Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että keski-ikäiset ryyppäävät ja riekkuvat yöelämässä kuin 20-v. opiskelijat?

Vierailija
23.04.2012 |

Olin viikonloppuna illan tällaisen porukan seurassa ja täytyy sanoa, etten olisi uskonut. Kuvittelin 40-50 v. ihmisten jo sen verran seestyneen, ettei yli yön juopottelu ja kaupungilla rilluminen enää KIINNOSTA.

Ihan kuin olisi ollut jossain opiskelijajärjestön haalaribileissä. Illalla suunniteltiin ryyppyreissua, yöllä se toteutettiin ja aamulla kehuskeltiin "saavutuksilla". Minua sitten ihmeteltiin, kun vetäydyn nukkumaan jo yhden aikaan.

En sano bilettäminen olisi moraalisesti jotenkin väärin, mutta en tajua mitä kukaan tuon ikäinen siitä enää saa. Itse ainakin haluan nykyään satsata elämässäni tasapainoiseen päivärytmiin, hyvinvointiin ja hauskanpitoon ilman isoja viinamääriä. Humalassa oleminen ei yksinkertaisesti ole kivaa ja valvomisesta saa vielä migreeninkin. Kyllä minäkin joskus täysi-ikäisyyden juuri saavuttaneena riekuin, mutta enpä tiedä onko niissä ajoissa mitään ylpeilemisen aihetta.

Selittäkää...?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy KOSKAAN ulkona bilettämässä. Syömässä ulkona ja ehkä lasillisella sen jälkeen mutta riekkumassa - ei. Itse ole valtavan onnellinen jos jaksan ylipäänsä valvoa klo 23:een. Jos juon viiniä, alkaa väsyttää entistä enemmän. Sain kyllä aikoinaan biletettyä sellasiet 15 vuotta ennen lapsia, eiköhän kaikki tullut nähtyä ja tehtyä.

Vierailija
22/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tanssimista ja kyllä vain voin tanssia yökerhossa läpi yön jos siltä tuntuu. Niin ja opiskelijakin olen vielä :o 40v ja nauttii elämästään samoin kuin 20 vuotiaana ja voi jopa olla ravintolassa läpi yön edelleenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käyn siippani kanssa ulkona, mutta en jaksa enkä edes viitsi aamuun saakka.

45v

Vierailija
24/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy KOSKAAN ulkona bilettämässä. Syömässä ulkona ja ehkä lasillisella sen jälkeen mutta riekkumassa - ei. Itse ole valtavan onnellinen jos jaksan ylipäänsä valvoa klo 23:een. Jos juon viiniä, alkaa väsyttää entistä enemmän. Sain kyllä aikoinaan biletettyä sellasiet 15 vuotta ennen lapsia, eiköhän kaikki tullut nähtyä ja tehtyä.

Eikö teillä ole lasten saannin jälkeen enää mitään kaveripiirin juhlia tms. joissa tulee biletettyä? Onko elämä vaan sitä että lasi viiniä ja sitten jo väsyttää, mennään nukkumaan? Ei mitään hauskoja kekkereitä koskaan, jossa saattaa mennä aamutunneille ja silloin laitetaan vielä grilli kuumaksi, istutaan porukalla (vaikka baarireissun jälkeen, ei pakollinen se baarireissukaan) ja on ihan älyttömän hauskaa? Seuraavana päivänä ei ole kankkusta, hiukan saattaa väsyttää.

Vierailija
25/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tylsän kuuloista. Ja missä tuollainen vahakabinetti-kaveriporukka oikein asustaa?

Vierailija
26/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi pitää juhlia YÖLLÄ?

2) Miksi pitää olla humalassa?

Minusta kaikken parhaita ja hauskimpia kekkereitä ovat sellaiset, jotka alkavat ja loppuvat ihmisten aikaan ja joissa kukaan ei örvellä. On teillä ankea elämä, jos tanssiminen, nauraminen tai edes grillaaminen ei onnistu ilman viinaa.

Vierailija
27/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi pitää juhlia YÖLLÄ? 2) Miksi pitää olla humalassa? Minusta kaikken parhaita ja hauskimpia kekkereitä ovat sellaiset, jotka alkavat ja loppuvat ihmisten aikaan ja joissa kukaan ei örvellä. On teillä ankea elämä, jos tanssiminen, nauraminen tai edes grillaaminen ei onnistu ilman viinaa.

porukasta kun jää yöksi, niin sitten se vaan menee siihen,että saunotaan yöllä, grillaillaan kesäyössä jne. Ja toiste kun meistä tykkää juoda jokusen viinilasillisen/oluen/lonkeron, niin miksikäs sitä ei voisi tehdä? Kukaan ei silti örvellä.

Vierailija
28/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi pitää juhlia YÖLLÄ?

2) Miksi pitää olla humalassa?

