Olettko kokeilleet Dukan dieettiä?
Mulla on nyt vajaa puolitoista viikkoa takana ja voin suositella. Yritän pudottaa viittä kiloa ennen kesäkuuta. Ja runsas kilo on nyt lähtenyt. Tavoittelen sellaista kilon viikko vauhtia.
Olo on hyvä. ja kevyt.
Pudotan tosin painoa normaalipainon sisällä, mutta voisin kuvitella aika tehokkaaksi dieetiksi ylipainoiselle, jos vain kuria riittää.
Kommentit (18)
kokeillut, paraikaa... olen nyt ollut kymmenen päivää, ja painoa tippunut 2.5 kg. olen tosi tyytyväinen, sillä minä myös pudotan painoa normaalipainon sisällä:) helppoa hommaa. makean himo vaan hirveä. Mistähän kohtaa on vaarallinen?? kyllä se on vaarallisempaa, jos syö koko ajan "hieman epäterveellisesti". Tästä saa koostettua kutakuinkin tasapainoisen ruokavalion, joka toinen päivä ainakin ;) ja tämä protskuvaihe ei montaa viikkoa kestä, paljon pahempi tosiaankin on se, että on hieman ylipainoa koko elämän!
millainen dietti, en ole koskaan kuullut
mutta googleta dukan ja me naiset, siellä on tarkat ohjeet
Helppoa kuin heinänteko.
Totta kai voi olla vaarallista, jos ei nää vaivaa monipuolisuudessa, mutta kyllä proteiineilla ja kasviksillakin saa aikaan monelaista ruokaa, kun käyttää mielikuvitusta.
Kummallista kyllä mulla ei ole makeanhimoa parin ekan päivän jälkeen lainkaan, ei tee mieli edes hedelmiä (jotka siis kielletty). JA tämä on ollut tosi outoa, koska oikeasti olen todella makean perään.
se, että jossain vaiheessa saa ruveta syömään myös leipää. Rakastan leipää ja aluksi sen pois jättäminen oli vaikeaa, mutta nyt sujuu ihan hyvin, kun tiedän, ettei tämä dieetti jatku tällaisena loppuelämää vaan tasoitusvaiheessa saa ottaa hieman leipääkin. Toki ei enää sellaisia määriä kuin ennen dieettiä, mutta ei tee varmaa mielikään.
tiedä ollenkaan MITÄ sitten söisin, aika rajoittunutta kyllä..
hyvänen aika, voi syödä vaikka mitä!
alussa proteiini natisi suussa ilkeästi mut ei huomaa kyl enää ollenkaan. tänään, kun minulla on proteiinikasvispäivä olen tähän mennessä syönyt:
aamupalaksi maustamatonta rasvatonta jukurttia, kahvia, kananmunan, ruuaksi pätkän kurkkua, porkkanan ja wokin, jossa oli vähärasv. naudan jauhelihaa, sipulia, paprika, kukkakaalta, parsakaalta, kesäkurpitsaa, nam! ja äsken söin maust. jukurttia, makrillifilettä ja 5% juustoa pari siivua. maha tosi täynnä!terv. 2,5 kg tiputtanut.
minun jääkaapissa ei ole lähes koskaan mitään proteiiniruokia. että pakko opetella jotain uutta nyt :)
mutta eipä kai haittaa, jos dieetti on lyhytaikainen. Eiköhän enemmän tarkoita jotain Atkinsia, jossa laihdutus kestää hyvin pitkään. Dukan on yleensä tosi lyhytaikainen, kun laihduttaa niin nopeasti.
Hän ei suosittele. Ei ole kiva, kun päänahka näkyy läpi, vaikka onkin hoikempi. Hoikempi on tukkakin.
Mulla on tavoitteena tosiaan pudottaa 5 kiloa, ehkä tuossa ajassa en muutu kaljuksi. ;)
Nesteet lähti, eipä paljon muuta. Tulokset ei olleet vaivan aervoisia. Maha oli ummella kun ei ollut tyhjenettävää...Painonvartijoiden pisteet toimii ainakin yhtähyvin ellei paremmin.
Kokeilussa koko ajan, ja muutamalla muullakin tutulla hyvillä tuloksilla. 2vkoa täynnä ja -5kg! Kyllä tämä toimii jos ohjeita noudattaa. Ja meikäläisellä ei ees liikuntaa vielä otettuna mukaan. Ruokavalio on monipuolinen jos vain osaa käyttää mielikuvitustaan, jos ei niin kirjasta löytyy ohjeita mitä oon myös testannu ja plussaa niistäkin. Vaikee sanoo onko terveydelle epäedullinen dieetti, aika kevyt ja hyvä olo tän kahen viikon jäljiltä yhä. Monta huonompaakin dieettiä kokeillut..
10.pv menossa. -3.9kg. :) ja väliin mahtuu jo yksi herkuttelupäiväkin kun oli juhlat eikä voinu vastustaa kiusauksia.mut seuraavana päivänä takas ruotuun ja hyvin menee.
En löytänyt mitään uudempaa blogia mutta tulin tänne. Itselläni tiputettavaa 6kg ja nyt 2kg lähtenyt kahdeksan päivän attach kuurilla. Ylihuomenna saan alkaa syömään kasviksia, jee, kaipaakin jo jotain raiaksta vaikkei tämä ylivoimasta ole ollut näinkään. Tykkään kanasta, kananmunista, lohesta, tonnikalasta, jogurtista, rahkasta. Eli hyvin on ruoka maistunut :)
Olen kokeillut. Hyvä ettei ekan päivän jälkeen taju lähtenyt.. ei siis sopinut mulle.
Tämä bloggaaja kokeili Dukaania
http://piparinmaailma.fitfashion.fi/2014/08/06/dukanin-dieettin-toteutus-mokilla/
Ymmärrän, että ei pitkäaikaisesti ole hyvä, mutta väliaikaisena dieettinä? Mistä on varoiteltu?