Aloitin Easydietin tänään :)
8 laatikkoa eli 120 annospussia odottaa käyttöä :)
Vappuaattona aion syödä normaalisti; broileria ja salaattia. Äitienpäivänä syön juhla-aterian ja parina viikonloppuna on tulossa vieraita eli silloin syön muiden mukana salaattia ja lihaa/kanaa/kalaa.
Muut päivät tiukasti pussiruualla; syön 1/2 pussia 6x päivässä.
Tänään aamu alkoi omena-kaneli puurolla; positiivinen kokemus.
Aamupaino oli 70,4 kg ja pituus 168 cm. Haluaisin saada painon 63-65 kg paikkeille.
Kommentit (18)
Kauanko olette olleet dieetillä ja paljon pudonnut?
Kuinka jaksatte harrastaa liikuntaa?
ap
Käyhän raportoimassa aina täällä. Olen saman pituinen ja painoinen kuin sinä ja olen ajatellut aloittaa nutraamisen vapun jälkeen. Olisi mukava kuulla edistymisestäsi!
Tsemppiä!
sitten 10 viikkoa aika tavalla sortuen Nutrileteilla ja nyt taas jatkan ruokavaliolla. Olen ollut ehkä 6kk oikeasti laihiksella. Painoa on tippunut jotain 20kg, niistä 10kg pussidieetin aikana. Liikunta on tulossa vasta nyt kuvioihin. Kävelen ja uin.
sitten 10 viikkoa aika tavalla sortuen Nutrileteilla ja nyt taas jatkan ruokavaliolla. Olen ollut ehkä 6kk oikeasti laihiksella. Painoa on tippunut jotain 20kg, niistä 10kg pussidieetin aikana. Liikunta on tulossa vasta nyt kuvioihin. Kävelen ja uin.
Voin käydä raportoimassa täällä siitä, kuinka menee; kiva jos siitä iloa ja kannustusta muille :)
ap
Mä olen aloittanut nutrauksen tänään, kello on puoli kaksitoistsa ja ON NÄLKÄ!! Siis oikeestiko tätä olotilaa kestään 5 päivää ennenkuin helpottaa? Mieletön motivaatio on kyllä ihmisillä. Mitenkähän tässä mahtaa oikein käydä :).
omena-kanelupuuroa, 1 dl veteen sekoitettuna, ja kupin kahvia. Yhtään ei ole nälkä!
Kohta eli klo 12 syön puoli pussia jotain keittoa, en tiedä vielä, minkä valitsen.
Tsemppiä!
ap
minäkin olen miettinyt tuota easy diettiä. Tilasitko ne jostain? Minkä hintaisia?
En ole saanut laskua vielä mutta lupasi antaa alennusta; ehkä noin 30,- per laatikko.
ap
Mä olen aloittanut nutrauksen tänään, kello on puoli kaksitoistsa ja ON NÄLKÄ!! Siis oikeestiko tätä olotilaa kestään 5 päivää ennenkuin helpottaa? Mieletön motivaatio on kyllä ihmisillä. Mitenkähän tässä mahtaa oikein käydä :).
nälkä menee pois. Mulla on ekat 3 päivää vaikeita, se jälkeen ei mitään ognelmia. Mutta mä ainakin meen kyllä ketoosiin vain niillä VLCD-valmitseilla joista saa sen noin 550 kcal/päivä, joskus kokeilin semmoista Nutrilett starttipakettia josta tulee noin 800 kcal ja en mennyt lainkaan ketoosiin ja nälkä ja itsekurin tarve oli koko ajan hirveät.
Kyllä tässä nyt viimeistään tajuaa miten tärkeässä roolissa syöminen on jokaipäiväisessä elämässä. Ihme kun en ole tämän läskimpi vaikka ajattelen oikesti ruokaa tosi paljon ja ruoka on suurin piirtein suurin ilo elämässä. Elän syödäkseni. Ihmetyttää että mitä ne ilot sit on kun ruoka ei voi enää olla siinä roolissa kuin on. Tai toki elämässä on muitakin ilonaiheita, perhe, harrastukset, ystävät. Mutta eihän mikään noista aiheuta vastaavia orgastisia tuntemuksia kuin hyvä ruoka joka päivä monta kertaa. Ei sitä voi oikein korvata mikään muu kuin ehkä rakastuminen tms., mutta se ny ei käy kun on iankaikkisenvanhassa parisuhteessa.
läski söi bic mac-aterian vaikka piti ruveta nutraamaan.
en muuten tajua miten kestätte sitä nälän tunnetta!! mä sorrun aina ruokaa syömään kitkuteltua 5 päivää..
Aloitin tämän dietin eilen, koko päivän oli hirveä nälkä pussikeitoista huolimatta ja ruisleivän himo kova. Jaauheliha keittoa söin eilen kaks pussia ja keitin muutaman kananmunan. illalla kauhea päänsärky ja oksetti. Tänä aamuna kävin puntarilla paino oli noussu 400g. Meinaan aloittaa aamun aina mansikka smootheella se ei ole niin yököttävä kuin nuo keitot. en tiä miten tässä käy mutta painoa on pakko saada pois edes 10 kg. sisulla tästä jatkan eteepäin!
läski söi bic mac-aterian vaikka piti ruveta nutraamaan.
en muuten tajua miten kestätte sitä nälän tunnetta!! mä sorrun aina ruokaa syömään kitkuteltua 5 päivää..
jos on ketogeenisella dieetillä ja ketoositilassa. Minä ainakin pääsen siihen ja siis nälättömyyteen 3-4 päivässä kunhan en syö sen pussivalmisteen lisäksi yhtään mitään muuta.
ketoosi tulee jos kalorit on alle 800, kuten netistä luin. No ei tullut. Kannattaa oikeasti syödä vain ne mitä kuurissa käsketään eikä yhtään mitään muuta. Sitten kun pari päivää kestää karmeaa oloa, ketoosi tuo helpotuksen.
Muista vain, että saatat joutua kärsimän näläntunteesta aina uudelleen, kun olet syönyt oikeata ruokaa. Muuten näläntunne katoaa noin 5 päivässä.
Minulla on takana 10 viikkoa nutrausta ja jatkan nyt 1200kcal:n ruokavaliolla. Painoa vielä 92,5kg