Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina käyttää koiraansa lenkillä Victorian nukkuessa yksin kotona?

Vierailija
24.04.2012 |

Olen jo kauan miettinyt, miten koiralliset yh:t saavat koiran ulkoilutuksen mahtumaan vuorokausirytmiinsä.

Martina A:n tuoreimman blogitekstin perusteella ilmeisesti silloin, kun lapsi jätetään yksin (?) kotiin nukkumaan.

"Sain juuri Victorian unille ja vielä Hepun kanssa hiukan lenkkeilemään."

Mitä ihmettä?! Eikö se jos mikä ole hieman riskialtista?! Erityisesti jos kyseessä on aktiivinen ja omatoiminen pieni lapsi, joka saattaa lähteä herättyään liikuskelemaan asunnossa ja mahdollisesti myös sen ulkopuolella... Tuskin sitä voi itkuhälytintäkään kantaa koko ajan mukanaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo tarkoita sitä, että Martina nukuttaa lapsensa, minkä jälkeen lapsi jää sinne kotiin nukkumaan isäpuolen valvontaan.

Vierailija
2/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin teen itsekkin kun lapsi menee yöunille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi paljon työmatkoilla.

Kauhistelin kun kuulin ekan kerran mutta ystävä kysyi onko mulla parempaa ehdotusts, koska koirasta ei aio luopua.

Päätin että asiasta ei enää puhuta.

Sen jälkeen olen törmännyt muihinkin koirien omistajiin jotka tekevät samalla tavalla.

Kauhistelen !

Vierailija
4/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelin kun kuulin ekan kerran mutta ystävä kysyi onko mulla parempaa ehdotusts, koska koirasta ei aio luopua.

Sen jälkeen olen törmännyt muihinkin koirien omistajiin jotka tekevät samalla tavalla.

Kauhistelen !

Vierailija
5/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan nukkumana kotiin hakeakseen isomman päiväkodista/ eskarista autolla. Ihan uskomattomia laholatvoja.

Vierailija
6/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo tarkoita sitä, että Martina nukuttaa lapsensa, minkä jälkeen lapsi jää sinne kotiin nukkumaan isäpuolen valvontaan.

Kyllähän lapsi nukkuu ja jos ei ovea saa auki, mikäs siinä.

Vierailija
7/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin vastuuntunnoton äiti ja näin on itsenikin tarvinut tehdä.

Lapseni nukkui aamuisin sen verran pitkään ja iltaisin meni ajoissa nukkumaan että piti valita joko pissattaa koiran illalla tai herää aamulla pissattamaan. Joten ilta siihen valikoitui.

Kun lapsi nukahti, niin kävin nopeasti talon nurkalla pissattamassa koiran. Olin poissa kotoa noin 10 min.

En ole yh, mutta mies oli paljon työreissuilla.

Vierailija
8/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne asu avoparina yhdessä ihan kuten muutkin?

Vierailija
9/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin käyttää koiran pissalla. Sitä teen itsekin, kun mies on paljon poissa kotoa töiden takia. Toki, pidemmät kävelyt hoidetaan sitten joko niin, että lähdetään lapsen kanssa tai niin, että mies on kotona ja jompikumpi käy koiran kanssa yksin. Meilläkin koira on sellainen liru-lasse, ettei joka kerta voi lasta mukaan ottaa, kun pihaan päästää pissalle. Eipähän vaan suostu tulemaan takaisin, joten hihna on aina laitettava.

Vierailija
10/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... onhan se saanut sen mamman paksuksikin joten kyllä ne varmaan jossain määrin viettää aikaa samassa sängyssä..

Vierailija
11/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lähteä kauhistelemaan jos ei tiedä koko totuutta? Ehkä Martina ei jaksa aina selitellä kuka on milloinkin kotona kun vie koiran lenkille? Tuskin jättää victoriaa yksin. Siellähän voi olla vaikka martinan äiti tai miesystävä kotona? Hanki elämä äläkä tuhlaa aikaasi toisten asioiden murehtimiseen.

Vierailija
12/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelen !

Puhutkohan meistä?:D Tosin minulla on itkuhäly mukana ja käväytän koiran kusella. Mutta eikös sillä Martinalla ole mieskin siellä kotona.

Vierailija
13/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin välillä kävästä niin että lapsi nukkuu yksin kotona. Ja tosiaan vaan kävästä. Olen ihan varma, että myös koirattomat ihmiset vievät välillä roskapussinsa lapsen nukkuessa jolloin lapsi on myös yksin kotona.

Itsellänikin oli ainoa vaihtoehto esikoisen ollessa vauva se, että iltaisin kävin pissattamassa koiran kun lapsi oli nukkumassa. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin ollut käydä väsyneen ja huutavan lapsen kanssa just ennen hänen iltatoimia, ei kiitos. Mies teki sellaisia työvuoroja että oli kerrallaan 14 tuntia poissa, eli siinä sai jo päivällä kävellä pariin kertaan lapsen kanssa. Nyt koiraa ei enää ole, onneksi kun lapsiakin on jo kolme.

Vierailija
14/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi erikseen koiranulkoiluttaja silloin.

Sitten kun lapset oli 7 ja 5, jätin heidät kotiin niin, että otin kännykän mukaan ja he katselivat ikkunasta, kun kiersin viereisen puiston koiran kanssa - olin siis näkyvilla koko ajan. Ja isommalla oli oma kännykkä, johon laitoin oman numeroni valmiiksi niin, että tarvitsi painaa vain luurin kuvaa.

Nykyään onkin ihanaa, kun voi jo lähteä lenkille ja jättää lapsia yksin! Nyt heillä on ikää 8 ja 10.

t. reissuleski

Vierailija
15/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asu on uusi seuralainen!

Vierailija
16/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on pidettävä, vaikka resurssit sen ja lapsen hoitamiseen eivät riitä. Mielummin lapsi jätetään yksin, tapaturman uhallakin, kun luovutaan koirasta.

Vierailija
17/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asu uusi seuralainen!

Ilmeisesti Martinan ja tulevan nuoren isukin parisuhde on nyt pitkällisen pohdinnan jälkeen lopullisesti päättynyt. Vai onko jollakin kertoa päinvastaista tietoa?

Vierailija
18/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on pidettävä, vaikka resurssit sen ja lapsen hoitamiseen eivät riitä. Mielummin lapsi jätetään yksin, tapaturman uhallakin, kun luovutaan koirasta.

Käyhän jotkut tupakoivat yh-vanhemmat myös ulkona tupakalla ja jättävät siksi ajaksi lapsen yksin kotiin, hereillä tai nukkuvana. Millä tavalla koiran pissatus pihassa eroaa tästä?

Vierailija
19/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin välillä kävästä niin että lapsi nukkuu yksin kotona. Ja tosiaan vaan kävästä. Olen ihan varma, että myös koirattomat ihmiset vievät välillä roskapussinsa lapsen nukkuessa jolloin lapsi on myös yksin kotona.

Itsellänikin oli ainoa vaihtoehto esikoisen ollessa vauva se, että iltaisin kävin pissattamassa koiran kun lapsi oli nukkumassa. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin ollut käydä väsyneen ja huutavan lapsen kanssa just ennen hänen iltatoimia, ei kiitos. Mies teki sellaisia työvuoroja että oli kerrallaan 14 tuntia poissa, eli siinä sai jo päivällä kävellä pariin kertaan lapsen kanssa. Nyt koiraa ei enää ole, onneksi kun lapsiakin on jo kolme.

En ole käynyt kertaakaan viemässä roskia, tupakalla jne jne kun lapsi on nukkunut. Roskat viedään yhdessä kun lähdetään ulos ja en tupakoi.

Vierailija
20/42 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käyttekö te päivän aikana vessassa jos lapsi leikkii esim. olohuoneessa? Otatteko lapsen vessaan mukaan? Vai pidättekö hätäänne siihen asti että mies tulee kotiin?

Ihme jeesustelua.