Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen postinjakaja

Vierailija
25.04.2012 |

Oletteko koskaan törmänneet postinjakajaan, joka ilmeisesti purkaa joitakin angstejaan paiskomalla postia?

Meillä on sellainen jakaja. Tyyppi paiskaa postit postiluukusta sisälle sellaisella vauhdilla, että tuntuu kuin joku yrittäisi tulla oven läpi. Kerrostalossa siis ollaan. Olen ihmetellyt, että miten se saa saman ääniefektin aikaa muutamalla pienoisella ja kevyellä mainoslehdykälläkin!

Mua on asia alkanut vähän ärsyttää kun teen vuorotyötä ja olen usein siihen aikaan nukkumassa ja herään kovaan pamahdukseen.

Mitä tekisitte? Valittaisitteko postille vai koettaisitteko keksiä ovensuuhun jotakin äänenvaimenninta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on aina tuo ongelma, niin voisiko vika olla postiluukussa? Itse olen niin monet valitukset kuullut taloyhtiöstä, jossa vain kertakaikkiaan olleet sellaiset luukut, että paukahtavat vaikkei mitenkään aggressioitaan purkaisi, vaan ihan tavallisesti (kiireellisellä aikataululla) postin jakaisi. Ja sitten joillakin on luukku vaan kertakaikkiaan jollain tavalla löystynyt/rikki niin että pamahtaa. Selvitäppä nämä ensin ennen kuin syytät postinkantajaasi aggressiiviseksi!

Vierailija
2/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joissakin taloyhtiöissä on väkisinkin pamahtelevaiset luukut. En voi auttaa mitenkään asiaa. Laittakaa kalustehuopaa tai ikkunatiivistettä sinne väliin niin te ettekä naapurinne herää turhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aikoinani vuorotyötä ja postin tulo häiritsi päivällä ja lehden tulo taas yöllä.

Pehmustin tosiaan ikkunatiivisteellä sekä oven ulko- että sisäpuolella olevat luukut, ja se helpotti :)

Postin tipahtaminen lattialle ei minua herättänyt, mutta se luukun kolahdus ennen pehmustusta herätti.

Joten suosittelen.

Nykyisessä asunnossa ei ole tarvetta pehmustamiselle, koska luukku on vaan sellainen, mistä ei kuulu samaa meteliä ja ryminää.

Vierailija
4/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus huutaa jopa postinipuille...

Vierailija
5/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki korvatulpat, laita postilaatikko ulkopuolelle tai hoida postilaatikkorivistö yhtiöönne

Vierailija
6/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen olisi varmaan paras. Joskus olen nähnyt sellaisen kapean korin postiluukun alapuolella, jolloin posti ei putoa lattialle saakka ollenkaan. Tosin saattaa se suurin pamahdus tulla luukun kiinni päräyttämisestä. Ehkä siihen luukkuun pitäisi laitaa esim. ikkunatiivistenauhaa niin ei aiheuttaisi semmoista kolausta ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisin kokeilla ensimmäiseksi. Ehkä se tosiaan paiskaa sen luukun , olen ajatellut että ääni tulee siitä kun posti romahtaa matolle. ap