Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 4-kymppiselle juhliin siisti, nuorekas asu?

Vierailija
23.04.2012 |

Olen nykyään jotenkin ihan onneton vaatekaupoissa. Tuntuu että olen jämähtänyt samaan tyyliin, joka ollut jo vuosikausia.

Mistä 4-kymppisen kannattaisi lähteä metsästämään juhliin kivaa asua (50v synttärit ja lakkiaiset tulossa)? Hyvä olisi jos liikkeessä olisi asiantuntevia myyjiä että saisin vähän vinkkejä ja ideoita asun valintaan. Olisiko esim. joku Sokoksen pukeutumispalvelu hyvä idea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullessa usein Fabianinkatua pitkin Muotikuu-nimisen liikkeen ohi, en ole koskaan käynyt sisällä mutta näyteikkunassa olevat vaatteet ovat monesti mieleeni (olen myös 4-kymppinen).

Uskoisin, että sieltä saa hyvää palvelua ja tyylivinkkejä.

Hintatasosta en osaa sanoa, mutta laatu maksaa aina. Näyteikkunoista päätellen vaateet eivät ole niitä kaikkien perinteisempiä mutta erittäin hyvänäköisiä.

Vierailija
2/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen ON VIELÄ NUORI eikä tarvitse teeskennellä muuta olevansa. Pukeudu sellaiseen juhla-asuun, joka on mielestäsi kaunis, mukava ja viihtyisä SINULLE. Voi taivas tätä "vanhuksien" marinaa... :D

t. YLI nelikymppinen nuori :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myöskään halua mitään tylsiä ns. mummovaatteita.

Olen huomannut että monet ikäiseni pukeutuvat hyvin tasapaksusti ja vanhahtavasti. En nyt oikein osaa selittää. Mutta ikäänkuin haluaisivat peitellä itseään, eikä tuoda parhaita puoliaan esille. Enkä nyt taaskaan tarkoita että pitää olla mitään napapaitaa tai napaan asti uurrettua puseroa päällä...

Voisin mennä kokeilemaan vaikka sitä Sokoksen pukeutumispalvelua. Olisi kiva nähdä mitä asuja joku toinen minulle valitsisi.