Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri tietää, että rippileirin vetäjä

Vierailija
25.04.2012 |

(jonne alpseni siis on menossa) on vanhoillislestadiolainen. Tämä asia vaiva amua todella paljon.

Miksi eietukäteen tämmöisistä asioista kerrota, kun riparia valitaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte olleet tarkkana.

Vierailija
2/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pelottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostava kuulla, mitä mietit. Miksi tuo tausta on miinusta? Useinhan kirkon työntekijöillä on jokin henkilökohtainenkin hengellinen tausta.

Vierailija
4/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monella papilla on lesutausta. Rippileirillä kuitenkin opettavat kirkon oppien mukaisesti.

Vierailija
5/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiettyjä periaatteita, joiden mukaan elän tai pyrin elämään. Mm. olen sitä mieltä, että lestadiolaiset ovat harhaoppisia. Yritän myös opettaa tärkeiksi näkemiäni arvoja lapsilleni.

Yrittäisin joko vaihtaa leiriä tai sitten kävisin vakavan ja pitkän keskustelun lapsen kanssa.

Vierailija
6/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin viime kesänä tosi tarkkaan selvää, kuka on lesta ja kuka ei. Rippileiri valittiin sen mukaan. Esim oulunjoen srk:ssa suurin osa on lestoja eli kierrä kaukaa.

Minä en TODELLAKAAN halua että lapseni rippileirillä on joku lesta tuputtamassa omaa paremmuuttaan. VAIHDA jos et tajunnut ottaa selvää, koska osa lestapapeista pilaa koko rippileirin...

Vierailija
7/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on suuri ristiriita, että on pappina eikä usko, että suurin osa seurakunnastaan pelastuu. Siis nehän eivät vl:n mielestä pelastu, jotka eivät kuulu ko. yhteisöön. Miten voi siis kirkkain silmin saarnata ja tehdä työtä pappina, kun koko ajan ajattelee, ettei suurimmalla osasta kuulijoita ole (papin mielestä) pääsyä taivaaseen?!

Vierailija
8/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaisuus on lähiaikoina ollut esillä. En varmaan antaisi oman lapsen mennä tuollaiselle leirille, lestadiolaisuudessa suuntauksena tuntuu olevan niin paljon sairaita piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän