Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein tapaatte kavereitanne?

Vierailija
22.04.2012 |

perhetuttuja näen n. 2-3 von välein, joskus useamminkin kun taas opiskelukavereita n. 5x vuodessa. viihdyn kotona omissa oloissa, enkä piittaa kyläilyistä hirveemmin. aiemmin olin tosi sosiaalinen ja menevä, mutta niin se vaan ihmismieli muuttuu.. facen kautta oon sit enemmän yhteyksis, mut en soita juuri koskaan kavereille. aina kumminki ollaan tosi läheisiä ku nähään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä muutaman kuukauden välein..? Enemmän nykyään näen sukulaisiani, äitiäni, hänen miestään, veljeäni, siskoani, serkkuani.. Sama täällä että olin enne tosi sosiaalinen ja aina menossa jossakin, mutta niin ne vaan ajat muuttuu. Parisuhteen löydyttyä ei ole enään niin menojlaka vipattanut vaan on ollut kiva olla kaksin. Myöhemmin sitten lapsen tulon myötä, sitäkin vähemmän.Nyt olen raskaana ja ei oikein aikaa/mahdollisuuttakaan ole kavereita nähdä.. Eikä nyt niin hirveetä hinkuakaan oikeestaan.

Vierailija
2/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välein perhetuttuja/perhettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään paljon kimpassa kaikenlaista, lähinnä lapsiperheet siis. Sinkkuja tulee nähtyä harvemmin, mutta kuukausittain kuitenkin. ystävät ovat elämän suola.

Vierailija
4/4 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät ovat elämän suola.

mä pidän sit vissiin enempi makeasta, ku toi suolaosasto jääny aika vähälle... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme