Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Päiväsi kohokohta?

Vierailija
25.04.2012 |

Mulla pojan lääkärikäynti.

Vastassa oli tuttu, todella miellyttävä naislääkäri, jonka olen nähnyt viimeksi 1v sitten. Hän tervehti ja oli tiputtaa silmät päästään, hymyili leveästi ja piirteli sanattomana käsillään ilmaan lantion kaaria. "On.. on tapahtunut jotain!!!"

-20kg :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain lenkkikamat päälle. Tosin mentiin vain kilometrin päähän kirjastoon, mutta on sekin jotain.

Niin ja taisin tuntea vauvan potkuja!

Vierailija
2/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä meni vituiksi, onneksi koitti taas kotiinlähtökin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitkänä sairastanut kuoli.

eikö kenenkään päivässä ole mitään hyvää??

Vierailija
4/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju oksennustauti ja nyt nukkuu ja me muut ollaan vielä terveitä!

Ja vihdoin aurinko :)

Vierailija
5/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä,salkkarit, smoothie. :DD

Vierailija
6/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään pitkä, raskas ja erittäin kallis oikeusprosessi. Silti oli mukava jutella asianajajan kanssa.

Vierailija
7/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoilla, kun näki minun tulevan töistä päivällä. Olivat isänsä kanssa ulkona minua vastassa.. :)

Vierailija
8/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painan pään tyynyyn.

-rättipoikkiväsynyt

Vierailija
9/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun anoppi kävi kahvilla ja anto 50€ synttärilahjaks. Meinaan ostaa vaatteita =)

Vierailija
10/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavuorosta.

Vierailija
11/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui vähän aiemmin kuin olin pelännyt, enkä myöhästynytkään siitä mihin mennessä olin luvannut miehelle olla kotona (hänellä tärkeä iltameno).

Vierailija
12/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain jaksa noita pentuja enää.

Vierailija
13/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa syöty jätskiä pihalla ja olen tehny puutarhahommia ihanassa pihassamme ja nauttinut täysin siemauksin! :)

Vierailija
14/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset töissä hymyili

se siis duunin kohokohta, kotoa en kerro:)

Vierailija
15/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka jaksaisit sen verran että hakisit apua itselles?

soita neuvolaan, naapurille, sukulaiselle tai jos mahollista niin palkkaa apua mll tai jos todella piiputat niin soita 112 mutta älä jää yksin, apua pitää hakea kun vielä jaksaa kirjottaa av:lle ettei mene pahemmaksi

se on vaikeaa mutta auttaa, usko mua. se vaan pitää tehdä. soita, pyydä ja vaadi apua kunnes saat. voimia.

Vierailija
16/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tullut esteitä ja keskeytyksiä, hypin kyllä välillä pois koneen ääreltä tänäänkin. ;) Pidin puoleni ilmoittamalla jo heti aamulla, että nyt on minulle järjestyttävä aikaa!

Vierailija
17/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihastuksen kohde hymyilee ja juttelee mulle! Ja se, kun saa jälkikäteen analysoida sen jokaisen eleen ja ilmeen päässään... Huh miten iiiihanaa! :)

Vierailija
18/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka jaksaisit sen verran että hakisit apua itselles?

soita neuvolaan, naapurille, sukulaiselle tai jos mahollista niin palkkaa apua mll tai jos todella piiputat niin soita 112 mutta älä jää yksin, apua pitää hakea kun vielä jaksaa kirjottaa av:lle ettei mene pahemmaksi

se on vaikeaa mutta auttaa, usko mua. se vaan pitää tehdä. soita, pyydä ja vaadi apua kunnes saat. voimia.

Molemmilla lapsilla on vain hankala vaihe menossa (nuoremmalla paha uhmaikä ja vanhempi ei pysy hetkeäkään hiljaa. Siis höpöttää, vaikka mitään asiaa ei olisi, tauotta. Tuohon päälle vielä jatkuvaa tappelua, siis sisarusten kesken). Se väsyttää ja hermot menevät useammin kuin kymmenen kertaa päivässä.

Tänään on taas ollut niitä päiviä kun ei vain jaksa ja lasten nukkumaan meno on ollut se kohokohta, tulipa ainakin hiljaista. Saa vähän aikaa omat hermot levätä.

Rakkaita nuo silti ovat =)

Vierailija
19/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin työkamat kotiin ja istahdin hetkeksi esikoisen kanssa sohvalle jutustelemaan ennen kuin hain kuopuksen päiväkodista. Oli ihanaa olla hetki kaksin siinä auringonpaisteessa.

(Tiedän että jos olisin mennyt suoraan päikkyyn = 10 min aiemmin, olisin joutunut keskelle uloslähtöryysistä.)

Vierailija
20/22 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minä lähinnä istuin painona, 1-v. ja 6-v. leikkivät, pomppivat, juoksivat, hihkuivat. Aurinko paistoi, olin t-paitasillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi