Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa parisuhteessa toisen tahallinen valvottaminen?

Vierailija
25.04.2012 |

Aika kamalaa ajatella, että ihminen ei saisi nukkua tai valvoa silloin kuin haluaa. Voihan toinen mennä nukkumaan toiseen huoneeseen. Ette kait te mene samaan aikaan maate? Jos on näin, niin tällainen parisuhde ei ole minua varten.

Terv, hyväuninen, jolla on vaihteleva unirytmi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen analysoida parisuhteen tilaa tai puida muuta kriisiä? Tai muuten vaan puhua? En tiedä. Ei tule muuta mieleen :)

Vierailija
2/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvottaminen siinä tapauksessa vaikka toinen on pyytänyt rauhaa on yksi henkise väkivallan välineistä joka osaltaan täyttää myös fyysisen väkivallan tunnusmerkistön. Tällaista harjoitetaan, etenkin narsististen persoonallisuushäiriöisten toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoi vaimonsa hulluksi mm. sillä, että uhkaili, että tappaa, kun vaimo nukahtaa. Siinä teille tahallista valvottamista...

Joskus tuo on ihan ok, jos on pakko purkaa sydäntään. Eikä ole kohtuullista pakottaa toista samaan unirytmiin vain sillä syyllä, että ei saa unta yksin. Meilläkin minä tarvitsen enemmän unta ja jos herätään samaan aikaan, menen usein aikaisemmin nukkumaan. Ja kyllä, joskus en saa unta, kun alitajuisesti odottelen, milloin toinen tulee. Ongelma on kuitenkin minun, ei miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän