Raskaanako?
Lopetin pillerit kesken laatan, viimeisen pillerin otin muistaakseni 4.4. Harrastin seksiä päivän-pari tämän jälkeen. (juu, dummy me!) Tarkoitus ei ole tulla raskaaksi.
Tämän jälkeen tuli tyhjennysvuoto joka kesti 2-3 päivää. Mulla on ollut tämän jälkeen ihan järkyttävää turvotusta ja kuvottavaa oloa. Naama kukkii ja tukka rasvoittuu. :(
Viime viikolla ajattelin, että on ovulaatio, olin lähes viisi päivää todella kipeä, selkään saakka sattui ja kipu oli todella pysäyttävä. Paksua, limaista vaaleanpunertavaa vuotoa (yöks!) tuli paljon.
Nyt taas kuvottaa ja rinnat ovat todella kipeät.
Oireet vastaavat ihan raskausoireita, mutta ei kai se ole mahdollinen, koska
a) mulle tuli tyhjennysvuoto
b) enhän mä olisi ovuloinut jos olen raskaana?
Vähänkö on teini olo kun tällaisia miettii! :D
Testiä en ole vielä tehnyt, kun eihän se vielä näkyisi vaikka raskaana olisikin,
Minäkin lopetin pillerit huhtikuun alussa kesken laatan.Tarkoituksena kuitenkin raskautua :)
Kun pillerit lopettaa niin kropalla menee hetken aikaa toipua ja löytää taas oma luonnollinen hormonitasapaino.Eli kaiken näköiset oireet ja tuntemukset kuuluvat asiaan :)
Ja tosiaan jos raskaana olisit niin et ovuloisi.Toivottavasti et ole raskaana,ellet sitä toivo!Tsemiä sinulle kuitenkin,eiköhän nuo oireet helpota...viimeistään 9kk:n päästä ;)