Lapseton ämmä pilasi lentomatkamme
Olin lapseni kanssa tulossa lomalta, lapsella korvatulehdus. Vieressämme koneessa istui joku about kolmikymppinen järkyttävä suomalaisämmä, joka ei edes tervehtinyt lastani vaan laittoi ipodin päälle heti kun pääsi istumaan. Lapseni siis huusi koko matkan korvatulehdustaan ja tämä akka kehtasi mulkoilla mua ja pienokaistani siihen malliin, että sitä vitutti se huuto. Siis ihan kuin lapsi huutaisi tahallaan. Ei voi olla noin kauheaa jos joutuu istumaan kaksi tuntia itkevän lapsen vieressä, miettisi nekin mahot että miten kvoilla minä äitinä olen!
Vitutti niin rankasti jo valmiiksi että meinasin kaataa kahvit sen akan päälle. Sitten kun kone laskeutui, hän otti käsilaukkunsa ja alkoi lähtemään, pyysin josko hän voisi odottaa ja auttaa mua kantamaan lapsen plus rattaat plus meidän huomattavasti isommat tavarat pois. Ämmä katsoi mua silmiin ja totes vaan, että "en valitetavassti voi, mulla on kiire". Siis oikeasti????? Itse autoin ennen lapsia AINA lapsiperheitä lomilla, sillä ymmärsin jo silloin miten kovilla ne on.
Kommentit (28)
Vaadi hei korvauksia lentoyhtiöltä!
Tai vaadi sen ämmän yhteystiedot, ja haasta se oikeuteen!!
jos lapsella on korvatulehdus niin sen paikka ei todellakaan ole lentokoneessa.
Jos eukko olisi juputtanut ääneen, niin sitten ymmärtäisin harmisi. Ikävää että lapsellasi oli korvatulehdus, mutta mistäpä vieruskaverinne olisi sen voinut tietää.
Ihan tosissaanko veisit lapsen koneeseen jolla on korvatulehdus!?!? Ei sitä aikuisillekkaan suositella!!
sinne koneeseen niiden rattaiden ja suurien kapsäkkien kanssa?
Ensi kerralla anna lapselle lääkettä kipuihin...
Mutta rehellisesti sanottuna, edes minä kahden lapsen äitinä en lennä esim. Ryanairilla ikinä loma-aikaan!
Kone on tuolloin niin täynnä huonokäytöksisiä mamman mussukoita, jotka riehuvat penkeissään, huutavat, kiljuvat, itkevät, potkivat ja repivät edessäolevaa penkkiä... Ja vanhemmat antavat heidän tehdä niin! Ihan käsittämätöntä. Mennyt pari kahdenkeskistä lapsetonta lomaa melkein pilalle tuollaisten lentokokemusten jälkeen.
Mua sattuu itsellä lentokoneessa se paine korviin tosi paljon, joten sinänsä ymmärrän lapsesi huudon. Kylmä tosiasia on kuitenkin, että lapsen itku on ihan _uskomattoman_kauhean_kuuloista ja jos sitä joutuu pari tuntia putkeen kuuntelemaan, alkaa siinä itse kelläkin tehdä mieli turvautua väkivaltaan :D
Että hieman ymmärrystä niille muillekin ihmisille ap. Ja sinänsä, tuolla naisellahan ei ollut mitään velvollisuutta odottaa konetta tyhjäksi kanssasi. Hänellä saattoi olla kiire vaihtolennolle, vessaan tai ihan vaikka vaan kotiin reissun jälkeen.
Tai te pilasitte sen "lapsettoman ämmän" (mistä tiedät että hänellä ei ole lapsia?) lennon.
Missä niillä on korvat? Miten sitä hoidetaan?
Ihan tosissaanko veisit lapsen koneeseen jolla on korvatulehdus!?!
Hoidosta en osaa sanoa, sitä pitänee kysyä alan ammattilaisilta. Ed
Naurattaa nää angstaavat trollit täällä :D
Keskenkasvuisia pikkupieruja..
Mäki menen bussiin viiden matkalaukun kanssa ja 10 vaatesäkin kanssa ja oletan, että joku nyt keskittyisi mielummin mun matkalaukkujen kantoon, ja muuten ihan kotiin asti. Muuten kaadan kyllä limut näiden ihmisten päälle jos ei sen vertaa voi auttaa. Typerät ihmiset, kun ei sen vertaa mua ajattele.
Et ole ap ainoa? Todella outoa käytöstä, kun eivät lähde sinun penikkaralliin mukaan, tottakai sen ois pitäny mielummin leikkia sun lapsen kanssa, kun kuunnella ipodia, mitä se oikein kuvitteli ja varsinki kantaa vaikka sun huutava "ihana" lapsi sieltä koneesta ulos. Sä olet kato jeesus, jeesustelijoitahan pitää aina huomioida, kaikessa, muuten olet ämmä.
Ap on todellinen ämmä, hyvin älykäs sellainen ;) osasi näin hienon ajatuksenkin tänne purata. Liputan! Go ap go!
Mutta rehellisesti sanottuna, edes minä kahden lapsen äitinä en lennä esim. Ryanairilla ikinä loma-aikaan!
Kone on tuolloin niin täynnä huonokäytöksisiä mamman mussukoita, jotka riehuvat penkeissään, huutavat, kiljuvat, itkevät, potkivat ja repivät edessäolevaa penkkiä... Ja vanhemmat antavat heidän tehdä niin! Ihan käsittämätöntä. Mennyt pari kahdenkeskistä lapsetonta lomaa melkein pilalle tuollaisten lentokokemusten jälkeen.
Jos oikeesti noin umpihullu ihminen olisi olemassa, ni voisin kuvitella, ku kaikki muut matkaajat naurais tälle raivopää äidille, joka ei saa huomioo :D tulee mielee joku uhmaikäinen, mutta hyvähän se on lapsensa kanssa samaa aikaa kohdata. Saavat yhdessä uhmailla oikein kunnolla ja pitää pienrä showta koneessa. Kai heittäydyit maahan itkupotkuraivareissa odottaen, että joku tulee myös sinua ohjaamaan käytöksessä je elämään opettelemisessa, kuka teitä on edes laskenut koneeseen, kai äiti tai isin ois pitäny tulla valvomaan teitä?
huolestuin ihan kun en osannut koneen korvia paikantaa. Toivottavasti tulehdus helpotti pian, onhan se ikävä lentää sairaana.
Hoidosta en osaa sanoa, sitä pitänee kysyä alan ammattilaisilta. Ed
Toi on pahinta melkeen mitä koneessa voi olla