G: Teetkö itse simaa vai et? Ikäsi?
Kommentit (41)
Aina olen tehnyt sen jälkeen, kun kotoa muutin.
ei sitä myöskään osteta kaupasta.
Ikää 45 vuotta.
poika 19 v teki, jo toisena vuonna.
Hän on yleensä tehnyt myös kerran-pari kesässä simaa janojuomaksi, on hyvää kesälläkin, kunhan ei tee liian makeaa eikä käytä liikaa fariinisokeria.
Meillä mies tekee siman, ikää hänellä on 33 vuotta, itselläni muutama vähemmän.
Ikä 29. En ole koskaan tehnyt, paitsi äidin kanssa kotona pienenä. Ei jotenkin ole ollut tarvetta.
Yhteen tapahtumaa olen pari kertaa tehnyt. Kun tekee kerralla yli 50 litraa, se vie vähän makua hommasta. Meillä mies teki yhteen aikaan useinkin simaa ihan kotikäyttöön.
Yhteen tapahtumaa olen pari kertaa tehnyt. Kun tekee kerralla yli 50 litraa, se vie vähän makua hommasta. Meillä mies teki yhteen aikaan useinkin simaa ihan kotikäyttöön.
Kaiholla muistelen äidin tekemää simaa. Tosin hänkään ei ole sitä moneen vuoteen tehnyt, kun jostain syystä ne viimeiset erät alkoivat aina mennä ihan pieleen...
Olen 20v.
Saa nähdä mitä siitä tulee :p
Ikää 24
Olen tehnyt joka vuosi siitä lähtien kun muutin pois kotoa 18 vuotiaana.
tykkään niin maljon marlin simasta :)
ikää 33
Ei ole koskaan käynyt mielessäkään. Ikää 28.
Meillä juo simaa vain mies, joten ei ole mitään järkeä alkaa pullollista simaa tekemään. Sen verran saa ostettuakin.
olen 36v.
Meillä sama vika, juodaan vähän.
ei ole mitään järkeä alkaa pullollista simaa tekemään. Sen verran saa ostettuakin.
Olen tehnyt ja todennut meillä turhaksi. Ikää 29.
joskus en. Useimmiten käy niin, että en muista tehdä simaa ajoissa. Päivää ennen vappua on sitten turha enää alkaa tekemään... Ikää tällä varhaisella dementikolla on 28 v.
tekemässä nyt elämänsä ekaa kertaa!