Minusta kaikken parhaita ja hauskimpia kekkereitä ovat sellaiset, jotka alkavat ja loppuvat ihmisten aikaan ja joissa kukaan ei örvellä. On teillä ankea elämä, jos tanssiminen, nauraminen tai edes grillaaminen ei onnistu ilman viinaa.

mutta on kivampaa viinan kanssa. Itse tykkään olla ihan reilusti humalassa, sekaisin kuin haminan kaupunki :) Hyvä transsi/koomafiilis ja kiva kun aikuisetkin välillä vapautuu estoistaan oikein crazy-tasolle. Meillä oli esim. viime viikonloppuna bileissä neli-viisikymppisiä työkavereita, jotka loppuillasta näyttelivät kännissä perseitään ja vehkeitään, sössöttivät ja örisivät, yksi kusi telkkarin päälle. Hyvä meininki :) Hauska ajatella millaisia pukujäykkiksiä ko. henkilöt on tänäänkin töissä kontrastina pe-illalle.

Vierailija
29/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisikaan sen mukavampaa.

28

Vierailija
30/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisikaan sen mukavampaa.

28

Vierailija
31/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista keski-ikäisistä tutuista ne usein baarissa keikkuvat ovat sinkkuja, parisuhteessa elävät eivät kovin usein baareissa käy. Lapsettomat käyvät vähän enemmän kuin lapsettomat, noin yleistäen.

Vierailija
32/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna illan tällaisen porukan seurassa ja täytyy sanoa, etten olisi uskonut. Kuvittelin 40-50 v. ihmisten jo sen verran seestyneen, ettei yli yön juopottelu ja kaupungilla rilluminen enää KIINNOSTA.

Ihan kuin olisi ollut jossain opiskelijajärjestön haalaribileissä. Illalla suunniteltiin ryyppyreissua, yöllä se toteutettiin ja aamulla kehuskeltiin "saavutuksilla". Minua sitten ihmeteltiin, kun vetäydyn nukkumaan jo yhden aikaan.

En sano bilettäminen olisi moraalisesti jotenkin väärin, mutta en tajua mitä kukaan tuon ikäinen siitä enää saa. Itse ainakin haluan nykyään satsata elämässäni tasapainoiseen päivärytmiin, hyvinvointiin ja hauskanpitoon ilman isoja viinamääriä. Humalassa oleminen ei yksinkertaisesti ole kivaa ja valvomisesta saa vielä migreeninkin. Kyllä minäkin joskus täysi-ikäisyyden juuri saavuttaneena riekuin, mutta enpä tiedä onko niissä ajoissa mitään ylpeilemisen aihetta.

Selittäkää...?

mutta näin baarityöntekijänä voin kertoa että kyllä, tuo on yleistä. Ja kaikella kunnioituksella, mutta keski-ikäiset naiset ovat pahimpia asiakkaita. He ovat kaikkein suurimmalla todennäköisyydellä niitä jotka huorittelevat tai haukkuvat muutoin tarjoilijaa, eivät noudata sääntöjä (kuten että tupakkakoppiin ei saa viedä juomia koska se ei ole anniskelualuetta) ja rähisevät keskenään.

"Bisnesmiehet" ovat toinen yhtä ärsyttävä asiakaskunta.

En tietenkään väitä että kaikki keski-ikäiset naiset olisivat ongelma-asiakkaita, mutta suurin osa oman paikkamme ongelma-asiakkaista on keski-ikäisiä naisia.

Mutta niin. Ainakin meidän yökerhon asiakaskunta koostuu 30-50 vuotiaista. Päivällä on ero, yleensä vanhemmat ovat perjantaisin liikenteessä ja nuoremmat lauantaisin (liekö krapulan pituudella osuutta asiaan?).

Vierailija
33/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä, että ollaan niin menevää puumaa sen sijaan että osattaisiin löytää se elämän sisältö muualta. Hyvänä esimerkkinä esim. BB-Suvi, jolla liuta lapsia mutta omien sanojensa mukaan bilettää monta kertaa viikossa ja rahaa palaa jne. Tuossa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jotenkin sitä itse miettii miksi?

Hauskaa voi pitää, itsekin eksyn baareihin jos hyvä keikka tai työpaikan pikkujoulut ta kaverin polttarit tmv. mutta muuten ei kiinnosta. Ystävien kanssa juhliminen ihan kotosalla tai mökillä sitä vastoin on mukavaa puuhaa, ja yleensä sitä vähän hiprakassakin tulee oltua.

Baareissa tökkii ehkä eniten se, että en kaipaa ns. lisää ihmisiä elämääni. Ja jos kavereiden kanssa haluaa jutella, miksi mennä baariin? Joku keikka on asia erikseen, koska siellä se bändi syy mennä paikalle, ja samalla näkee tuttuja.

Mutta jokainen tekee omalla tavallaan, henk.koht. pidän aika säälttävinä vanhempia ihmisiä jotka notkuvat discoissa samaan tapaan mitä 20-v aiemmin tekivät. Lähinnä mieleen tulee se, että ovatka ns. kehittyneet ollenkaan elämässään, vai onko se tietty vaihe elämässä jäänyt hakkaamaan päälle.

