Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan blondit

Vierailija
25.04.2012 |

olen tumma hiuksinen ja haluaisin nyt tosi vaaleat. Oma hiusväri on maantien harmaa. Haaveilen selllaisesta tuhkan vaaleasta väristä, ei siis kellertävää.

Onko kokemuksia kellään, miten saitte vaaleat. Mneekö hirmu kauan ja hius tietysti kärsii PALJON. Mnee hampuksi? Onko siihe mitää apukeinoa?

Hiukseni on lyhyt, joten ajattelin, että nyt olisi hyvä aika vaalennella, ennenkuin pitkäksi kasvatan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein ite värinpoistoja ja yritin sitten tasoittaa kelta-oranssi-valkoista tukaani just tuhkanvaaleammaksi sävytteillä. kun en enää niiden hiukset tappaneiden mönjien jälkeen viittiny kestoväriä laittaa. nooo, kampaajalla laitettiin sitten reippaasti ruskeeks takasin, että tuhon jäljet saatiin piiloon. ja leikatakin sai polkkapituuden ns. poikatukaksi. ei se sinänsä haittaa, en oo mitenkään turhan kiinnostunu hiuksista ja lyhyt malli pukee mua. Mutta en suosittele kotivärinpoistoja. tulee nimenomaan keltainen (TODELLA!) sävy ja hiukset muuttuu pehmeeksi takkuiseksi hampuksi.

Vierailija
2/4 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei varmaan kannata kotona värjätä. Tosin en nyt tiedä onko niillä kampaamo värinpoistoilla mitää eroa kaupan poistoihin siihen nähden, miten ne hiuksia vahingoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kampaajat ei suostu niin voimakkaisiin värjäyksiin mitä olisin halunnut. Erittäin kauan kestää, ennen kuin kampaaja saa ne todella blondeiksi juuri sen takia, koska ne värjää pikkuhiljaa ettei hius kärsi.

No mulla ei ollut aikaa eikä rahaa juosta kampaajalla, vaan vedin mustiin hiuksiin joissa punaisia shokkiraitoja 2 x värinpoiston ja sen jälkeen silverblonden.

En tietenkään saman illan aikana, mutta aika hätäseen kyllä. Tulos just sellainen kuin toivoin, eli todella vaalea.

Oli se hius aluksi sellaista höttöä, mut hyvä hoitoaine, niin hius on jälleen hyvänkuntoinen. Oma väri on myös maantienharmaa.

Vierailija
4/4 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettiin kampaajalla. Värinpoistoja tehtiin kokonaisuudessaan muistaakseni viisi. Värinpoisto lähes mustista hiuksista luonnollisen, mutta kylmän vaaleaksi kesti minun kohdallani noin 10 kuukautta. Ensimmäisen kuukauden pääni oli aivan keltainen mutta sitten tilanne helpottui. Hiukset kestivät ensimmäiset käsittelyt todella hyvin mutta kun keltaiseen hiukseen ryhdyttiin tekemään värinpoistoja lisää, hius meni kamalaan kuntoon. En pessyyt hiuksia viikkoon eivätkä ne edes lainkaan likaantuneet. Pikkuhiljaa hius kuitenkin elpyi. Aluksi käytin joka pesun yhteydessä pois huuhdottavan hoitoaineen, tehohoidon ja jätettävän hoitoaineen sekä latvahoidon. En ensimmäiseen puoleen vuoteen föönannut tai suoristanut tukkaa lainkaan. Söin myös hiusta vahvistavia pillereitä. Nyt kaksi vuotta myöhemmin tukka on hyvässä kunnossa ja juuri täydellisen värinen. Latvat tosin ovat vieläkin vähän huonot koska en ole raaskinut leikkauttaa niin paljoa pois kuin olisi tarpeen. Hiuksiani noidin ja hoidan edelleen laadukkailla kampaamotuotteilla. Värjäytän tukan myös aina kampaajalla. Itse värinpoistoon upposi kyllä rahaa vaikka millä mitalla mutta kyllä se oli sen arvoistakin. :D Kuten sanoit ap, kannattaa tehdä värinpoisto nyt, kun tukka on lyhyt ja ryhtyä sitten kasvattamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme