Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko teidän mielest naisilla älykkyys ja ilkeys käsi kädessä?

Vierailija
25.04.2012 |

Jos nainen on älykäs, on hän usein myös ilkeä? Jos kyllä, johtuuko mahd. mistä???

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältään normaali älykäs ihminen ei käytä älyään ensisijaisesti siihen, että saa tuotettua toisille pahan olon.

Eikä kai tarkoiteta, että älykkäät olis koko ajan ilkeitä?

Älykäs ihminen hoksaa nopeasti muiden heikot kohdat ja osaa halutessaan iskeä juuri niihin.

Älykäs on usein myös verbaalisesti lahjakas ja pystyy näin ollen näpäyttämään halutessaan.

sanalla HALUTESSAAN.

Vierailija
22/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on älykäs, on hän usein myös ilkeä? Jos kyllä, johtuuko mahd. mistä???

Meillä töissä parikin naista jotka valmistuttuaan alkoivat käyttäytyä alentuvasti ja ilkeillen minua kohtaan. Jonkunlaisia kiipeilijöitä mielestäni, enkä kauan katsellutkaan moista käytöstä. Itse pyrin olemaan kiltti ja ystävällinen koulutuksesta ja titteleistä riippumatta kaikille siivoojista toimitusjohtajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... valheelliseen turvallisuuden tunteeseen ja kuvittele, ettei hänellä ole mitään menetettävää. Näinhän tekevät nämä näennäisen älykkäät ongelmakimput, jotka keskittyvät elämässään muiden tölvimiseen.

Vierailija
24/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monta kilttiä ja äykästä naista.

Vierailija
25/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa tutuissani ei saa mitään kaavaa ystävällisistä ja ilkeistä älykkäisiin ja tyhmempiin.

Vierailija
26/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen huomannut, että minua hitaammilla hoksottimilla varustetut naiset usein pitävät minua ilkeänä. Ja olen kuullut tuon väitteen muutenkin usein.

Luulen, että käsitys johtuu alemmuudentunnosta ja siitä, että ei ymmärretä itseään älykkäämpää ihmistä.

Tunnen itsekin itseni tosi älykkäässä seurassa hitaaksi ja urpoksi, vaikka olenkin keskimääräistä älykkäämpi. Siis tällaisessa mensa-tyyppisessä älykkyydessä ajateltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän