Kävin haastattelussa henkilöstövuokrausfirmassa viime viikolla, pitäisikö soittaa?
Kävin siis viime viikolla ryhmähaastattelussa henkilöstövuokrausfirmassa. Haastattelija tuntui tykkäävän, ja sanoi että soittelee tämän viikon alussa.
Nyt ei ole mitään kuulunut. Olen saanut jo muualta töitä, mutta vähän tuntuu epäonnistuneelta, kun nyt tuntuu ettei minua haluttu edes henkilöstövuokrausfirman listoille. Työkokemusta ja koulutusta on, saatoinko olla jopa LIIAN pirteä ja iloinen? Vähän masentunut olo.
Pitäisikö vielä odotella, vai soitella ja kysellä? Olisin opiskelijana kyllä voinut mennä sinne listoille, vaikka on jo muita töitä kesäksi. Vastoin yleistä käsitystä, olen aika nolife ja tykkään mieluummin olla töissä tai koulussa kuin juhlia.
Kommentit (4)
Miksi et soita sinne ja kysy että miltä näyttää.
Oma aktiivisuus on aina plussaa.
Ja jos sinulla jo on töitä niin miksi pitäisi vielä vuokrafirmaan päästä? Saat kuitenkin määräaikaisen sopparin kesäksi ja vuokrafirmalla et välttämättä kuin erittäin lyhyitä pätkiä.
Hyvä, että olet saanut töitä, mutta totta kai voit soittaa sinne henkilöstövuokrausfirmaankin ja kysellä, että miten kävi. Kuten joku jo sanoi, oma aktiviisuus on yleensä vaan hyvä juttu. Jos ne on sut sinne ottanu, niin mee ihmeessä listoille, siellä kun voi valita ne vuorot aika vapaasti, eli jos sen kesätyön lisäks, jonka jo sait, tuntuu siltä, että lisääkin töitä vois tehä, niin siitä vaan!
Jep, kiitos teille. Taidan soittaa huomenna, jos mitään ei kuulu. Vähän kyllä ylianalysoin juttujani, koska tuntuu etten millään saa töitä, vaikka siis kokemusta, koulutusta ja asennettakin pitäisi olla tarpeeksi. Mulla on kuitenkin aika huono itsetunto, joten jään aina miettimään näitä. Kiitos :)
Sanokaa ihan suoraan, pitäisikö olla vähän neutraalimmalla naamalla haastatteluissa, vai voinko hymyillä liikaa? Opiskelen yliopistossa aika hankalaa ainetta, joten en ole ennen pelännyt, että haastattelijat pitäisivät minua tyhmänä hymyilemisen takia.