Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö, että voisin omin käsin

Vierailija
19.03.2012 |

ottaa nuo kaksi naista, tunkea omenat heidän kitoihinsa ja laittaa äänieristettyyn koppiin ja tiivistää oven uretaanivaahdolla. Ja kaupan päälle vielä hitsata teräslevyn oven eteen.

Nimim. Totaalisen kyllästynyt tähän avokonttorielämään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö pitämään etäpäiviä?

Vierailija
2/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he ehtivät koko ajan kalkattaa? No, eipä työnteko taidakaan olla kaikille pääasia, kuten olen joutunut toteamaan hieman vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis joo tiedän, koska kertovat jokaisen napinpainalluksenkin ääneen. Ja lujaa! Lukevat ääneen sähköpostinsa, kyselevät mitä vastaisivat, sitten pohditaan ja mietitään. Ja sitten ääneen kerrotaan mitä sinne vastattiin. Ja toinen komppaa ja toistelee asioita. Jojojojojojojo... jajajajajajaja....

Vierailija
4/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jonka soisi jäävän kokeiluksi. Koskakohan myönnetään julkisesti, että avokonttorit olivat järjetön MOKA. Myötätuntoa sulle

Vierailija
5/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty kuulemaan omia ajatuksiani noiden kalkattajien ollessa koko ajan äänessä. Mun pää hajoaa kun kuuntelen tuota pa*kanjauhantaa minuutista toiseen, tunnista toiseen, päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen.....

Ja HR on tietoinen vaan ei tee mitään. Mä häivyn täältä kohta, ja kunnian saavat ihan nuo painajaismaiset moottoriturvat.

Ap lähtee omenaostoksille.

Vierailija
6/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliset päästäni :)

Vierailija
7/7 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvanjuuressa koko ajan, kiekuen, määkyen, kikattaen, kirkuen, kailottaen, ulvoen, naukuen ja vaikka miten.

Hyvät on hermot mutta tuo kalatus alkaa mennä yli sietokyvyn.

ap