Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Easy Diet- kokemuksia?

Vierailija
23.04.2012 |

Olen pudottanut raskauden jälkeen painoa niin, että enää muutama kilo jämähtänyt lähinnä vatsaan ja reisiin.

Ajattelin, josko tekisin loppurutistuksen kesälomaan mennessä Easy Dietin avulla. Minkälaisia kokemuksia teillä on? Kuinka pitkään olette käyttäneet? Jaksoitteko urheilla samalla?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

easy diet-pusseja ainoanan ravintona kahden viikon ajan ja painoa tippui 4,5kg. Ekat 3-5 päivää otin rauhallisemmin, mutta sitten jaksoi urheillakin.

Suolaiset keitot ovat aika pahanmakuisia, mutta kyllä ne alas menivät. Eniten pidin mansikasta, karpalosta ja oliko se aprikoosi?

Korvaan vieläkin 1-2 ateriaa vähähiilarilla pusseilla päivässä ja paino on tippunut ainakin 10kg reilussa parissa kuukaudessa ja nyt olen saavuttanut normaalipainon.

Pussikuureilla olo vaatii paljon itsekuria ja itsekin olen ottanut lisäprodea ihan jauheen muodossa laihduttaessa, että läski lähtisi ja lihakset jäisivät. Nutriletteja ym. en oikein ymmärrrä. Niissä on liikaa hiilareita ja liian vähän proteiinja.

Vierailija
2/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla Nutrilettit toimii paljon paremmin, on siis parempi olo kuurilla. Ne ei lisäksi maistu niin kaamealle kuin nuo Easy Dietit.

Rankkaa urheilemista ei suositella millään ketoosidieeteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista!

Hienosti olet pudottanut painoa, wau!

Mä olen hieman kahden vaiheilla, riitääkö mulla itsekuri.. Kahden max kolmen viikon kuuria suunnittelen.

AP

Vierailija
4/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sen! Pakko löytyä itsekuria kolmeksi viikoksi :)

AP

Vierailija
5/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itsekuria tarvii lähinnä ekat muutama päivää, kun ketoositila ei ole vielä alkanut. Silloin voi olla tosi kova nälkä ja ikävä olo. Kannattaa ihan reippaasti ottaa esim. särkylääke päänsärkyyn ja antaa itselleen rauha liikuntavelvotteista tällöin jos on huono olla. Ketoosin alettua kunnolla olo paranee ja kuurilla on helppo olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi