Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa terveellisiä välipaloja ja iltapaloja laiduttajalle

Vierailija
23.04.2012 |

Nyt pitäisi keksiä terveellisä välipaloja aamupäiväksi ja iltapäiväksi. Niin ja mitä iltapalaksi?

Välipalat pitäisi olla helppoja ja sellaisia joihn ei tarvitse jääkaappia. Joskus on myös tarve napata ne mukaan kun lähtee asiakastapaamiseen.

Iltapala voi sitten olla melkein mitä vaan kun sen syön kuitenkin aina kotona. Helppous valttia tässäkin.

En voi syödä omenaa, banaania, sitrushedelmiä ja rahkasta sekä raejuustosta en tykkää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vinkkejä kyselisi, jos kaikki kävisi.

Vierailija
22/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella haluat proteiinipitoisia välipaloja niin aika vähiin käy vaihtoehdot, jos rahka ja raejuusto on täysin out. Rahka on itsestäni herkullisinta, kun syö pakastemarjojen ja makeutusaineen kanssa. Niitä muita yhdistelmiä en edes luettele, mutta mainitsen tuon, koska se on minusta oikeasti nami.

Nälkää vievä välipala on myös tonnikala erilaisissa muodoissa: syön maustettuja tonnikaloja nykyään, niitä littanaan vakuumipakkaukseen pakattuja, löytyy esim. Pirkka -merkkisiä. Pitää hyvin nälkää.

Raejuustoakin neuvoisin kokeilemaan sellaisessa muodossa, että hukutat sitä mukaan sellaiseen mehukeittomakuun, josta pidät. Raejuusto tulee lusikoitua mehukeiton mukana ja maistuu itselleni tuossa muodossa sellaisinakin päivinä, kun raejuustoa ei muuten tee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms. eisaa mukaan mut täydellinen iltapala

Vierailija
24/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:57"]

Jätät ne väli- ja iltapalat kokonaan pois jos laihduttaa meinaat.

[/quote]

Iltapalat kokonaan pois? Nälällähän se laihdutus kannattaa tehdä, ei tuu sitten illalla ahmimishimoa :D
[/quote]

selkärankaa rakas ystävä. selkärankaa.

Vierailija
25/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasange

Vierailija
26/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä syö mittää, ku ei näytä kelpaavan mikään sulle!! Pulinat pois vaan ja rahkaa nassuun...

Vierailija
27/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chian siemenistä saa tehtyä hyviä juomia/"vanukkaita", turvota manteli-, kookos- ,tai soijamaidossa, lisää päälle marjoja tai hedelmäpaloja ja nauti. Pitää pitkään nälän pois.

Vierailija
28/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:30"]

Itse olen sitä mieltä, että olet hieman liian kieltäytyvä kaikkeen. EI kelpaa rahka, ei kelpaa tomaatti, ei kelpaa raejuusto :D aika vaikee o mitää ehottaa jos ei mikää kelpaa!.Ymmärrän kyl, et ei kaikesta voi tykätä, mut se on vaa aika huvittavaa, ku ekaks kysytää neuvoo, mut sit kuiteski sanotaa, et ei kelpaa :)

[/quote]

Kai se on parempi että sanoo etukäteen ettei kelpaa ku jälkikäteen.. Mietipä jos mä tekisin tällaisen aloituksen. Mä oon allerginen seuraaville: Kala, sitrukset, tomaatti, omena, maito, kiiwi, mansikka :D

Vierailija
29/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/34 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:57"]

[/quote]

Iltapalat kokonaan pois? Nälällähän se laihdutus kannattaa tehdä, ei tuu sitten illalla ahmimishimoa :D

Vierailija
31/34 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvikset, marjat ja hedelmät! Esim. viinirypäleitä on helppo napostella ja vaikka ottaa mukaan esim ruisleipien kylkeen. Leivästäkin saa yllättävän täyttävän lisäämällä kinkkua, juustoa, kurkkua, salaattia, paprikaa, kananmunaa yms.

Vierailija
32/34 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana töissä

- Vihanneksia pieninä paloina, kalkkunaleike, salaattia

- Rusinoita

- Hedelmiä, banaani on mun lemppari välipalana

- Kokojyvävoileipä, kevytmajoneesi, salaattia, kurkkua, kinkkua, jne... Vähän tuhdimpi välipala tosin.

Iltapala kotona

- Maustamaton jogurtti, hedelmät/sose/keitto, vehnälese

- Puuro, hedelmät/sose/keitto

- Ruisleipä, kalkkuna, kurkku.. mitä nyt keksitkään laittaa päälle!

- Ruisleipä, avokado, punasipuli, suola+pippuri

Tässä jotain juttuja, mitä itse teen.. En laihduta, mutta koitan syödä terveellisesti. En mieti hirveästi mitään proteiineja ja hiilareita :D Laihduttaa voi ilman rahkaa ja raejuustoakin :)

Vierailija
33/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muutama manteli ja porkkana tai vauvan hedelmäsosepurkki esim. mango, persikka tai aprikoosi..

Ei välipalan kuulu olla ateria. Muutama pähkinä, pari viinirypälettä, tai pieni pala juustoa tai maustamaton jugurtti riittävät aivan hyvin aikuiselle ihmiselle.

Ei kyllä riitä vaan pari pähkinää, viinirypälettä ja juustonpala. Terv. Fitness urheilija/ Entinen laihduttaja

Tuo on hyvä tuo pari mantelia ja porkkana.

Vierailija
34/34 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkein tykkään tehdä hedelmäsalaattia iltapalaksi☺️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän