mies haistattaa vaan paskat mulle.
Mitään kunnioitusta ei ole minua kohtaan. Itse haluisin lapsen tai jonkun projektin niin mies vain suuttuu ja sanoo ei ja kun haluan keskustella suhteestamme niin muka huudan ja haistattaa paskat. On vain koneella. En jaksa ja itkettää..
Kommentit (7)
mutta kun mitkään unelmat ei meinaa toteutua itseni kohdalla. Minulla ei siskoa ja haluisin kovasti lapsille vielä yhden sisaruksen joka mahdollisesti toinen tyttö jos luoja suo...mutta ei mene elämä putkeen koskaan. Itkettää ja mies vain möllöttää koneella. Sanoi vielä eroavansakin ja aina uhkailee riidoissa erolla. Lapsi kuulee viereisessä huoneessa. =(
SE TUHOAA SEN LAPSENKIN!!!!
Sä olet jo ihan paskana, mieti mitä tuo tekisi kasvavalle lapselle.
Pakene.
Sisarus ei tule korvaamaan menetettyä mielenterveyttä!
SE TUHOAA SEN LAPSENKIN!!!!
Sä olet jo ihan paskana, mieti mitä tuo tekisi kasvavalle lapselle.
Pakene.
mutta kun on jo lapsia tuon kanssa. On hyvällä päällä ollessaan täydellinen isä .....melkein. Mutta kun huonolla päällä niin kamala. =( En tiedä mitä tehdä ja oon ihan rikki taas.
ap
Yksin olisi paljon viihtyisämpää. Saisit ihan itseksesi suunnitella projektisi ja toteuttaakin niitä.
Lapsenteossa mies olisi kieltämättä hyvänä apuna. Jatkoa ajatellen kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, ettei vahingossa lisäänny nykyisen miehesi kaltaisten kanssa.
lasta ei kannata hankkia huonoon parisuhteeseen