Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei halua enää elää.

Vierailija
23.04.2012 |

Mä olen 38v ammattitaidoton ja työtön nainen. Useasti olen yrittänyt opiskella mutta koska minulla on oppimisvaikeuksia en ole saanut hommattua ammattia. Minulle on annattu tukiopetusta,olen käynyt kurssit useaan kertaan yms. ilman apua. Olen elänyt miehieni siivellä aina. 20v.Nyt en enää jaksa. lapsi ja mies eivät riitä syyksi elää. terapiat eivät auta koska syy tähän tilaan on työttömyys ja ammatin puute. kaikkea olen yrittänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmarkkinatukea en saa miehen tulojen takia,eläkkeelle en pääse. En tykkää tästä joutilaan elämästä vaikka kuinka harrastan ja olen tehnyt vapaaehtoistyötä yms. ja nyt kun lapsi on isompi kaikki kyselevät koska menen töihin koska ei kukaan kotona ole. Elämä tuntuu niin tyhjätä että olisi parempi luovuttaa.ap

Vierailija
2/4 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelit työelämässä pärjätä jos et pärjää koulussakaan? Minkälaista työtä haet? Etkö pääse työkkärintyöharjotteluihin? Jotain muuta hommaa mihin ei tarvitse koulutusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sellaiseen on toki päästä mutta aina kannattaa yrittää.

Vierailija
4/4 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanikäinen lusmu, joka on kouluttautunut mutta lasten myötä jäin pois työelämästä ja nyt sinne ei sitten noin vain palatakaan...

Mutta jos tulette toimeen miehen rahoilla, niin varmasti voisit mennä vapaaehtoiseksi seurustelemaan vaikka palvelutaloon vanhusten kanssa tai jotain muuta sellaista.

Ahdistaako sua joku muukin? Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi