Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu lastasi -ketju

Vierailija
23.04.2012 |

Täällä kovasti valitellaan miten koliikkivauva on raskas, uhmaikäinen pilaa päivän ja teini vie järjen. Tietysti hyvä tuulettaa, mutta nyt haluaisin kuulla lastenne ihanuudesta - antaa tulla! Muut ei saa keljuilla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v tyttö Iloinen ja todella empaattinen. Pää täynnä ajatuksia ja ihana on yhdessä pohtia maailmaa.

3v poika Hellä ja iloinen selittäjä. Usein käy "silittämässä hellästi" ja pusuja ja haleja satelee :) Aivan uskomaton mielikuvitus.

Molemmat on kohtuu tottelevaisia ja helppoja lapsia.

Vierailija
22/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lukea tälläistäkin palautetta.Oikein paljon voimia sulle .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasi että olin itse unohtanut ja olin töissä. Todella kauniisti ajateltu ja huomattu!

Vierailija
24/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

an (anna), ma (maitoa), voi ei

Kiinnitti kävelyreissulla nopeasti katseensa traktoreihin, rekkoihin ja laikaisukoneisiin. Halusi painaa liikennevaloissa nappia ja ymmärsi vihreän ja punaisen valon eron. Osasi osoittaa oikean suunnan kodin lähellä, kun isänsä kysyi missä päin koti on.

6-vuotias vaikeavammainen poika, joka ei ole tähän mennessä puhunut mitään eikä ole onnistunut oikein kiinnittämään katsetta esim. yllä lentäviin lentokoneisiin.

Teillä ollut hyvä päivä! Kiva kuulla. T.ap

Vierailija
25/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksu ja rauhallinen nuorimies jolla paljon ystäviä.

Vierailija
26/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihania lapsia, en malta oottaa omaani! T. Raskaushuuruinen ap

Vierailija
27/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun halii ja antaa pusun!

Rakastettava pieni ilopilleri, joka touhuaa ja häärää kaiken aikaa. Ihana!

Vierailija
28/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sosiaalinen, iloinen ja valoisa luonne. Moikkailee hymyillen tutuille ja tuntemattomillekin ;-). Reipas, aktiivinen tyttö, koko ajan iloisesti liikkeessä, leikkimässä, lukemassa, auttamassa äitiä tms. Nukkuu yöt ja päiväunet hyvin. Musikaalinen tyttö, tykkää muskarissa käynnistä, laulelee itse ja "soittaa" pianoa ja rumpuja isin kanssa. Kirjoista kiinnostunut, katselee kirjoja ja muistaa niiden tarinoita, kommentoi kirjoja. Taitava puhumaan, käyttää 3-5 sanan lauseita ja sanavarastoa on yli 1000 sanaa. Ihan viime aikoina on jotekin kasvanut vielä tietävämmäksi ja taitavammaksi, elämä tytön kanssa on helppoa kun osaa itse rutiinit ja osallistuu niihin mielellään. Ihana hellä sylikissa varsinkin iltaisin. Halii ja kiehnää sylissä, pyytää pusuja ympäri kehoa. :)

Oon niin onnellinen pikku tyttärestäni!

Vierailija
29/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana hellä pusuttaja, joka haluaa aina halia ja pussata, haluaa että sanon "näääin paljon" ja levitän käteni merkiksi, kuinka paljon häntä rakastan. Juttu luistaa ja kertoo hassuja asioita ja ihan ajatuksenvirtana selittää välillä kaikkea, mitä ei voi nauramatta kuunnella. Jos äidillä on pienikin naarmu, on heti huolestuneena puhaltamassa pipiä ja antamassa suukkoa. On alkanut lauleskella paljon, ja tänään lauloi liikuttavasti Ihhahhaa-laulua ja muisti sanat tarkasti, osittain tosin omalla sanoituksella: hepo hiijataataa... :D