Olisiko miehellesi OK, jos lähdet viikoksi ulkomaille (naispuolisen) kaverisi kanssa?
Saisiko miehesi lähteä oman kaverinsa kanssa viikoksi reissuun?
Onko lapsia?
Kommentit (47)
Olemme prehe ja siksi vietämme lomat perheenä.
Katopa kauanko kestää!
Ahdistaa, ahdistaa...taidatte olla naiveja tai tyh..ää....
Meillä tällaista idylliä on kestänyt jo yli 20 vuotta. Miksi ihmeessä haluaisin mennä ulkomaanreissulle ilman miestäni? No en halua enkä mene.
Jos se ahdistaa sinua, niin sille en voi mitään.
Ei se lupa ihan helpolla irronnut, kaksi lasta.
Mies on reissanut urheilun nimissä ilman perhettään ja tietäähän ne äijien reissut.
Yrittänyt jo kauan saada mua reissuun. :)
Olisi minusta ok jos mie lähtisi, tosin koska ei olla matkustettu edes perheenä missään, niin se reissu pitäisi tehdä ensin.
On lapsia 3.
Mulle ei olis ok miehen meno, eikä omanikaan. Max. 4 yötä olis mullekin vielä ok, eli ns. pitkä viikonloppu tms. En tykkäis, että kumpikaan meistä käyttäisi kokonaisen lomaviikon yksin. Ja on siis lapsia ja juuri siitä syystä en tykkää, että loma käytetään perheen kanssa.
Molemmat olemme käyneetkin pitkällä viikonlopulla ystäviemme kanssa ulkomaan matkoilla.
Itse olen ollutkin noin vuosi sitten viikon reissulla etelän lämmössä.
Mies lähdössä nyt kahden kaverinsa kanssa vapun aikaan viikon reissuun, mutta tosin ihan kotimaahan.
Meillä ei ole lapsia. Tilanne olisi tietysti vähän eri, jos olisi.
En ymmärrä miksi toisen lähteminen olisi ongelma varsinkaan meille, kun lapsia ei ole?
eli miehen matkustaminen tai kotoa poissaolo ei ole mulle se ongelma. Vaan se, ettei käytetä vähiä lomia yksin. Pitkät viikonloput on siksi tosi sopivia kavereiden kanssa matkusteluun.
Mulle ei olis ok miehen meno, eikä omanikaan. Max. 4 yötä olis mullekin vielä ok, eli ns. pitkä viikonloppu tms. En tykkäis, että kumpikaan meistä käyttäisi kokonaisen lomaviikon yksin. Ja on siis lapsia ja juuri siitä syystä en tykkää, että loma käytetään perheen kanssa.
Molemmat olemme käyneetkin pitkällä viikonlopulla ystäviemme kanssa ulkomaan matkoilla.
Katopa kauanko kestää!
Ahdistaa, ahdistaa...
taidatte olla naiveja tai tyh..ää....