Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työkaverilta pakit, miten yli häpeästä?

Vierailija
26.04.2012 |

Nolottaa tosi paljon mennä töihin! Pyysin siis ulos erästä miestä työpaikalta (vapaa totta kai), hän vastasi naureskellen, ettei todellakaan taida, kiitti vaan. Tein itsestäni ihan pöntön, mutta pahinta on että mies naureskelee minulle erään toisen naisen (samaiselts työpaikalta) kanssa minulle, tekevät jopa ivaa. Nainen tuli kysymään minulta, että oikeastikko pyysin 'Vesaa' treffeille, ja nauroi päälle. Vesa on todella komea, mutta päätinpähän kokeilla jäätä, häneen kun olen ihastunut. Nyt kutenkin tuntuu tosi pahalta, koska minua selvästi kiusataan ja nälvitään asiasta. Hävettää! Miten tämä nyt näin meni, aikuisilla ihmisillä. Huoh en edes kehtaisi mennä töihin ja tekisi mieli jäädä kotiin piiloon.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että löysin tämän ketjun...

Menin itsekin lähettelemään vähän liian innokkaita viestejä yhdelle (vapaalle) työkaverille, joka ei nyt vastaakaan...HÄVETTÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

Vierailija
2/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinussa ole mitään vikaa. Tämä "Vesa" ja se nainen ovat psyykkisesti keskenkasvuisia pässinpäitä. Anna olla, anna niiden naureskella mutta kun huomaavat, ettet reagoi siihen mitenkään, asia unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit olla onnellinen ja tyytyväinen, ettet sekaantunut tollaseen lapselliseen mieheen, joka levittelee asioitaan ympäri työpaikkaa, jotta muut saavat naureskella sinulle. Komeus ja järki eivät monestikaan osu samaan henkilöön..

ettei sinussa ole mitään vikaa. Tämä "Vesa" ja se nainen ovat psyykkisesti keskenkasvuisia pässinpäitä. Anna olla, anna niiden naureskella mutta kun huomaavat, ettet reagoi siihen mitenkään, asia unohtuu.

Vierailija
4/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et vaan näytä että nolottaa. Annat ymmärtää, että käyt treffeillä usein ja sinulle on normaalia pyytää työkaveria ulos!

Jos he vielä ivaavat tai naljailevat niin osoita heille, että heidän käytös on outoa.

Heitä vaikka näin "mitä ihmeellistä siinä on, että pyytää työkaveria ulos?" tai "ettekö te koskaan pyydä ketään ulos?".

Tsemppiä!

Vierailija
5/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitää mennä vaan kohtaamaan taas työpaikalla tilanne ja nämä ihmiset. Ärsyttää vaan, miten jopa luulin miehen suostuvan! Tunnen itseni nii hölmöksi ja nyt kun kaikki vielä naureskeleekin, on tämä kyllä aikamoinen isku itsetunnolle.

Ap

Vierailija
6/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään antaa "vesa" ja se toinen työkaverisi. Sinä et ole tehnyt mitään väärää, jos olet sinkku ja vesa on sinkku.

pää pystyyn ja naurat päin näköä näille kiusaajille. Katsot suoraa silmiin ja vaikutat itsevarmalta. ITke sitten vaikka myöhemmin vessassa jos on pakko.

Vierailija
7/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti aika nuoria? Teeskentele tietämätöntä. Kysyttäessä kiistä kaikki. Älä myönnä mitään. Tarvittaessa sano, että Vesa on keksinyt koko jutun omasta päästään.

Vierailija
8/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mies ei kai kertonut asiasta muille, en ainakaan asiasta kuullut puhuttavan. Aikaa tapauksesta on jo kymmenen vuotta ja olin tapahtuman jo tyystin unohtanut, mutta nyt kun se palasi mieleen, täytyy sanoa että hävettäisi vieläkin jos tämän miehen jossain kohtaisin. En ole enää samalla työpaikalla, asun yli 200 kilometrin päässä tapahtumapaikalta ja olen nykyään naimisissa, mutta silti hävettää muistella tapahtunutta.

Vierailija
9/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä ihmisisistä joutuu varmasti elämässä tilanteeseen, jossa on ollut kiinnostunut jostain toisesta henkilöstä ja kysynyt häntä treffeille ja johon toinen antanut kieltävän vastauksen.

Se on aivan normaalia. Usko siihen ja jos todella tulevat sinulle nälvimään, niin sano ehdottomasti heti suoraan, niinkuin joku tuossa mainitsikin, että ettekö te koskaan pyysä ketään ulos ja onko se teistä todella noin kummallinen tapa?

Tai jos tirskuvat ym. sinulle, niin kysy heti, että no mikä teitä naurattaa. Ja jos sama jatkuu muinakin päivinä sano uudelleen ja sano myös, että tuo on todella rasittavaa.

Viimeinen keino on mennä puhumaan esimiehelle asiasta, jos eivät osaa lopettaa, jotta saat rauhassa tehdä töitä.

Sinun toimintasi on aivan tavallista ihmisten välistä kanssakäymistä.

Vierailija
10/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on täysi mulkero. Et siis menettänyt mitään! Voit olla vaan tyytyväinen, ettet tuhlannut aikaa ja vaivaa. Pää pystyyn ja katse kohti uusia tuulia. Noiden kahden käytöstä ei kannata huomioida mitenkään. Ei naureskella tai itkeskellä, pokkana ja asiallisena vaan :)

Vierailija
11/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hammasta purren esität että olet loistavalla tuulella, vitsailet ja hymyilet normaalisti. Jos sulla ei ole hyvää itsetuntoa, niin esität, että sulla on! Jos on ihastunut johonkin, niin mikäs sen luonnollisempaa kuin pyytää ulos ja jos saa pakit, niin ei siinä mitään, ei hetkauta!

Siinäpähän saavat nenilleen, kun et olekaan häpeissäsi ja surullinen etkä ikävöi toisen perään :D

Itsevarman hyvä ryhti ja iloinen ilme

Vierailija
12/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, pitäisi pyytää selitys miksi se on hauskaa?

koska vesa on niin komea ja pinnallinen ettei voi rumemman kanssa seurustella?

koska sinä olet tyhmä? jos on ruma mutta älykäs niin haittaako se?

Vierailija
13/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, pitäisi pyytää selitys miksi se on hauskaa?

koska vesa on niin komea ja pinnallinen ettei voi rumemman kanssa seurustella?

koska sinä olet tyhmä? jos on ruma mutta älykäs niin haittaako se?

Vierailija
14/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelemalla sitä, ettet tiennyt mikä idiootti se onkaan.

Vierailija
15/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häpeät sitä että olet rohkea ja valmis yrittämään sitä mitä haluat?

Hoi immeiset, tuossa taas klassikko. Mikä ihmisten kasvatuksessa ja ympäristössä on vikana että tuollaista rehellisyyttä pitää hävetä?

Kyllähän tuo miehen reagointi ja myös toisen naisen mukaan meno osoittaa henkisen kypsyyden olevan lähempänä 12-14v tasoa, silloin nuori voi reagoida kyseisellä tavalla. Toinen mahdollisuus on että miehen ego vain on päässyt vähän syövän tavoin kasvamaan ylisuureksi. Ei siinä mitään, tuskin olisit alkuihastuksen jälkeen edes seurustella hänen kanssaan kun olisit oppinut tuntemaan.

Tavoittelit siis jotain mitä halusit, aivan oikein. Tee se jatkossakin ja voin luvata että pakkien saamisessa ei ole mitään hävettävää, ei voi odottaa että saisi vastakaikua kovin moneltakaan vastaan tulevalta ihmiseltä. Prosenttia parantaa jos on jo flirttiä tai vastaavaa ilmassa. Ihminen kyllä antaa signaalia jos on kiinnostunut toisesta joten kannattaa seurata niitä jos on hieman epävarma kokeilemaan kylmiltään.

Nyt vain jatkat elämää normaalilla tavalla ja älä missään nimessä ylpisty tai muita nokka pystyyn juttuja. Ole oma itsesi ja mene vaikka juttelemaan asiasta että saat tilanteen laukaistua. Jos tilanne kärjistyy ja alkavat vithuilemaan oikein kunnolla niin voit napauttaa takaisin vaikka "te olette varmaan tosi hyviä lasten kanssa" vastaus kysymykseen jos eivät tajua heti "kun olette niin lapsellisia".

Vierailija
16/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano Vesalle, että "onneksi et lähtenyt, kun sun luonne on nyt paljastunut".

Vierailija
17/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseni tuntien mä pääsisin vastaavasa tilanteesta parhaiten yli kääntämällä kelkkani ihan täysin: sen sijaan että nolostelisin yksin ja kärsisin siitä että mulle naureskellaan selän takana, alkaisin itse puhua asiasta muille. Ihan vääristelemättä ja avoimesti.

Mua tämä lähestymistapa on auttanut. Kun sanon itse ääneen työkaverille että "vähänkö mua nolottaa, ehdotin Vesalle treffejä ja se vastasi siihen sävyyn kuin mä olisin pyytänyt jotain mielettömän typerää" niin siihen erittäin todennäköisesti saa työkaverilta vastaukseksi myötätuntoa, joskus jopa jotain uutta kiinnostavaa informaatiota ("voi ei, etkö sä todella vieläkään ollut huomannut että Vesa on homo??"). Tunnen silloin saavani muilta nimenomaan tukea, sen sijaan että joutuisin arvailemaan mitä ne minusta keskenään puhuvat.

Vierailija
18/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä ymmärtää, että mies kertoisi läheiselle työkaverille asiasta. Kertoohan naisetkin tuollaisia ystäville. Mutta millainen on tämä nainen työpaikalla, joka vinoilee asiasta? Jos mun työhuonekaveri (on kaveri muutenkin) kertoisi hämmentyneenä, että "jaska pyysi treffeille", niin mä olisin ihan pokerina ja hiljaa. Eikä se ainakaan naurattaisi. Pikemminkin tarkkailisin jatkossa, jos en olisi huomannut ihastusta.

Ei minusta näissä asioissa ole mitään naurettavaa, ainakaan ilkeällä mielellä. Sehän on pyydettyä kohtaan kohteliaisuus ja empaattinen sivullinenkin tietää, että pakit aina satuttaa niiden saajia, vaikka kuinka tsemppaisi. Jos joku kertoisi mulle naureskellen ja ivaillen saamastaan kutsusta, niin mä kokisin myötähäpeää ja kokisin oloni vaivaantuneeksi. Jos kertoisi asiallisesti luottamukselle, niin silloin juttelisin asiasta takaisin.

Vierailija
19/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että Vesa on homo. Ei kai muuten naureskelisi, pitää ap.ta höhlänä joka ei tajua ettei Vesa tykkää tytöistä.

Vierailija
20/57 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään noloa että asiallisesti ilmaisee kiinnostuksensa ja kysyy ulos, ja toinen ei sitten ole kiinnostunutkaan. Tätä sattuu paljon ja varsinkin miehet voivat joutua paljonkin koittamaan kepillä jäätä ennen kuin tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme