Sain työkaverilta pakit, miten yli häpeästä?
Nolottaa tosi paljon mennä töihin! Pyysin siis ulos erästä miestä työpaikalta (vapaa totta kai), hän vastasi naureskellen, ettei todellakaan taida, kiitti vaan. Tein itsestäni ihan pöntön, mutta pahinta on että mies naureskelee minulle erään toisen naisen (samaiselts työpaikalta) kanssa minulle, tekevät jopa ivaa. Nainen tuli kysymään minulta, että oikeastikko pyysin 'Vesaa' treffeille, ja nauroi päälle. Vesa on todella komea, mutta päätinpähän kokeilla jäätä, häneen kun olen ihastunut. Nyt kutenkin tuntuu tosi pahalta, koska minua selvästi kiusataan ja nälvitään asiasta. Hävettää! Miten tämä nyt näin meni, aikuisilla ihmisillä. Huoh en edes kehtaisi mennä töihin ja tekisi mieli jäädä kotiin piiloon.
Kommentit (57)
MUTTA minusta olisi fiksua pitää työ ja yksityiselämä erillään. Ajattele nyt vähän eteenpäinkin, kuten vaikka ikävästi kariutuneen suhteen jälkeistä olemista siellä työssä... Oppitunti sulle tuossa tavallaan, katsele jatkossa miehiä muualta.
monet ovat löytäneet työpaikalta elämänsä rakkauden, onhan se selvä juttu, että siellä on helppo tutustua pikkuhiljaa toiseen ja ylipäätään tavata samanhenkistä porukkaa. Työpaikka on itse asiassa yksi parhaista siihen tarkoitukseen verrattuna vaikka baarin satunnaisuuteen tai netin valheellisuuteen. Harrastusporukoissa, kaveriporukoissa ymv. taas on ihan samat ongelmat ja hyvät puolet kuin duunissa. Ap ei ilmeisesti vain tuntenut tätä Vesaa vielä kovin hyvin. Mitään ei ainakaan menettänyt.
Jos suhdekuvio menee ikäväksi vaikkapa harrastuksessa, niin on se paljon vähemmän ikävää, kuin palkkatyössä. Käytä nyt vähän päätäsi. Eli edelleenkin olen sitä mieltä, että on viisasta vetää rajaa työn ja yksityisen välille, sano sinä siihen sitten mitä haluat. Mutta tämä on tätä nykypäivää tämäkin..
MUTTA minusta olisi fiksua pitää työ ja yksityiselämä erillään. Ajattele nyt vähän eteenpäinkin, kuten vaikka ikävästi kariutuneen suhteen jälkeistä olemista siellä työssä... Oppitunti sulle tuossa tavallaan, katsele jatkossa miehiä muualta.
monet ovat löytäneet työpaikalta elämänsä rakkauden, onhan se selvä juttu, että siellä on helppo tutustua pikkuhiljaa toiseen ja ylipäätään tavata samanhenkistä porukkaa. Työpaikka on itse asiassa yksi parhaista siihen tarkoitukseen verrattuna vaikka baarin satunnaisuuteen tai netin valheellisuuteen. Harrastusporukoissa, kaveriporukoissa ymv. taas on ihan samat ongelmat ja hyvät puolet kuin duunissa. Ap ei ilmeisesti vain tuntenut tätä Vesaa vielä kovin hyvin. Mitään ei ainakaan menettänyt.
Jos suhdekuvio menee ikäväksi vaikkapa harrastuksessa, niin on se paljon vähemmän ikävää, kuin palkkatyössä. Käytä nyt vähän päätäsi. Eli edelleenkin olen sitä mieltä, että on viisasta vetää rajaa työn ja yksityisen välille, sano sinä siihen sitten mitä haluat. Mutta tämä on tätä nykypäivää tämäkin..
EI SITÄ ENNEN VANHAAN PUOLISOA TÖISTÄ HAETTU. IHAN OTETTIIN NAAPURISTA. KYLLÄ OLI HYVIN ASIAT. :D VAJAKKI.
Ota nyt ap opiksesi, kun viisas mamma tuli kertomaan, ettei puolisoa ole ennenaikaankaan töistä haettu. Se oli hyvää aikaa se.
Soveltuvia tapoja etsiä puolisoa ovat lavatanssit, naapurin isännän tahi emännän suositus tahi nuorisoseuraintalon iltamat. Kaikki muu on tätä nykyaikaa eli paha asia.
mutta minusta se on aika kovaa riskinottoa. Sitä näkökulmaa tässä vain toin esille. Ei siitä nyt tarvitse noin pillastua, ja kyllä täällä saa sanoa eriäviäkin mielipiteitä, ilman että kenenkään tarvitsee alkaa vajakiksi ketään nimitellä.
