Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt kaikki vastaamaan : missä ja miten tapasit puolisosi?

Vierailija
22.04.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu on 9 vuotta, niistä 5 yhdessä.

2 lasta.

Vierailija
2/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SoneraPlazan deittipalstalla. Molemmat ensikertalaisia ,kaverin neuvosta tuolla foorumilla, koko idea aika uusi kahdeksan vuotta sitten. Unohdin, että olin laittanut ilmoituksen, mies luuli, että en ole kiinnostunut. Monien sattumien summana tavattiin, eikä kolahtanut. Muutaman kuukauden päästä mies soitti ihan yllättäen ja pyysi kanssaan konserttiin ihan kaveripohjalta. Emmin, mutta lähdin. Onneksi. Nyt naimisissa 5 vuotta. Maailman ihanin mies, yhä.

Vierailija
4/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen bussiasemalla ihan livenä.

Vierailija
5/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilaskunnan "olkkarissa" välitunnilla. Ensin pidin tulevaa miestäni ihan idioottina, mutta aika pian mieli muuttui. Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta, siitä naimisissa reilut viisi vuotta.

Vierailija
6/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Olin hänen työpaikallaan työharjoittelussa :) )

Vierailija
7/25 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaveri siis tosiaan, mutta hänen kauttaan tutustuin. Kaverustuttiin jo silloin, kun usein nähtiin niin että muilla oli kaikkea mielenkiintoista ja minä ja mieheni oltiin vähän ulkopuolisia, jutusteltiin ja tultiin hyvin juttuun.

Minulle tuli ero miehestäni jo paljon aiemmin ennen kuin hänen vaimonsa jätti, mutta kaveruus jäi elämään. Ei se oikeastaan kauaa kaveruutta ollut, tietynlaista kipinää meillä oli aina ollut, vaikka ei oltu edes flirttailtu seurustellessamme omilla tahoillamme, ei sanan sanaa siihen suuntaan.

Kun näimme ekan kerran niin, että kumpikin oli sinkku, oli kuin oltais vaan odotettu sitä hetkeä, ja se yllätti meidät molemmat myös. Se tunne oli jotain niin rajua että oli pakko myöntää että jotain on alitajuntaisesti ajateltu toisistamme puolin ja toisin, vaikkei olla itsellemmekään sitä myönnetty.

Nyt yhdessä 6v, intohimoa ja rakkautta riittää, toveruutta ja naurua. Lapsiakin on kolme! En olisi ikinä uskonut että alan hänen kanssaan seurustelemaan, mutta sillä hetkellä ei kummallakaan ollut yhden yhtä epäilyksen ajatustakaan. Mieheni on aivan ihana!

Vierailija
8/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää mun silmään edelleen parhaimmalta raksakamppeet päällä

Vierailija
9/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut hiekkalaatikolla. Tein hiekkakakkuja ja ilkeä vanhempi (7 vuotta vanhempi) poika tuli rikkomaan tekeleeni. Kostoksi heitin hiekkaa päin. Ja tuo ilkeä poika sattui olemaan (silloin tuleva) aviomies.

Vierailija
10/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kylään muuten vaan..

Vierailija
11/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran tosin yläasteella.

Vierailija
12/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on edelleen aivan uskomattoman ihanan valoisa hymy, mihin jäin jo ekalla kerralla kiinni. Mies vain hymyili ja siinä ui sydämeeni. Ensin vaan vittuiltiin toisillemme, pari päivää myöhemmin olimme jo naamakirja-kavereita ja sitten mies tuli käymään kahvilla ja sille tielle on jäänyt!

Vierailija
13/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa että rakkautta ensi silmäyksellä. Tosin en ollu varma et hänet onnistun saamaan mut niin kävi ja vieläkin se tuossa röhnöttää sohvalla maailman paras mies.

Vierailija
14/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti baarissa. Oli karaokea isäntän... Iski silmänsä jo kuulemma sisään astuessani että tuon naisen ottaa. Nyt jo 5 vuotta yhteiseloa.

Vierailija
15/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiön pyykkituvassa.siitä lähtien ei päivääkään erossa.esikoinen 11kk ja toista odotetaan,rv 37..yhdessä 2.5v ja siitä naimisissa 2v :)

Vierailija
16/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkin jälkeen. Odottelin kaveriani, jota ei ilmaantunut paikalle (oli vissiin löytänyt jonkun). Mies tuli ja vei mut taksilla kotiin. Seuraavana päivänä mentiin kuusikselle piknikille. Yhdessä 10 vuotta.

Vierailija
17/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai discojako ne 20 vuotta sitten oli?

Vierailija
18/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja livenä n. viikon päästä kaupungilla. Parin viikon päästä tulee ekoista treffeistä kuluneeksi 6 vuotta.

Vierailija
19/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelufoorumin deittiosiossa sattumalta. Kumpikaan meistä ei etsinyt seuraa. Minä olin vain postannut erääseen ketjuun jotain, mistä mies kiinnostui ja hän alkoi udella, mistä olen. Sattumalta olin sitten ihan vierestä! Juteltiin mesessä (:D) ja tavattiin vielä samana päivänä.

Seurustella alettiin tuosta noin kuukauden kuluttua ja yhteen muutettiin 2kk tapaamisesta.

Vierailija
20/25 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ilmoituksen ja tämä mies yhtenä vastasi siihen.

Tapasimme ja mies ihastui. Minä vähän varautuneempi. Mies oli sinnikäs ja sai minutkin lämmitettyä.

Nyt yhdessä 10 vuotta. 2 lasta: 4 v ja 1 v.

Rakastetaan edelleenkin. Suurimman osan aikaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan