41 v ja raskaana . Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (18)
lapsesi päästessä ripille olet jo yli 50!!! minä toivottavasti saan siinä iässä jo ensimmäisen lapsenlapseni ja saan viettää omaa aikaa!!!
Oletpa ilkeä ihminen. No, edestä sä vielä löydät noi ilkeilyt..
uskonut että tässä ollaan :) Aiemmin olin sitä mieltä, että 4-kymppinen on liian vanha kunnes hups olet itse sen ikäinen. Iltatähti tulossa yllätyksenä "yhdestä kerrasta", ei ollut tarkoitus. Ei ollut järin odotettua, koska aiempaa lasta 6 v sitten tehtiin 2 vuotta. Aika on mennyt ihan hirveetä vauhtia. En tosin ole ollenkaan ainut tuttavapiirissäni, 3 vanhaa luokkakaverianikin on raskaana :)
nelikymppiset sitte käytä enää EHKÄSYÄ?! vai odotetaanko silloin jo vaihdevuosia??? hui
vedotaan aina tuohon rippilapsen vanhempien nikään? Erotaan kirkosta, sillähän siitäkin "ongelmasta" pääsee.
hoidoilla. Almanakka toiminut 6 vuotta ehkäisynä. Nyt yksi kerta viikkoa ennen ovulaatiota :)
miten kerkeät hoitaa lapsen lastasi kun normaalit viisikymppiset on töissä? Kyllä parhaimmat mummot on eläkkeellä
kirkkoon. Ei tule rippijuhliakaan :)
Ihanaa on ollut viimeiset 10 vuotta tuon kuopuksen kanssa:)
Kukaan ei ole koskaan luullut lapsen mummoksi, ihmettelevät yhä kun kerron ikäni. Ehkä tuo muksu pitää nuorena:D
lapsesi päästessä ripille olet jo yli 50!!! minä toivottavasti saan siinä iässä jo ensimmäisen lapsenlapseni ja saan viettää omaa aikaa!!!
Ihanaa on ollut viimeiset 10 vuotta tuon kuopuksen kanssa:)
Kukaan ei ole koskaan luullut lapsen mummoksi, ihmettelevät yhä kun kerron ikäni. Ehkä tuo muksu pitää nuorena:D
Aivan mahtava suurine isoine sinisine silminen ja valloittava flirttiluonne. Parasta mitä meille on sattunut noiden kolmen muun lisäksi.
t: 3
sun haave on päästä eroon lapsesta ja ap iloitsee että saa lapsen. Ei ole sinulta pois ap:n ilo.
sun haave on päästä eroon lapsesta ja ap iloitsee että saa lapsen. Ei ole sinulta pois ap:n ilo.
Meille ne tuottaa suurta iloa!
muita kolmea vaan yritettiin aika lailla kauan, joten olen ajatellut, ettei varmaan enää onnista..mutta kun luin kirjoituksesi, niin ajattelin, että ehkä sittenkin!
Itsekin sain lapsen vielä 41 v, jos se nyt oli se pointti.