Lapseton nainen, ottaisitko työttömän miehen seurustelukumppaniksi?
Ikää 30v. Työtön puhdasta laiskuuttani, tai sanotaanko että varjelen itseäni pieneltä loppuunpalamiselta, vitutukselta ja konflikteilta. Riittääpähän enemmän energiaa kotihommiin. En ole rahojesi perässä, päinvastoin. Haluan, että molemmilla olisivat omat tilit. Minulla on suunnitelma millä pidän itseni rahoissani. Voisimme ehkä asua saman katon alla, mutta emme koskaan paperilla virallisesti, ellet ihan väkisin halua ylläpitää minua. Meillä olisi eri osoitteet, eli kaksi asuntoa käytössä. En juo juurikaan, en polta. Olen kissaihminen, en pidä koirista. Tekisin kotityöt jos olet työllistetty. Saattaisin jopa auttaa sinua töissäsi, jos joudut tuomaan niitä kotiin. Olisin palvelijasi.
Suostuisitko tuollaiseen suhteeseen? Vai onko tahallaan aiheutettu työttömyys liian iso varoituslippu?
lapsilleen. Tietty. Av:lla ollaan liian nykyaikaisia. AP:n pitäisi elää antiikissa: köyhät ja orjat tekevät duunia ja oikeat ihmiset mietiskelevät, politikoivat tai vain käyskentelvät kaupungilla. Nykyään köyhät ovat vallalla ja vaativat muidenkin tekevät alentavia ja kuluttavia töitä. Se on kamalaa vapaiden sielujen alistamista. Älä alistu AP! Pidä pintasi! Eivät ne mahda sinulle mitään. Ehkä kuitenkin Kelan ja sossun kanssa asioiminen itsessään on alistavaa: "Liitä hakemukseen verotodistus vuodelta -08, vuokrasopimus, virkatodistus, työttömyystodistus, lääkärinlausunto, sairasvakuutustodistus ja palkkatositteet vuosilta 2005-2012..."