Missä te huutiksen tehomyyjät säilytätte myynnissä olevia tuotteita?
Mietinpä tässä vaan, kun olen nyt itse laittanut hieman enemmän tuotteita myyntiin ja tuntuu että niitä on joka nurkassa, kun kaapeissa ei ole tilaa ja kylmään varastoon en viitsi viedä.
Kommentit (7)
mutta myynnissä on jonkinverran tavaraa huutiksessa, sekä odottamassa kirpparimyyntiä...ja minulla ne on pinnasängyssä työhuoneessa, myös tämä pinnasänky on myynnissä. Mies huomauttelee tuosta näystä lähes päivittäin, pitäisi kai keksiä joku muu säilytyspaikka :)
tietokoneen vieressä ja sitten viellä pinoissa siinä laatikoiden päällä. Joten en ihan helposti todellakaan ala etsimään laatikoista jotain tuotetta kun joku kysyy mittoja ym. pikkuasiaa. Sen olen huomannut että vaikka vastasikin niihin niin ei ne kysyjät kuitenkaan osta.
Kyllä sitä kiertoakin tapahtuu. Tavaraa menee loppujen lopuksi yllättävän paljon ja aina tietysti tulee uutta myyntiin, joten pino pysyy aikalailla samanlaisena.
Kaksi isoa ja kaksi pientä, ovat kyllä tupaten täynnä mutta niihin olen kaikki mahdutellut. Ärsyttää niitä kyllä aina sieltä sängyn alta kaivella mutta en nyt ole järkevämpääkään paikkaa keksinyt. :D En kyllä oo huutiksen tehomyyjä vaan myyn enimmäkseen fb kirppareilla. Välillä tienaan useita satasia kuussa. Alussa oli ihan kauheat pinot myytävää, kun toin lapsuudenkodistani kaikki teininä käyttämäni vaatteet ja paljon koriste-esineitä yms. sälää täyttämästä vanhempieni kaappeja. Loput onneksi mahtuu tuonne sängyn alle...
joissa huutis- ja kirppistavaraa. Vaikka vähän väliä jotain myyn, tulee sinne koko ajan lisää muista kaapeista.
Tällä hetkellä vaatteita on sängynaluslaatikoissa, valmiiksi pestyinä ja silitettyinä ja minigripi-pusseihin viikattuina. Sieltä sitten vain otan kirjekuoreen ja laitan postin matkaan.