Otan mieheltä suihin hän kuvittelee että panee mua pimppaan
siis mä en ymmärrä, mies usein puhuu kun otan häneltä suihin että kuvittelee panevansa mua märkään pimppiin... eikö mies tykkää suihinotosta? tykkää enemmän perus panemisesta? miks mä sit edes otan suihin?
yhdessä 10v
Kommentit (8)
olet näitä vähän yksikertaisempia jotka luulevat, että perus pano (huom. erikseen kirjoitus) on jotenkin huonoa ja suikkari kuin suikkari parasta?
Tiedoksenne, pillu on tehty panemista varten ja suulla sitten muut hommat kun syöminen ja puhuminen.
siis mä en ymmärrä, mies usein puhuu kun otan häneltä suihin että kuvittelee panevansa mua märkään pimppiin... eikö mies tykkää suihinotosta? tykkää enemmän perus panemisesta? miks mä sit edes otan suihin?
yhdessä 10v
Toki suihinotto on miehen fantasia mutta naisen ei pitäisi hirveästi nauttia siitä ja antaa myös huomiotakin miehele kuin vain kalulle. Ei se mene niin että aina halutaa että nainen ottaa suihin, korkeintaan kerran viikossa. Jos haluaa sitä joka päivä sitten saa tilattua horon netistä, sitä vartenhan he ovat. Nainen kotona ei ole vain imemässä kalua vaan antamassa rakkautta ja intiimiä seksiä ei vain kalun perässä kuten poketähdet.
"Perus pano" Siis onko kysse vain siitä että pannaa sen takia että on pakko vai eikö osta nauttia seksistä täytettynä rakkaudella pitääkö sen olla vain pikainen toimenpide. Tuo sana kyllä esineistää miestä.
Ei mies ole sen "perus panon" takia naiselle vaan nautinnon ja rakkauden takia. Eihän miehtkään pidä naista sen takia että saisivat vain nuolla pimppiä kokoajan. Nykyään ei siis todellakaan osata mitään ja ei ihme miksi erotaan kokoajan.
Sulla menee yli, hieman sairauden puolelle!! hankkiudu hoitoon!
fantasioita. Jos toinen nauttii siitä, mutta myös kuvitelmastaan, antaa nauttia. Toisaalta voi olla, että hän on estynyt ja kokee jostain syystä oikeammaksi ajatella edes "oikein". Liika järki nautintoon voi viedä nautinnosta sen nautinnollisuuden.
Suihinotossa on mm. se mukava puoli, että vastaanottavana saa samalla antaa mielikuvituksen vapaasti lentää.
Itse mietin melkein aina jotain toista naista kun puolisoni ottaa minulta suihin.
kun toinen antaa suikkaria niin sitä on itse ihan kiihkossa ja vähän "avuttomassa" kontrolloimattomassa tilassa senkin vuoksi kun taas suihin ottajajja on tilateessa täysi kontrolli. Tämä voi hieman jännittää, pakko myöntää että itsellänikin suikkari alussa vähän jännittää juuri tästä syystä. Jos oikein jännittää niin voi olla, ettei mälli irtoa. Tuollaisella kuvitelmalla voi sitä jännitystä hieman helpottaa.
olen 42v. mies ja jos joskus harvoin oma vaimo ottaa suihin, mielessä tosiaan aivan muut kasvot.
Ei sillä, että hänen tarvitsee, mul on muita naisia.