Kulkeeko teidän mielest naisilla älykkyys ja ilkeys käsi kädessä?
Jos nainen on älykäs, on hän usein myös ilkeä? Jos kyllä, johtuuko mahd. mistä???
Kommentit (26)
Jos nainen on älykäs, on hän usein myös ilkeä? Jos kyllä, johtuuko mahd. mistä???
Meillä töissä parikin naista jotka valmistuttuaan alkoivat käyttäytyä alentuvasti ja ilkeillen minua kohtaan. Jonkunlaisia kiipeilijöitä mielestäni, enkä kauan katsellutkaan moista käytöstä. Itse pyrin olemaan kiltti ja ystävällinen koulutuksesta ja titteleistä riippumatta kaikille siivoojista toimitusjohtajiin.
... valheelliseen turvallisuuden tunteeseen ja kuvittele, ettei hänellä ole mitään menetettävää. Näinhän tekevät nämä näennäisen älykkäät ongelmakimput, jotka keskittyvät elämässään muiden tölvimiseen.
tunnen monta kilttiä ja äykästä naista.
Omissa tutuissani ei saa mitään kaavaa ystävällisistä ja ilkeistä älykkäisiin ja tyhmempiin.
Mutta olen huomannut, että minua hitaammilla hoksottimilla varustetut naiset usein pitävät minua ilkeänä. Ja olen kuullut tuon väitteen muutenkin usein.
Luulen, että käsitys johtuu alemmuudentunnosta ja siitä, että ei ymmärretä itseään älykkäämpää ihmistä.
Tunnen itsekin itseni tosi älykkäässä seurassa hitaaksi ja urpoksi, vaikka olenkin keskimääräistä älykkäämpi. Siis tällaisessa mensa-tyyppisessä älykkyydessä ajateltuna.
sanalla HALUTESSAAN.