Vierailija
34/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dilemmaa kerrakseen

Vierailija
35/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kavereiden kanssa haluaa jutella, miksi mennä baariin?

Eikö nyt ole parempiakin paikkoja seurustella kaverien kanssa kuin hälyisä baari, jossa joutuu huutamaan ja katselemaan vierestä kun porukalla seisoo silmät päässä.

Mieluummin tapaan kavereita vaikka kotona, ja voihan sielläkin pari siideriä ottaa jos ilman tekee tiukkaa.

Vierailija
36/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kavereiden kanssa haluaa jutella, miksi mennä baariin?

Eikö nyt ole parempiakin paikkoja seurustella kaverien kanssa kuin hälyisä baari, jossa joutuu huutamaan ja katselemaan vierestä kun porukalla seisoo silmät päässä. Mieluummin tapaan kavereita vaikka kotona, ja voihan sielläkin pari siideriä ottaa jos ilman tekee tiukkaa.

Vierailija
37/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla kännissä, ja meno esim. ravintolassa on selkeesti riehakkaampaa, kuin jos vetäisi kotona itsekseni kännit. Tykkään tanssia ja bailata, ja parasta on olla jossain keikalla fanittamassa.

Tää on vähän niinkuin mun oma harrastukseni. En mäkään täysin tajua, mitä kiksejä joki saa sauvakävelystä, mutta saa ihan rauhassa sauvakävellä mun puolestani.

Sitäpaitsi, nykyään on rahaa sen verran ettei tartte itkeä kun ei riitäkään enää taksimatkaan lateja. On siis kivaa myös siksi että voi ostaa mitä tahtoo, juoda niin paljon kuin pystyy.

Vierailija
38/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todellinen syy miksi joku tuosta nauttii, ei varmaan ole se kännissä tanssiminen, vaan esimerkiksi se että saa miehiltä huomiota. Jos pitää tanssimisesta, voi siitä tehdä vaikka ammatin itselleen, liittyy johonkin tanssiporukkaan/-teatteriin tai muuten vaan harrastaa tanssimista. Jos haluaa kännit vetää, niin sekin onnistuu ihan vaikka kotosalla. Jos on pakko yhdistää nuo kaksi, niin silloin taustalla on muutankin kun vain ilo tanssia ja halu olla humalassa. Ja suurin osa siellä tanssilattialla on juuri siksi, että haluaa näyttää seksikkäältä saada huomioita ja ehkä seuraakin itselleen. Jos ei ole tarvetta saada huomiota, ei tanssiminen kännissä ole se oma juttu.

Itse saan mielihyvää hyvästä ruuasta (itse tehtynä sekä ravintolassa nautittuna) ja harrastan yhtä joukkuelajia mistä saan paljon iloa ja onnistumisen tunteita. Rakastan myös matkustelua ja uuden kokemista, oli se sitten riippuliitoa Sloveniassa tai yön yli kestävä vaellus viidakossa. Elämässä on niin paljon koettavaa, että ei enää kiinnosta heilua kännissä yökerhon tanssilattialla.

Vierailija
39/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todellinen syy miksi joku tuosta nauttii, ei varmaan ole se kännissä tanssiminen, vaan esimerkiksi se että saa miehiltä huomiota. Jos pitää tanssimisesta, voi siitä tehdä vaikka ammatin itselleen, liittyy johonkin tanssiporukkaan/-teatteriin tai muuten vaan harrastaa tanssimista. Jos haluaa kännit vetää, niin sekin onnistuu ihan vaikka kotosalla. Jos on pakko yhdistää nuo kaksi, niin silloin taustalla on muutankin kun vain ilo tanssia ja halu olla humalassa. Ja suurin osa siellä tanssilattialla on juuri siksi, että haluaa näyttää seksikkäältä saada huomioita ja ehkä seuraakin itselleen. Jos ei ole tarvetta saada huomiota, ei tanssiminen kännissä ole se oma juttu. Itse saan mielihyvää hyvästä ruuasta (itse tehtynä sekä ravintolassa nautittuna) ja harrastan yhtä joukkuelajia mistä saan paljon iloa ja onnistumisen tunteita. Rakastan myös matkustelua ja uuden kokemista, oli se sitten riippuliitoa Sloveniassa tai yön yli kestävä vaellus viidakossa. Elämässä on niin paljon koettavaa, että ei enää kiinnosta heilua kännissä yökerhon tanssilattialla.

Mä en ymmärrä kaltaisiasi riivinrautoja, joiden mielestä oma mielipide on se ainoa oikea. Kuule, mulle on ihan sama joku uppo-outo ukko ja sen huomio, kyllä meillä osataan pitää hauskaa ihan naisporukallakin, eikä tarvitse edes olla kännissä baarissa ollessaan. Sulle se taitaakin olla ongelma.

Vierailija
40/55 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin naispuolisten kaverieni kanssa baariin tanssimaan. Vielä vähemmän pystyn kuvittelemaan, että mieheni lähtisi tanssimaan miesporukalla.

Mikä siinä kännisessä pyllyn heiluttelussa oikein viehättää?