Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te, jotka värjäätte hiuksianne usein!

Vierailija
23.04.2012 |

Mitä aineita käytätte hiuksiinne, jotta ne pysyvät terveinä ja hyvinvoivina?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehiläisvaha, hiusnaamiot, oliivia/hunajaa/kamomillaa, hopeashampoota jos on vaaleat.

Parturista/kampaamoista kannattaa pyytää erikois shampoita niin ei käy huonosti.

ja en suosittele todellakaan 2kk välin tiuhempaa värjäystä

Vierailija
2/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. blondista tummanruskeaan tai mustaan niin ei kyllä millään oikein pysty noin pitkää väliä pitämään, kuukauden päästä juurikasvu on jo kamala parin sentin kaljun läntin näköinen alue jakauksen kohdalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. blondista tummanruskeaan tai mustaan niin ei kyllä millään oikein pysty noin pitkää väliä pitämään, kuukauden päästä juurikasvu on jo kamala parin sentin kaljun läntin näköinen alue jakauksen kohdalla...

juurikasvun voi myös parturikampaajalla värjätä eikä edes maksa yhtäpaljon, kuin koko värjäys.

Mutta siinä vaiheessa älä luota kaupan väreihin!

Vierailija
4/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikasvun voi myös parturikampaajalla värjätä eikä edes maksa yhtäpaljon, kuin koko värjäys.

ja jos laittaa itsekin pelkästään tyvikasvuun niin ei sen enempää rasita tukkaa. Mä olen värjäillyt yli 10 vuotta kullanvaaleasta mustanruskeaksi kuukausittain aina tyven värjäten kotona, eikä ole yhtään huonokuntoiset hiukset eikä mitään ongelmia.

Vierailija
5/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos laittaa itsekin pelkästään tyvikasvuun niin ei sen enempää rasita tukkaa. Mä olen värjäillyt yli 10 vuotta kullanvaaleasta mustanruskeaksi kuukausittain aina tyven värjäten kotona, eikä ole yhtään huonokuntoiset hiukset eikä mitään ongelmia.

Jos päänahka kestää! itse en tuohon suostuisi :) Muista kuitenkin, että se on olemassa ihan tappava myrkky, ja pää on herkin alue ihmisessä.

tsemiä!

Vierailija
6/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään tummaksi kestovärillä tyvet aina kerran kuukaudessa. Pesen hiukset shampoopalalla enkä käytä mitään hoitoaineita. Hyväkuntoiset hiukset on. Minulla tummentaminen ei juuri tunnu tekevän hiusten kunnolle mitään huonoa, sen sijaan blondaus ja permikset aikoinaan tekivät.

Vierailija
7/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäyskierre johti päänahan allergisiin ongelmiin.

Vierailija
8/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen ne joko kuivanpäänahan shampoolla, tai värikäsitellyillehiuksille tarkoitetulla.

hoitoaineena minulla on joka toisella pesulla punainen hiusnaamio, joka toisella kerralla kosteuttava hiusnaamio tai värjättyjen hiusten hoitoaine.

pesun jälkeen laitan latvasuojaa ja/tai kiiltotippoja, jos käsittelen niitä föönillä tms.

liputan ehdottomasti noiden värinaamioiden puolesta, oli sitten minkä värinen pää tahansa.

kc:lla hyvä hinta-laatu suhde

Vierailija
9/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin vasta värjännyt toista kertaa tummiksi. Olen ollut blondi (luonnon) ja ennen vain kirkastanut väriä blondaamalla. Huomasi kyllä eron väriaineissa, tumma ei kutittanut tai tuntunut yhtään niin pahalta.

Kunhan kyselen :)

- ap

Vierailija
10/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjään aina pelkän tyven eli eipä nuo hiukset paljoa kärsi kun on periaatteessa vain kertaalleen värjätyt.

Vierailija
11/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman mitään ihmehoitoja terveet ja hyvinvoivat. Olen tumma hiuksinen ja pikkuisen tummemmaksi värjätyt ja kiiltävät ovat hiukseni.

Vierailija
12/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaavia ja kosteuttavia shampoita ja hoitoaineita. Ja talvisin käytän aina suihkun jälkeen korjaavaa öljypohjaista suihketta latvoihin. :) Kaksihaaraisia hiuksia näkyy todella harvoin, ja hiukset ovat muutenkin kauniit ja kiiltävät. Minulla on tummat hiukset.

Vierailija
13/17 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään 2-4krt kuussa suoravärillä koko hiukset ja n. 2kk välein juuren kestovärillä. Suoraväri ei rasita hiusta, koska tarttuu hiuksen pintaan. Kuluukin nopeasti pesussa pois sen vuoksi juuri, kun ei avaa hiussyytä. Kirkastaa kivasti ja halutessaan voi aina leikkiä eri sävyillä.

Vierailija
14/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjäyttänyt hiuksiani noin 20 vuoden ajan jatkuvasti kestovärillä. Käytän normaalia Wellan markettisampoota ja hoitoainetta, en mitään erityistuotteita. Kampaajat aina ihastelevat hiusteni hyvää kuntoa.

Juu, muuten minulla onkin kaikki pielessä - huono iho ja hampaat ym. ;)

Vierailija
15/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut mitään värivirheitä? kun tosiaan blondista vedit tummiksi.

Vierailija
16/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut mitään värivirheitä? kun tosiaan blondista vedit tummiksi.

saa ihan yhdellä värjäyskerralla blondista ihan niin tummat kuin haluaa. Eikä tule mitään outoja efektejä, kunhan valitsee tosiaan kestovärin jossa 100% harmaanpeitto. Kevyemmillä väreillä voi olla ettei peittokyky riitä peittämään vaaleaa ja voi tulla todella outoja sävyjä.

Vierailija
17/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä useammin käytän, sitä silkkisemmät hiukset on. olis kiva tietää mitä ne tarkalleen hiukselle tekee.