Noinko toimitte muissakin tilanteissa, joissa ilmenee joskus jopa eriäviäkin mielipiteitä! Onnea vaan.
mutta minusta se on aika kovaa riskinottoa. Sitä näkökulmaa tässä vain toin esille. Ei siitä nyt tarvitse noin pillastua, ja kyllä täällä saa sanoa eriäviäkin mielipiteitä, ilman että kenenkään tarvitsee alkaa vajakiksi ketään nimitellä.
Noinko toimitte muissakin tilanteissa, joissa ilmenee joskus jopa eriäviäkin mielipiteitä! Onnea vaan.
Käytä päätäsi ja ota tämä oppituntina nykypäivästä. :D
Ole aivan helvetin onnellinen ja tyytyväinen siitä, että vesa ei naureskele työkavereilleen sen jälkeen, kun on jo päässyt pari kertaa kiksauttelemaan.
Kaikki on siis hyvin, jopa paremmin kuin ennen.
toivoo nimim. "vesa minäkin".
että kun juttu susta leviää, että olet ulospäinsuuntaunut ja tykkäät deittailla ja tutustua ihmisiin, niin joku ujompi joka ei olisi muuten uskaltanut pyytää sua ulos, rohkaistuu ja kysäsee sua treffeille! :)
Käy pian kuin elokuvissa :))
Ap ei sitten ole kuullut, että työpaikkaromanssit ei kannata? Eikä säälittävät pokaamiset :D
Sinä ja kaltaisesi ovat säälittäviä.
Mun mielestä ap oli tosi rohkea ja olisi ansainnut paremman lopputuloksen. Sitten nämä pahanilmanlinnut siellä töissä ja täällä palstalla, joiden mielestä kaikki on aina säälittävää ja jonka mielestä on parempi olla yrittämättä kuin yrittää ja epäonnistua... Suomi-meininkiä parhaimmillaan.
sulla ap on. Onko ne täysi-ikäisiä edes?
Jos heillä sen takia niin hauskaa kun olettivat sun asiasta tietävän. Tiedustele tätä kovaan ääneen niiltä urpoilta.
saa, mielestäni tämä tyyppi ei ollutkaan arvoisesi ihminen. Aidosti käytöstapoja omaava tyyppi olisi kieltäytynyt kohteliaasti ja loukkaamatta, ja ollut herrasmiesmäisesti vaiti. Oikea herrasmies ei naisasioitaan levittele.
Itse olen joutunut antamaan pakit eräälle miehelle kerran, enkä takuulla leuhkinut työkavereille. Pitäähän sitä nyt sen verran ymmärtää, että se vaatii rohkeutta edes kysyä ja on kurjaa tulla torjutuksi.
Itse en olisi huomaavinaankaan, ja jos jotain kommenttia vielä sieltä taholta tulee, niin sanoisin kuten joku tuolla ehdottikin, että "saahan sitä kivana pitämältään ihmiseltä kysyä että lähdetkö juttuseuraksi, on se vaan harmi, että se ymmärsi sen treffikutsuksi ja käyttäytyy noin, taitaakin olla täys tollo"
Olenko todella ainoa, jonka mielestä tuollainen alkaa olla jo vähän turhan epätoivoista?? Aika säälittävää munahaukkamaisuutta ja miehen perässä juoksemista ja vielä työpaikalla! Kannattaiskohan tosiaan jatkossa hieman tunnustella enemmän tilannetta, jos nyt tosiaankin kohdallasi koet tarpeelliseksi metsästää miestä työpaikaltasi. Kannattaa myös muistaa, että se saattaa oikeasti tuntua miehestäkin (!) todella häiritsevältä käytökseltä, jos epätoivottu nainen alkaa iskeä ja roikkua perässä töissä. Ihan kuten toisinpäinkin!
Tuo mieshän käyttäytyi tosi tyhmästi kyllä, mutta ei tuo niin mustavalkoista ole, kuin mitä täällä kuorossa nyt joojotellaan.
Vierailija kirjoitti:
ja voit olla onnellinen ja tyytyväinen, ettet sekaantunut tollaseen lapselliseen mieheen, joka levittelee asioitaan ympäri työpaikkaa, jotta muut saavat naureskella sinulle. Komeus ja järki eivät monestikaan osu samaan henkilöön..
ettei sinussa ole mitään vikaa. Tämä "Vesa" ja se nainen ovat psyykkisesti keskenkasvuisia pässinpäitä. Anna olla, anna niiden naureskella mutta kun huomaavat, ettet reagoi siihen mitenkään, asia unohtuu.
Ai nainenko ei toitota asiaa ympäri työpaikkaa jos mies tekee aloitteen? Taidanpa nauraa...juuri tämän takia töissä ei tehdä noita aloitteita.
Sanot niille naureskelijoille että päätin kokeilla kepillä jäätä, ja ei näköjään onnistunut.
Mutta ei ole kovin aikuismaista käytöstä naureskella asiasta.
Jos ei tämä tehoa niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.