mä kerron teille ny kuulkaa yhden asian jota ei kannata tehdä!
Älä puhu puhelimessa poikaystäväs kanssa lastenhuoneessa jos itkuhälytin on päällä ja vastaanotin sun aviomiehellä toisella puolella taloo! VOI VITTU! :D no joku tällänen ny oliki odotettavissa...
Kommentit (10)
Onneks et tiedä kokonaistilanteesta mitään. AP, joka on oikeestaan vaan iloinen, vaikka eka pelästykin.
Muista en tiedä, mutta omalla kohdalla siksi, että halusin eka kostaa ja sitten oikeasti rakastuinkin siihen toiseen. Sitä en tiedä miksi mies mua eka petti. AP
Jos suhdetta ei oikeasti ole niin tuo on mitä erinomaisin keino saada mies mustasukkaiseksi. Varmista ensin että vastaanotin on miehen kuuloetäisyydellä, ennen kuin alat näyttelemään että käyt puhelinkeskustelua.
Että ei oikeesti olekaan suhdetta ja tehdään vaan mustasukkasuutta, mutta tässä ny tilanne meni toisinpäin. Olin jo miettinyt miten voisin kertoa miehelle, kun ei se ollut muuten tajunnut. Nyt sitten oma moka "pelasti" tilanteen :D
on loputon tie joka lopulta ahdinkoon vie.
Ja on vieläkin, tää tapahtu siis eilen. Yö keskusteltiin miten erotaan ja tänään ollaan puhuttu miten tässä näin kävi. Yllättävän hyvin se asian otti! AP
Mies ei tiennyt että tiesin sen pettäneen. Jäi kiinni kun pani ystäväni kaveria. Jännä juttu silti, että nyt kuitenkin kaikki sen mielestä mun syytä! AP
Mutta se nyt ei ollu tän alotuksen pointti. AP