
mistä lähtien omistuskämppä tai työpaikka aikuisella ihmisellä on ollut joku mahdoton vaatimus? T.nainen joka kouluttautui, hankki työpaikan ja osti yksin omistusasunnon pk-seudulta 23-vuotiaana.
Kerää tieltä eläinten raatoja ja paista pannulla 👴🏻🥩