Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusitko lapsesi syntyvän jonakin tiettynä kuukautena ja onnistuitkin siinä?

Vierailija
25.04.2012 |

Halusin lapsen syntyvän mahdollisimman alkuvuodesta ja aloitettiin yrittäminen niin, että jos heti tärppää, niin syntyy tammikuussa. Ja näin kävi =)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tytöt syntyneet syyskuussa. Itse tykkäsin olla kesällä raskaana. Olihan se rankkaa helteillä, mutta helpompi jättää liikaa vaatetta pois kun topta itteään.

Vaatteissa pääsi myös halvemmalla, kun ei tarvinnut mitään takkeja tai paksuja housuja ostella mammaversioina.

Plus että oli kivaa kun kesällä sai lomailla pidempään, kesäloma plus 30 päivää äippälomaa. Lapset syntyi vielä lasketun ajan jälkeen, niin oli n. 60 päivää "lomaa". Tokan kohalla ei toki ihan samanlaista lomaa kun ekan, mutta kuitenkin. :)

Eli varmaankin jos joskus kolmatta aletaan koittamaan, niin toivoisin tonne elo-lokakuulle.

Vierailija
22/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuimmekin, kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvuoteen ihan tietoisesti. Esikoinen syntyi ihan sattumalta helmikuussa. Kätevää, kun kaikki vauvat olivat samaan vuodenaikaa samankokoisia.

Vierailija
24/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään suunnitelmaa, toivoimme vaan että tärppäis. Kesti puoli vuotta raskautua ja vauva syntyi pari viikkoa etukäteen, eli ei tarkasti olisi voinut "suunnitella"...

Vierailija
25/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kevätvauvaa ja laskettuaika osuikin huhtikuulle, mutta meillepä syntyikin pikkukeskonen helmikuussa.

Vierailija
26/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis kesäkuumalla lyllertää möhömahaisena ja hikoilla kun sika. Ja seuraavaks kesäks sitten saa ittensä jo kesäkuntoon :)

Vierailija
27/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaa mitä, lapsikin on syntynyt Juhannuksena. Plääh.

Halusin, että ei ainakaan Juhannuksena

Vierailija
28/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vajaat 7 vuotta toivonut, että lapsi syntyisi aina seuraavana mahdollisena kuukautena. Eipä ole kuulunut.

Vierailija
29/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme alkuvuodelle. Itse olen syntynyt marraskuussa ja ärsytti se teini-iässä paljon. Varsinkin sinä vuonna, kun täytti 18 vuotta. Alkuvuodesta syntyneen sai kesätöitä ja kesän jälkeen syntyneet ei.

Laskettu aika oli siis tammikuun loppupuolella, mutta laps päättikin tulla maailmaan joulukuun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi