Kotiäiti! Mitä teet nyt?
Kommentit (12)
on mummilla kylässä, joten minulla on kerrankin vapaata. Olen vetelehtinyt koko aamun pyjamassa ja suunnitellut pihalle istutettavia kasveja. Kohta taidan ottaa päiväunet... Olen viimeisilläni raskaana, joten mihinkään ei jaksa lähteä tai ihmeellisiä tehdä, mutta kiva näinkin :)
roikun av:lla ja ootan että lapset herää.
järjestelen kirjoituskurssiasioita. 6,7,16,18,20
lapsi nukkuu päikkäreitä (1v10kk) palapaisti on hautumassa niin odottelen sen valmistumista
tässä koneen ääressä nyt :) Äsken pesin kissan vessan. Seuraavana syön jotain ja sen jälkeen ompelen. Isommat lapset koulussa ja pienin eskari-ikäinen.
Lihakeittoliha kiehuu hellalla, pyykkikone laulaaa toista kertaa tänään, 2v nukkuu, kohta pitäisi lähteä hakemaan koululaista ja eskaria. Lisäksi katselin sähköposteja kun on vappubileitä koulussa ja eskarissa ja mieti millaista nyyttärievästä niihin laitetaan ja millaiset naamiasasut lapsille.
siivoan kaappeja ja ylipäänsä asuntoa esittely kuntoon. Vien kamaa roskiin eli ravaan ulkona vähän väliä. Pienin tossa touhuaa mun kanssa.
lapset 3v,7v,10v ja 12v.
ja istun koneella The Simsia pelaten.
ja istun koneella The Simsia pelaten.
ovat 2v. ja 6v.
Ootan et mies tulee kotiin ja alan sit paistaan munkkeja..ku vähä vaarallista yksin lasten kans.. lapset 1,2ja3
Pienin nukkuu päikkäreitä ja isommat on koulussa. Suihkussa pitäisi käydä, koska kävin aamupäivällä treenaamassa, enkä ole käynyt suihkussa tänään. Vähän väsyttää kun pienin valvotti yöllä, mutta nukkumaan en viitsi mennä. Ruokaa ei onneksi tarvii tehdä tänään, koska tein eilen tällekin päivälle. Ihanan rauhallinen hetki :-)