Aloitin dietin, mutta pää vastustaa... Tsempatkaa järkisyillä etten tarvi herkkuja
Mun laihtumisen suurin este on mun pää. Huomaan nyt, että oon ollut aivan ruokariippuvainen, siis herkuista ja pizzoista. Tiputettavaa on 15 kiloa. Joku osa minussa on aivan takertunut ruokaan ja sen tuomaan lohtuun. Ihan melkein tulee itku ilman ruuan tuomaa lohtua ja hmmmm turvaa ... ? Oon syönyt suruuni ja masennukseeni. Nyt se on loppu! On oltava. Mutta oon ku piikkiä kaipaava narkkari. Ja muka en pärjää 1500 kcal päivä, vaikkei ole ollut edes nälkä. Oon takertunu ruokaan kuin hukkuva ajopuuhun. Siis miten mä pääsen tästä " vieroitusoireolosta" eroon?
Kommentit (4)
Viikon urakka edessä, että laihtuisi normaalipainoon. Kauheeta olla näin lihava. ap
Suosittelen myös jotakin vlcd-kuuria alkuun jotta unohdat syömisen.
Eikä itseinho, mitä varmaan haettiin tällä yhdellä kommentilta. En näytä pahalta alastomana, mulla ei ole yhtään selluliittia, oon sellanen sopusuhtainen läski. Mistään ei roiku. Oon vaan isokokoinen. Haluan kutistua tasaisesti joka puolelta ja kaksoisleuan pois. ap
Olen hoikka ja voin pukeutua mihin vaatteisiin vaan :) Mutta vaikeaa on ja välillä repsahda. Yritän palata nopeasti ruotuun. Päätä, että jaksan ainakin huomiseen. Joskus on järkevää ottaa vähän yli 1500kcal jos oikein tiukkaa tekee.